Jos nyt jäisit sinkuksi, kauanko pysyisit vapailla markkinoilla?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut jo useamman vuoden sinkkuna. Onhan noita tarjokkaita ollut, mutta ei oikein kiinnosta enää sitoutua. Monella miehellä on myös lapsia ja en halua mihinkään uusperhesotkuun mukaan. N41
Yläpeukkuja, mutta jos "Monella naisella on myös lapsia ja en halua mihinkään uusperhesotkuun mukaan. M41", niin sitten alapeukkuja.
Ketä kiinnostaa jotkut peukut? Ei ne merkitse yhtään mitään.
Niin. Ja ovathan nuo esimerkit muutenkin eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sattuisi eteen veneilevä ja mökkeilevä mukava mies, ehkä.
Pitäisikö sillä miehellä olla vene ja mökki vai saisiko se mies tulla sinun mökkiisi ja veneillä sinun veneelläsi?
Venettä mulla ei ole, mutta mökille saa kyllä tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen pysyi vapailla markkinoilla niin kauan kuin haluaa. Uusi mies löytyy helposti.
Mies todennäköisesti joutuu olemaan yksin koko loppuelämänsä.
Mies joutuu olemaan yksin vaikka nainen löytää sen ja vieläpä helposti. Huomaatko, mikä tuossa yhtälössä on pielessä?
Ei ole mikään pielessä. Vapaita miehiä on paljon enemmän, kuin naisia.
Loppuelämäni tietysti. 10 vuotta on vasta oltu sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen pysyi vapailla markkinoilla niin kauan kuin haluaa. Uusi mies löytyy helposti.
Mies joutuu olemaan yksin vaikka nainen löytää sen ja vieläpä helposti. Huomaatko, mikä tuossa yhtälössä on pielessä?
...ja lisää tuodaan koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...ja lisää tuodaan koko ajan.
Onko se hyvä vai huono asia?
Yleensä ne kosijat ovat heränneet siinä vaiheessa, kun olen jo virittelemässä jotain jonkun kanssa tai parisuhteessa, vaikka olen ollut vuosia sinkkuna.
Jättäydyin sinkuksi 12 vuotta sitten, ja sinkkuna aion myös pysyä. En tarvitse mitään akkaa määräilemään mitä saan tehdä ja mitä en, vapaudestani en luovu.
Keväällä tulee 8 vuotta sinkkuna. Seksiä ollut viimeksi pari vuotta sitten. En tässä ole kaunistunut kahdeksassa vuodessa joten koska ei ole ollut jonoa tähän mennessä niin tuskin on tulossakaan. Onneksi pärjään yksin ja pääsääntöisesti en edes pidä miehistä; heissä on liikaa persuja tai vastaavia.
N44
Vierailija kirjoitti:
Joi jäisiin sinkuksi, niin en ole ollenkaan varma haluaisonko edes uutta parisuhdekumppania. Tai sitten epätoivoisesti hakisin seuraa, jotta saisin edes laastarin
Minusta näyttää sille, että asiat tuntuvat kasautuvan; ne tai me jotka olemme olleet suhteessa löydämme nopeammin uuden tai uusia kumppaneita samassa ajassa kuin osalla ei ole rinnalla ketään..
Naiset tuntuvat pärjäävän paremmin sinkkuna kuin (me) miehet
"me jotka olemme olleet suhteessa löydämme nopeammin uuden tai uusia kumppaneita samassa ajassa kuin osalla ei ole rinnalla ketään"
On ihmisiä joiden kanssa tosi moni haluaisi olla, ja sitten on ihmisiä joita kukaan ei halua. Tunnen itsekin muutaman ikisinkun, ja kun katsoo heidän ulkonäköään niin on aika ilmiselvää miksei heistä kukaan kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Naisen elämä on naurettavan helppoa. Jo 30 vuotiaana nainen on pelannu elämän läpi on asunnot,miehet ja vakkariduunit. Kehtaa vielä kitistä jostain turhista asioista
No eikös ne tuossa yhtälössä ole sillä naisella mies ja miehellä nainen ja kaikki se hyvä mitä naisellakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joi jäisiin sinkuksi, niin en ole ollenkaan varma haluaisonko edes uutta parisuhdekumppania. Tai sitten epätoivoisesti hakisin seuraa, jotta saisin edes laastarin
Minusta näyttää sille, että asiat tuntuvat kasautuvan; ne tai me jotka olemme olleet suhteessa löydämme nopeammin uuden tai uusia kumppaneita samassa ajassa kuin osalla ei ole rinnalla ketään..
Naiset tuntuvat pärjäävän paremmin sinkkuna kuin (me) miehet
"me jotka olemme olleet suhteessa löydämme nopeammin uuden tai uusia kumppaneita samassa ajassa kuin osalla ei ole rinnalla ketään"
On ihmisiä joiden kanssa tosi moni haluaisi olla, ja sitten on ihmisiä joita kukaan ei halua. Tunnen itsekin muutaman ikisinkun, ja kun katsoo heidän ulkonäköään niin on aika ilmiselvää miksei heistä kukaan kiinnostu.
Juuri näin. Taustalla samat ominaisuudet, jotka kiehtovat monia. Tai työntävät pois ehdokkaita.
Minä haluaisin kyllä säännöllisen , kaverillisesti seksisuhteen, mutta en kyllä haluaisi asua yhdessä. Huomattavasti helpompaa kodinhoito, ruuanlaitto yms, kun asuu yksin. Yllättävästi paljon vähemmän siivottavaa ilman miestä
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin, että se olisi lopullista. Ei kiinnosta ryhtyä enää suhteisiin. Ei ole kosijoita näkynyt eikä kuulunut.
Hieno copetus :D olepa nyt rehellinen itsellesi
Mä jäin sinkuksi toukokuun lopussa -23 ja sinkku olen edelleen. Seksisuhde on kyllä ollut jo pidempään. En jaksa kiinnostua parisuhteesta. Avioero oli todella rankka ja menin täysin hajalle siitä. Edelleen koitan kasata itseäni ja luotto miehiin on mennyt. En usko, että on olemassa miestä joka voisia oikeasti rakastaa ja musta välittää. Exä väittää, että kyllä hän mua rakasti, mutta vaikea uskoa temppunsa jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin kyllä säännöllisen , kaverillisesti seksisuhteen, mutta en kyllä haluaisi asua yhdessä. Huomattavasti helpompaa kodinhoito, ruuanlaitto yms, kun asuu yksin. Yllättävästi paljon vähemmän siivottavaa ilman miestä
Tämä! Nyt sinkkuna kolme vuotta ja seksisuhde ollut nyt vuoden, olen 35v nainen. Kaikki pelaa hyvin, en usko että tulen enää seurustelemaan.
18 vuotta olen tässä ollut. En ole millään markkinoilla koskaan eron jälkeen ollutkaan, eli en ole etsinyt kumppania mistään. Olen tyytyväinen itsekseni. - nainen 50 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin, että se olisi lopullista. Ei kiinnosta ryhtyä enää suhteisiin. Ei ole kosijoita näkynyt eikä kuulunut.
Hieno copetus :D olepa nyt rehellinen itsellesi
Eri, mutta miksi tämä olisi copetus. Itse samassa tilanteessa, ollut yli 10 vuotta jo sinkkuna etsimättä seuraa mistään, en ole ollut Tindereissä, käynyt yöelämässä tms. En mä oikein tiedä miksi suhdetta haluaisin. Viihdyn hyvin yksin, ja olen myös ns demiseksuaali, eli jos ei ole ihmistä johon mulla on hyvä tunneside, niin olen käytännössä aseksuaali eli seksiäkään ei tee mieli ollenkaan. Tuntuu että tällainen mun kaltaiseni nainen tarvitsee miestä kuin kala polkupyörää, eli ei kovin paljon.
Loppuelämän. En jaksa enää koko juttua. Ei ollut koskaan vaivan arvoista.
Täytyy käydä testaamassa paikallisessa lavatanssit humppa paikassa onko vientiä..
Siellä kyllä huomaa kenellä on kysyntää