Onko epäkohteliasta harrastaa seksiä, kun on vieraita kylässä? Pitää kovaa ääntä yöllä?
Kommentit (18)
On. Muiden seksiäänten kuuleminen on kiusallista.
Ei niitä ääniä ole tarkoitettu muiden kuultavaksi, vaan niiden kumppanien kesken jääväksi :D
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä ääniä ole tarkoitettu muiden kuultavaksi, vaan niiden kumppanien kesken jääväksi :D
Minua ainakin muiden seksiäänet kiihottavat valtavasti.
Naida voi myös hiljaa. Niin tehdään lasten ollessa kotona. Kaikki osaavat.
No voipi jäädä vierailut vähiin sellaisen tutun luona, joka aina vieraiden kylässä ollessa aloittaa kovaäänisen bylsimisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien äänet, vain vain heidän joiden juuri haluat kuulla?
Vieraat voi ottaa mukaan kimppaan. Muuten voisivat tuntea itsensä ulkopuolisiksi.
On se aikakin ihan helvetin junttia ja mautonta, mutta epäilemättä sitä wt-porukka harrastaa
Mikäs siinä kuunnellessa ja vetää hanskaan samalla.
Siinä voi samalla emännän alushousuja nuuskia ja vetää käteen. Oikein tarkkaan kun kuuntelee, niin voi kuulla myös litinää ja lätinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksennus
Vierailija kirjoitti:
Siinä voi samalla emännän alushousuja nuuskia ja vetää käteen. Oikein tarkkaan kun kuuntelee, niin voi kuulla myös litinää ja lätinää.
Se on myös kiihottavaa kun runkkaa siemennesteet emännän alushousuihin ja laittaa takaisin vaatekaappiin. Jos emäntä tulee raskaaksi, niin voi itsekseen mietiskellä, että ehkä se on tullut raskaaksi minun siemenistä.
Voihan mennä naimaan pihalle tai partsille
Vierailija kirjoitti:
On se aikakin ihan helvetin junttia ja mautonta, mutta epäilemättä sitä wt-porukka harrastaa
Voiko tuon paremmin sanoa. Junttia ja valkoroskaa. Omat alkoholistivanhempani eivät aina muistaneet kännissä olemassaoloani, ja se jätti sellaiset traumat, etten siedä kenenkään sekstailua. Omaa aktiivisuuttani se ei tuhonnut, mutta varmisti, että huolehdin tasan tarkkaan ettei kenenkään (muun kuin osallisten) tarvitse sitä kuulla tai nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko tuon paremmin sanoa. Junttia ja valkoroskaa. Omat alkoholistivanhempani eivät aina muistaneet kännissä olemassaoloani, ja se jätti sellaiset traumat, etten siedä kenenkään sekstailua. Omaa aktiivisuuttani se ei tuhonnut, mutta varmisti, että huolehdin tasan tarkkaan ettei kenenkään (muun kuin osallisten) tarvitse sitä kuulla tai nähdä.
Todellakin just näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on myös kiihottavaa kun runkkaa siemennesteet emännän alushousuihin ja laittaa takaisin vaatekaappiin. Jos emäntä tulee raskaaksi, niin voi itsekseen mietiskellä, että ehkä se on tullut raskaaksi minun siemenistä.
Joskus olen runkannut naiseni pikkusiskon alushousuihin ja laittanut takaisin kaappiin. Tosi kiihottavaa.
Millon muullon sitä vois harrastaa? Aika tylsää se olis ilman sitä vierasta, yhtä runkkausta vaan.