Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos nyt jäisit sinkuksi, kauanko pysyisit vapailla markkinoilla?

Vierailija
11.02.2025 |

Olisiko kosijoita jonossa?

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkuksi varmaan jäisin, tuskin asettuisi kosijat jonoon oven taakse. :D

N36

Vierailija
82/88 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joi jäisiin sinkuksi, niin en ole ollenkaan varma haluaisonko edes uutta parisuhdekumppania. Tai sitten epätoivoisesti hakisin seuraa, jotta saisin edes laastarin

Minusta näyttää sille, että asiat tuntuvat kasautuvan; ne tai me jotka olemme olleet suhteessa löydämme nopeammin uuden tai uusia kumppaneita samassa ajassa kuin osalla ei ole rinnalla ketään..   

Naiset tuntuvat pärjäävän paremmin sinkkuna kuin (me)  miehet

"me jotka olemme olleet suhteessa löydämme nopeammin uuden tai uusia kumppaneita samassa ajassa kuin osalla ei ole rinnalla ketään"

On ihmisiä joiden kanssa tosi moni haluaisi olla, ja sitten on ihmisiä joita kukaan ei halua. Tunnen itsekin muutaman ikisinkun, ja kun katsoo heidän ulkonäköään niin on aika ilmiselvää miksei heistä kukaan kiinnostu. 

Tämä. Täällä keski-ikäistyvä ikisinkku, ja on selvää miksi en ole löytänyt ketään. Olen ollut aina julmetun ruma, siitä jo koulussa kiusattu, ja kaupan päälle autismi ja ADHD. Ei ihan kauheasti ole ollut kysyntää. Muutaman kännipanon nuorena sain sentään, kun vielä kävin baareissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi jonossa mutta on pari sellaista tapausta on jonka kanssa tuntuu kipinöintiä, joka pitää vain jättää sikseen kun on varattu ihminen joka ei syrjähyppyjä harrasta.

Vierailija
84/88 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavammin olisin yksin loppuelämäni. En vaan jaksa uskoa sellaiseen mahdollisuuteen, että tapaisin enää ketään jota rakastaisin enemmän tai edes yhtä paljon kuin nykyistä kumppaniani.

Vierailija
85/88 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisin sinkuksi vapaaehtoisesti, sillä olen ymmärtänyt että nykyistä parempaa ja hellempää puolisoa en varmastikaan löytäisi. Vertailisin tahtomattani kaikkia häneen, eikä se olisi reilua ja estäisi suhteen positiivisen kehittymisen. :) 

Miehiä, yrittäjiä, vonkaajia jne kyllä riittäisi, niitä saa torjua nytkin vaikka tietävät että olen pitkässä parisuhteessa. En silti haluaisi seurustella kenenkään kanssa, korkeintaan jokin satunnainen yhden yön juttu.

Vierailija
86/88 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni jono saattaisi muodostua, mutta en taitaisi kelpuuttaa ketään. Joten mahdollisesti lopun elämää sinkkuna, ellei joku sopiva kävelisi vastaan. En aktiivisesti etsisi kuitenkaan.

Vierailija
87/88 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, en tiedä. Olin 8 v suhteessa joka ei edennyt, välttelevän miehen kanssa  ja nyt on hyvä suhde.😊

Vierailija
88/88 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valikoiva, en hunsvotteja huoli, kukaan ei tiedä  koska  tapaisi sopivan ja kiinnostavan.

Nykyisestä " pidän kiinni" mikäli minusta riippuu