Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos nyt jäisit sinkuksi, kauanko pysyisit vapailla markkinoilla?

Vierailija
11.02.2025 |

Olisiko kosijoita jonossa?

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut sinkku kahdeksaantoista vuoteen. Varmaan menisi aikaa ennen kuin haluaisin ja pystyisin kunnon suhteeseen kenenkään kanssa. Enkä todellakaan kelpuuttaisi ketä tahansa. Joten voi olla ettei heti uutta parisuhdetta löytyisi. Vaikka mistä sitä tietää. Olen kyllä ihan hyvän näköinen ikäisekseni, sosiaalinen ja hyvässä työssä, joten varmaan ehdokkaita löytyisi kyllä. 

Vierailija
22/88 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin leskeksi hiukan tuli vuosi sitten. Ei ole näkynyt kosijoita, olisko syynä etätyö, kotona oleskelu pääasiassa tai mikä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 200 m matkan tuossa raitilla 

ensimmäinen vastaantuleva nainen lankeaisi aivan saletisti

Ihan sama sulle kuka tulee vastaan?

Vierailija
24/88 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole viimeisen suhteen loppumisen jälkeen yrittänyt uutta suhdetta. Mulle riitti itseni rikkominen naisten kanssa. 

M.53

Vierailija
25/88 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuisesti. 

Hetero"rakkaus"suhde on naiselle haittatekijä elämässä. Miehiä heterosuhde tutkitustikin hyödyttää enemmän. 

Vierailija
26/88 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuka tahansa kelpaa, puhutaan päivistä.

Jos pitää olla sellainen, jota itse kelputtaa, voi mennä vuosia. Edellisellä kerralla meni 7 vuotta ennen kuin löysin etsimäni helmen.

Vierailija
27/88 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut jo useamman vuoden sinkkuna. Onhan noita tarjokkaita ollut, mutta ei oikein kiinnosta enää sitoutua. Monella miehellä on myös lapsia ja en halua mihinkään uusperhesotkuun mukaan. N41

Vierailija
28/88 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lukioaikainen ex-poikaystävä ois varmaan jonossa. Se on haikaillut perään useampaan kertaan vuosien varrella (seurustelustamme on 20 vuotta). Mutta en kyllä sitä ottaisi 😅 luultavasti löytyisi muitakin tarjolle, mutta haluaisinko heti ketään, tuskin. 

Vierailija
29/88 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jonohan yltäisi maapallon ympäri, mutta minä olisin loppuelämäni sinkku. Vähän voisin hauskaa pitää parhaimpien ehdokkaiden kanssa, mutta parisuhteeseen en ryhdy kun nykyisestä eroon pääsen.

Vierailija
30/88 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika kauan ellen jopa loppuelämäni. Mulla on aika hankala erityislapsi ja oon itsekin hankala erityisaikuinen. En jaksa nykyään ees käydä missään. 

Vierailija
31/88 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vaimo päättäisi lopettaa liiton, niin pitkäaikainen salarakastajatar varmaan muuttuisi vaimoksi 15 min. Eli sen verran. Jos hänkin jostain syystä laittaisi mut kieroon niin ehkä 2 viikkoa, on tässä Tinder rinnalla päällä kokoajan ja sieltä napsaa 2-3 mätsiä päivittäin ja niistä parin kkk välein joku lyhytaikainen hoito. Markina-arvo tuntuu olevan ihan kunnossa. 

Vierailija
32/88 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pysyi vapailla markkinoilla niin kauan kuin haluaa. Uusi mies löytyy helposti.

Mies todennäköisesti joutuu olemaan yksin koko loppuelämänsä.

Vierailija
33/88 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan loppuelämäni, en usko että näin 28v miehenä olisi enää kovin kannattavaa alkaa etsiä uutta suhdetta

Vierailija
34/88 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos vaimo päättäisi lopettaa liiton, niin pitkäaikainen salarakastajatar varmaan muuttuisi vaimoksi 15 min. Eli sen verran. Jos hänkin jostain syystä laittaisi mut kieroon niin ehkä 2 viikkoa, on tässä Tinder rinnalla päällä kokoajan ja sieltä napsaa 2-3 mätsiä päivittäin ja niistä parin kkk välein joku lyhytaikainen hoito. Markina-arvo tuntuu olevan ihan kunnossa. 

Ja sitten sä heräsit huomaten että olitkin Tinderin sijaan vauvapalstalla ja ne mätsit oli av-mammojen alapeukkuja 😄

Vierailija
35/88 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti itse kaipaisin seuraa nopeastikin. Mut hankalaa tälleen keski-ikäisenä ja rupsahtaneena varmasti olis sitä seuraa tai varsinkaan kumppania löytää - toista oli 10v sitten kun erosin. Silloin olin hoikka ja vielä nuori (alle 40v), ja menoa ja meininkiä riitti vaikka kuinka. Tuskinpa niistäkään peräänitkijöistä enää kukaan ottaisi tämän näköistä. 

Nyt sais olla kiitollinen jos joskus edes jonkun tapaisi. Tämä ajatus myös pitää mut visusti nykyisessä suhteessa, vaikka ei niin mahtavaa aina olekaan.

Vierailija
36/88 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat elävän jonkinlaisessa mielikuvitusmaailmassa.

Vierailija
37/88 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen pysyi vapailla markkinoilla niin kauan kuin haluaa. Uusi mies löytyy helposti.

Sun logiikka ei toimi, koska nainen ei voi löytää uutta miestä, jos se mies ei samalla löydä sitä naista. 

Vierailija
38/88 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuka tahansa kelpaa, puhutaan päivistä, okei, on minulla nuorena ollut jokunen hiukan renttu poikaystävä, mutta kyllä melkein kaikki olleet fiksuja ja kunnollisia. yt Päivi

Vierailija
39/88 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joutuu olemaan yksin vaikka nainen löytää sen ja vieläpä helposti. Huomaatko, mikä tuossa yhtälössä on pielessä? 

Vierailija
40/88 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat elävän jonkinlaisessa mielikuvitusmaailmassa.

Itse kutsuisin tilannettani parhaaksi mahdolliseksi, mutta ymmärrän, että jollekin se voi kuulostaa mielikuvitukselliselta. Se on ihan ok.