Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asioissa aloit nähdä exäsi paremmassa valossa vasta erottuasi hänestä

Vierailija
11.02.2025 |

Mitä olet ymmärtänyt arvostaa menetettyäsi sen ensin?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ikinä ollut yksikään asia rempallaan. Lamput vaihdettiin, listat korjattiin ja lumet kolattiin.

Yhdessäoloaikana tämä stressasi. Koko ajan piti olla ahkerasti tekemässä jotain. Jos tuon unohtaa, niin ihan hyväatä piirteestä on kyse.

Vierailija
22/37 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jäänyt stalkkaamaan, vaan jätti minut rauhaan. Siitä ainoat pisteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuva ei ole juurikaan muuttunut, sillä en koskaan nähnyt exiäni erityisen huonossa valossa. Muistan kun edellisen kerran erosin, että jonkin aikaa kaipasin exäni naurua ja leffailtoja siinä hänen kaveriporukassaan. 

Vierailija
24/37 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti mieheksi oikein hyvää huolta kodista. En valittanut kotitöistä koskaan, mutta eron jälkeen arvostan vielä enemmän. Raavas äijänköriläs mutta hyvä siivoamaan.

Pitkäaikaissairaalta naiseltakin odotetaan hyvää huolenpitoa kodistaan, mutta raavaalle miehelle se on erikoisansio :D

Vierailija
25/37 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikemminkin niin, että kun olimme yhdessä, arvostin hänen pieniäkin hyviä puolia, mutta kun erosimme, tajusin että ne hyvät puolet eivät sitten lainkaan kompensoineet hänen huonoja puolia.

Mä ajattelen tätä "padon alapuolella asumisena". Ihmiset jotka asuu maanjäristysalueella tai tulva-alueella, eivät vaivaa päätään niillä huonoilla puolilla. Ei he ajattele, että mitä jos pato murtuu tai tulva vie kodin. Koska siitä on jo kauan kun viimeksi pato murtui, ja tuskin se tulva tulee.

Samaten huonon kumppanin kanssa asuva selittää itselleen asiat parhain päin voidakseen jatkaa elämäänsä. Koska jos hän myöntäisi itselleen miten kauheaa oikeasti on, hänen olisi pakko tehdä jotain: muuttaa pois tai erota.

Vasta kun on lähtenyt, voi tunnustaa sen koko kauheuden itselleenkään.

Tämä!

Olen juuri eronnut, kesti pitkään uskaltaa tehdä se, mutta nyt on tosi hyvä olo. Pelkäsin katuvani eroa, mutta onkin käynyt päinvastoin.

Vierailija
26/37 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti mieheksi oikein hyvää huolta kodista. En valittanut kotitöistä koskaan, mutta eron jälkeen arvostan vielä enemmän. Raavas äijänköriläs mutta hyvä siivoamaan.

Pitkäaikaissairaalta naiseltakin odotetaan hyvää huolenpitoa kodistaan, mutta raavaalle miehelle se on erikoisansio :D

Tämä oli suuri syy eroon itsellä. Terve mies päivät kotona ja silti minä tein kotihommat + huudot päälle.

Meni vuosia lähtöni jälkeen kun annoin itselleni luvan muistaa millasta se oli.

Pää olisi hajonnut jos yhdessä ollessa ei olisi takertunut pieniin arkisiin asioihin.

Ei niistä iloa juuri ollut mutta ne oli ainakin ns hyvin.

Ruokaa, siisti talo ja puhtaat vaatteet tyyppistä.

Mitään ei uskaltanut haluta ettei ne mene.

Vierailija
27/37 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikemminkin niin, että kun olimme yhdessä, arvostin hänen pieniäkin hyviä puolia, mutta kun erosimme, tajusin että ne hyvät puolet eivät sitten lainkaan kompensoineet hänen huonoja puolia.

Mä ajattelen tätä "padon alapuolella asumisena". Ihmiset jotka asuu maanjäristysalueella tai tulva-alueella, eivät vaivaa päätään niillä huonoilla puolilla. Ei he ajattele, että mitä jos pato murtuu tai tulva vie kodin. Koska siitä on jo kauan kun viimeksi pato murtui, ja tuskin se tulva tulee.

Samaten huonon kumppanin kanssa asuva selittää itselleen asiat parhain päin voidakseen jatkaa elämäänsä. Koska jos hän myöntäisi itselleen miten kauheaa oikeasti on, hänen olisi pakko tehdä jotain: muuttaa pois tai erota.

Vasta kun on lähtenyt, voi tunnustaa sen koko kauheuden itselleenkään.

Tämä!

Olen juuri eronnut, kesti pitkään uskaltaa tehdä se, mutta nyt on tosi hyvä olo. Pelkäsin katuvani eroa, mutta onkin käynyt päinvastoin.

Mäkin kärsin pitkään ajatellen, etten enää koskaan löydä miestä joka välittäisi minusta ja pitäisi minua niin hyvin kuin silloinen kumppani - koin ansaitsevani kaiken sen huonon kohtelun, kun olin niin huono ja arvoton ihminen. Mutta heti kun suhde päättyi, näin ettei hän ollut kohdellut minua edes inhimillisesti saati sitten hyvin yhtään missään asiassa.

Vierailija
28/37 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli ihan hyvä siivoamaan ja kuskaamaan lapsia. Ja sillä on sukulaisia, jotka osaa tehdä hyviä ruokia. Siinä ne hyvät puolet. 

Vierailija
29/37 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltteys

Vierailija
30/37 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut niin mitään arvostettavaa.

Vierailija
31/37 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lapsen terveelle kehitykselle on tärkeää tietää isästään edes yksi positiivinen asia"

Mietin moniko nainen on tuskissaan joutunut samanlaiseen puristukseen ja mitä ovat keksineet kun mitään hyvää ei muistu mieleen.

Taisin lopulta sanoa, että osasi tehdä hyvää katkarapukeittoa.

Varmaan auttoi lasta tosi hyvin. 

Vierailija
32/37 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuin vasta sitten lapsistaan. Tai jos pitää jokin pysyvä piirre sanoa niin oli aika vakaa ja teki yleensä mitä oli sanonutkin.

Vierailija
33/37 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen äitinsä on hieno nainen.

Vierailija
34/37 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Pääsin siitä  jokapäiväisestä 28 v. orjatyöstä ja  järjestelmällisestä alentamisesta

Vierailija
35/37 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen negatiivisia ihmisiä täällä. Sehän on sama kuin mollaisi itseänsä jos ei pysty näkemään puolisossaan mitään hyvää. 

Vierailija
36/37 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään asiassa.

Vierailija
37/37 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin pitkään, että hän on kuitenkin hyvä isä lapsilleen. Ja sitten sekin lakkasi. Tai vaan huomasin asian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän