Minusta on tullut laiska peseytyjä. En jaksaisi lotrata enää suihkussa.
Ja mitä se kalkkivedessä peseytyminen edes hyödyttää. Tahmaisempi olo suihkun jälkeen. Lattiapinnatkin on ärsyttävän stickyt.
Mulle riittää kun strategiset paikat on suht puhtaat.
Vinkkejä otetaan vastaan.
Kommentit (22)
No kunhan muutaman kerran viikossa käyt suihkussa, se riittää. Alapesut sun muut vähän useammin.
Olen hajusteille allerginen. Valitan.
Ap
Peseydytkö liian monimutkaisesti? Kaksi tuotetta riittää. Yhdellä pestään hiukset ja toisella vartalo. Jos se on liikaa, pärjää yhdistelmätuottella jolla voi pestä kaiken. Oma suihku peseytymisineen kestää muutaman minuutin. Ehdin valmiiksi mainoskatkon aikana.
Ei ne muutkaan mammat hajusta päätellen liian usein pesulla käy.
En talvella käy kuin 2-3 kertaa. En hikoile
Ei ennenkään käyty kuin max 2 kertaa viikossa saunassa
Ihan turhaa lotrata. Suurin osa ei tee likaista työtä
Pese se suihkuhuoneesikin joskus ettei lattiat ole tahmaiset.
Totahan monet täällä vauvalla sanoo. Mun mielestä käsittämätöntä.
Mää käyn säästösyistä kokopesulla kerta viikkoon, osapesuja sitte ehkä 3 kertaa viikossa. Jos jaksaa...
Joo ap, olen hais..., eikun huomannut.
Mä käyn suihkussa vain urheilun jälkeen 2-3 kertaa viikko. Päivittäin strategiset. Ei tartte lotrata suihkussa joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
En talvella käy kuin 2-3 kertaa. En hikoile
Ei ennenkään käyty kuin max 2 kertaa viikossa saunassa
Ihan turhaa lotrata. Suurin osa ei tee likaista työtä
Just tämä. Mä käyn kanssa joka toinen päivä suihkussa talvella. Kesällä päivittäin. Siisti etätyö. Turhaa veden tuhlausta ja ihokin kuivuu varsinkin talvella.
Vierailija kirjoitti:
Peseydytkö liian monimutkaisesti? Kaksi tuotetta riittää. Yhdellä pestään hiukset ja toisella vartalo. Jos se on liikaa, pärjää yhdistelmätuottella jolla voi pestä kaiken. Oma suihku peseytymisineen kestää muutaman minuutin. Ehdin valmiiksi mainoskatkon aikana.
Pitkien hiusten peseminen ottaa vähän enemmän aikaa kuin mainostauko.
Ei koko suihkussa tarvii käydä kun pari kertaa viikossa. Apuna voi käyttää muina päivinä bidee-suihku, kuivashampoo, kosteuspyyhkeet, vaatteiden vaihto riittävän usein, kasvojen pesu altaalla, kainalotkin voi käsialtaalla huuhtaista, dödö.
Pitkien hiusten pesu, kuivaaminen ja laittaminen tuntuu usein vaivalloiselta kaiken muun päälle mutta ainakin lyhythiuksisena en suihkussakäymisestä valittaisi.
Stressi ja/tai hormonaaliset tekijät + tekokuituiset paidat.
Ei mulla masennusta ole.
Pesuhuone on vanha ja kulahtanut.
Pesuun käytän Lactacydia ja sama hiuspohjaan.
Ap
Ihan miten haluat.
Minä en juuri hikoile ollenkaan ! En edes kesä helteillä, enkä juuri lenkkeillessä tai jumpatessakaan, tosin en edes jumppaa, käyn pari kertaa viikossa reippaalla kävelylenkillä.
Ja käyn suihkussa 2 kertaa viikossa. Aina. En useammin.
Keskiviikkoisin ja lauantaisin saunassa ja suihkussa. Tiukkaa tekee hikoileminen saunassakin 🤣.
En ymmärrä näitä joka päivä vedellä läträäjiä ollenkaan !
Älä lotraa enää ollenkaan, käytä voimakkaita hajuvesiä, ne peittää voimakkaankin lemun.