Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saatte ajan kulumaan, jos olette yksin?

Vierailija
11.02.2025 |

Mitä oikein teette??

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan vai nykyään?

Vierailija
42/60 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hommata niin paljon mielenkiinnonkohteita elämäänsä, ettei ole pulassa, jos työt tai ystävät yhtäkkiä puuttuu ympäriltä.

Kannattaa käydä eri kursseja, aloittaa harrastuksia jne. Vaikkei ehtisi kovin pitkälle kerrallaan, niitä voi aina jatkaa. Eikä tarvitse aloittaa alusta eikä keksiä uusia harrastuksia.

Samaa mieltä. Vain tylsät ihmiset tylsistyvät.

Toisaalta satunnainen tylsistyminen on hyväksi. Silloin keksii paremmin uusia juttuja ja luovuus saa ravintoa. Pikemminkin on huolestuttavaa, jos ikinä ei tylsisty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tai ehkä tämä saattaa olla yksi syy sille miksi omakohtaloni on elää ikisinkkuna: nainen (tai mies) ei ole minulle pakollinen ja välttämätön tarvekalu, jonka yksin tai yhdessä muiden kanssa tulisi mahdollistaa ja tai antaa minulle jotain.

Olla vähintään yleislnä tai tsemppaajana, jotta saisin aikaan tehdä jotan (ns.)hyödyllistä ja kannattavaa.

No tuskin uskon itsekään kaikkea edellä kirjoittamaani mutta joskus vain tullut mieleen näistä, jotka tuntuvat aina okevan ja elävännparisuhteessa, että eivätkö he osaa saada elämäänsä mielekkyytä ja tasa-painoa ilman, että rinnalla on (lähes)aina joku. 

Vaikka toisaalta kun ajattelen parisuhdetta, niin kyllähän siinä kaipaa ja toivoo, ehkä eniten sitä, että saisi jakaa ja kokea ja tuntea yhdessä, kun joskus on vain ni-in raskasta kantaa ja vastata kaikesta yksin.

Tai hölmistyä kun joku sanoo, että sinkkuna on helppoa kun ei tarvitse tehdä kompromisseja ja myönntyksiä. 

- Kyllä minä ainakin olen tehnyt ja varmasti vielä joudun tekemään elin sitten dinkkuna tai parisuhteessa. 

Vierailija
44/60 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä kukaan ei mukamas siivoa?? Siis pese pyykkiä, tiskaa astioita, imuroi mattoja, luuttua lattioita, pese ikkunoita.. 

Ikkunat pesen sulaan vuodenaikaan.

Siivoukset ovat minun mielestäni pakollisia kotitöitä, joiden jälkeen vasta alkaa se varsinainen vapaa-ajan viettäminen. Itse pyrin imuroimaan ym. torstaina tai perjantaina, ettei tarvi viikonloppuvapaalla siivota, vaan silloin voi tehdä juurikin niitä asioita, mitä ihan vain huvikseen haluaa tehdä.

Vierailija
45/60 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin helposti. Mä asun yksin (kissan kanssa) ja saan oikein hyvin aikani kulumaan. Teen opintoja, palstailen välillä, katson elokuvia tai sarjoja, neulon, virkkaan, käyn uimassa ja salilla, liikun luonnossa valokuvaamassa, luen kirjoja. Työt haittaa harrastuksia, että jos taloudellisesti olisi mahdollista, niin en kävisi töissä ollenkaan ja keksisin kyllä tekemistä.

Vierailija
46/60 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin olen yksin ja mä palstailen tällä kertaa. Teen kotitöitä, luen, kattelen telkkaria, käyn lenkillä, juon kahvia, saunon, syön ruokaa, teen sitä ruokaa. teen käsitöitä, puuhastelen puutarhassa, nukun. teen lumitöitä... Oikeastaan ihan kaikkea mitä teen sillon, kun kotona on joku muukin.

Vierailija
47/60 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa olisi ihana tai koira seurana. Muuten viihdyn yksin. Tänäänkin maalasin pikku taulun, virkkasin mattoa, kävin kävelyllä, ruokin ulkolinnut, laitoin ruokaa, poltin takkaa, selasin nettiä, luin ilmaislehden, illalla luen kirjaa. 

Vierailija
48/60 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen kirjaa, kirjoitan omaa, katson 90 päivää morsiamena ja palstailen, pelaan koneella, käyn salilla tai lenkillä, viestittelen ja soittelen ystäville, kokkailen, piirrän, maalaan, siivoan tai leivon, katson Netflixiä tai valokuvia

Vierailija
49/60 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä kysymystä. Miksi ei saisi aikaa kulumaan? Onko ap niitä ihmisiä jotka ei osaa yhtään olla yksin ja koko ajan pitäisi tapahtua jotakin. Tekisi monelle hyvää opetella vain olemaan.

Vierailija
50/60 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ich komme 

Vierailija
51/60 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kuluttaminen on konseptina aika helvetin surullinen. 

Vierailija
52/60 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina yksin. Käyn esimerkiksi siikaa onkimassa meren rannalla jos ei ole pakkasta. Kalastan muutenkin keväästä syksyyn paljon. Pelaan pleikkaria, sitten kuntoilen polkemalla kuntopyörää.

Vierailija
53/60 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson pokee ja harrastan sexyä, itseni kanssa ja mietin, miksi elämä on näin kurjaa. 

Vierailija
54/60 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen vaikka 9h putkeen palapeliä? Jotain pyykkienlaittoa koneeseen ja kuivumaan välissä ja syön. Hyvin hurahtaa aika :D  Mut ei kannata, jos haluaa saada aikaiseksi jotain muutakin kuin palapeliä ja pyykkejä. Esim käydä lenkillä, tehdä muita kotihommia, jumpata, tehdä sanalouhosta, laittaa tavaraa myyntiin jne. 

Vierailija
55/60 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan vaikka saunan ja kylppärin kaakelit/suihkunurkkauksen. Sulatan pakastimen ja siivoan jääkaapin ja niiden takaa imuroin. Mulla nuo nyt to do -listalla seuraavaksi. Järjestelen kodin kaikki kaapit/lipastot, varastot ym; mitä kierrätykseen, mitä vois myydä..laitan myyntiin, kuvaan ja laadin ilmoitukset Toriin ja vastailen sitten viesteihin ja sovin noutoaikoja tai paketoin paketteja ja kiikutan ne postiin. Aika hurahtaa liiankin nopeesti tossa myyntihommassa ja on aika kuluttavaakin toisinaan. 

Sit ajan kyllä saa kulumaan vaan selaamalla puhelinta ja koneella tekee kaikenlaista, esim. nyt kirjoitan tätä. 

Saunaankin menen tässä vielä, mene sinäkin. Tee joku jalkahoito jos on aikaa ja huvittaa.. en kyllä ite ikinä jaksa. Leivon pullaa tai sämpylää. Kävelen 5km kauppaan vaikka yhden kalkkunapaketin takia ja takaisin. Sitä tiettyä ei saa lähikaupasta, niin saatan kävellä kauemmas.

t.se 9h putkeen palapeliä tehnyt

Vierailija
56/60 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupsuttelen ja haaveilen että Sannuli piereksii naamalle ja alistaa.

Vierailija
57/60 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin kaiken ajan kun en ole töissä. Seikkailen vauvapalstalla ja muuten netissä, joskus teen käsitöitä, luen, katson tai kuuntelen ohjelmia, opiskelen kieltä, käyn kävelyllä ja kaupungilla katselemassa, jumppaan, tai mitä pientä nyt puuhailenkin. Ihmisseurasta olen saanut tarpeekseni, äkkiä iskee tylsyys ja kiire päästä omaan rauhaan.

Vierailija
58/60 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelen olemaan itsekseni tekemättä yhtään mitään.

Vierailija
59/60 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä kukaan ei mukamas siivoa?? Siis pese pyykkiä, tiskaa astioita, imuroi mattoja, luuttua lattioita, pese ikkunoita.. 

Yksin asuessa tuollaista joutuu tekemään hyvin harvoin. Koneet pesee pyykit ja astiat, muuhun siivoamiseen menee max. 15 minuuttia per päivä.

Vierailija
60/60 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja nautin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi