Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä miehet oikein katsovat naisissa?

Vierailija
11.02.2025 |

Mua tuijotellaan hämmentävän paljon vaikka en ole oikein minkään näköinen. 

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niitä saa katsoa😲?

Vierailija
42/53 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kasvot, silmät, hymy, hiukset

2. Hoikkuus /vartalo

3. Luonne

4. Takapuoli

5. Jalat

6. Tissit

7. Harrastukset&kiinnostuksen kohteet

1-3 tärkeimmät, sitten plussaa muista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kroppaa enemmän kuin naamaa. Itse olin nuorena naamasta nätti, ja sitä usein ihmiset kommentoikin. Mutta mun kroppa oli todella epäviehättävä mummokroppa jo teininä: riippuvat rinnat, pötkylämäinen vyötärötön kropanmalli, kapeahko lantio ja litteä neliömäinen peppu, äärimmäisen lyhyet raajat ja pitkä keskikroppa. Ei ollut kyllä miehet kiinnostuneita :D Niinkin on käynyt, että on ollut kovastikin kiinnostunut naaman perusteella, mutta kun on nähnyt ilman vaatteita, kiinnostus on loppunut siihen.

Vierailija
44/53 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti kroppaa enemmän kuin naamaa. Itse olin nuorena naamasta nätti, ja sitä usein ihmiset kommentoikin. Mutta mun kroppa oli todella epäviehättävä mummokroppa jo teininä: riippuvat rinnat, pötkylämäinen vyötärötön kropanmalli, kapeahko lantio ja litteä neliömäinen peppu, äärimmäisen lyhyet raajat ja pitkä keskikroppa. Ei ollut kyllä miehet kiinnostuneita :D Niinkin on käynyt, että on ollut kovastikin kiinnostunut naaman perusteella, mutta kun on nähnyt ilman vaatteita, kiinnostus on loppunut siihen.

Olet niin sanottu omenavartalo. Muita vastaavia ovat muun muassa Erika Vikman, Satu Silvo ja Anita Hirvonen.

Vierailija
45/53 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät, kauniit kasvot, hiukset, kauniit korvat, peppu/vyötärä/jalat, rinnat pystyt sirot. Kokonaisuus.

Vierailija
46/53 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maar, meikäläistä jos rupeatte näillä kriteereillä arvioimaan, niin ruksia tulee jo ensimmäisessä pykälässä. Tissit, perse ja naama on, mutta toinen juttu, minkälaiset. 🥲

Vierailija
47/53 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei maar, meikäläistä jos rupeatte näillä kriteereillä arvioimaan, niin ruksia tulee jo ensimmäisessä pykälässä. Tissit, perse ja naama on, mutta toinen juttu, minkälaiset. 🥲

Makuja on toki monenlaisia eli joku varmasti kiinnostuu ja kiihottuu. Voit myös olla taitava seksissä. T: m 26 v

Vierailija
48/53 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tissit

perse

p1llu

naama yleisesti

paino (joku 1% tykkää läskistä muut stikkaa vaan hoikkaan ja tiukkaan)

Mun kohdalla menee että se kokonaisuus ratkaisee. Pullukka voi myös olla todella pantavan näköinen kuten jo sanoin kokonaisuudesta riippuen. Siihen vaikuttaa moni asia eikä pelkästään paino yksinään.

Juuri näin.

Vierailija
49/53 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tämä sama: olen 30, mutta kropasta tulee mieleen sellainen 65-70v tomera täti, jolla estrogeenin tuotanto on ehtynyt jo parikymmentä vuotta sitten. Hoikempana näytin ihan varhaismurrosikäiseltä. Miehet luultavasti katsovat minua kerran ja laittavat ei-mappiin ja siellä pysyn, ellei sitten olla tekemisissä ystävinä ja tykästytä toistemme luonteisiin. Näin on käynyt pari kertaa ja hyviä tiimejä ja parhaita ystäviä meistä molemmilla kerralla kehkeytyikin

Vierailija
50/53 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissejä ja perseitä - muuta kysyttävää?

Vierailija
51/53 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissejä ja perseitä - muuta kysyttävää?

Sama mutta ensin perseet. Niiden perusteellahan voi tunnistaa ihmisen vaikkei naamaa näe. M39

Vierailija
52/53 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persettä

Vierailija
53/53 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.kasvot

2.perse(lähinnä koko)