Mitä miehet oikein katsovat naisissa?
Mua tuijotellaan hämmentävän paljon vaikka en ole oikein minkään näköinen.
Kommentit (53)
Mitä isommat tissit - sitä kauniimpi nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. tissit
2. perse
t. Mies
1. Perse
2. Lantio/reidet/vyötärö
3. tissit
t. Mies
Näistä vaan ei oikein mikään ole talviaikaan nähtävillä.
Ap
Tällainen kokenut mies kyllä osaa katsoa ja arvioida talvivaatteiden läpikin. Valtavasti kauniita naisia kaikkialla. Erilaisia ja kauniita monin tavoin.
Kasvot, lantio, perse, reidet. Kuinka kantaa itseään. Itse myös haistelen naisia esimerkiksi ruokakaupassa. Siis ohi kulkiessa. En mene nenäni kanssa iholle sentään.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään kurveja ja seksikkyyttä (avointa vaatetusta). Mua ei koskaan lähestytty nuorempana, kun olin sellainen "seinäruusu". Kuitenkin hoikka, pitkät hiukset, kuljin aina ilman meikkiä. Mieheni tapasin netissä. Ihmetteli, miten kukaan ei ollut koskaan lähestynyt. Luulen että miehet pelkää kauniita naisia.
Itse en lähesty poikkeuksellisen kauniita naisia, koska en usko mahdollisuuksiini. Vaikkei siihen sinänsä ole perustetta.
Riippuu missä - ja milloin katsotaan.
Kesällä kasvot, tissit, vyötärö, perse, reidet ja sääret.
Talvella ulkona kasvot ja ryhti. Ei siinä muuta voi talvivaatteiden läpi nähdäkään.
Voi olla, että olen vähemmistössä, mutta itselle tärkeintä on kasvot. Sen jälkeen jonkinlainen yleinen sopusuhtaisuus, eli että esimerkiksi peppu ei olisi suhteettoman kokoinen muuhun kroppaan verrattuna (mikä ikävä kyllä nykyään on yleistä).
Rinnat ja niiden koko itselle jotenkin yhdentekevä ominaisuus, kunhan eivät mitkään jättimäiset ole.
Näiden lisäksi vielä välittömät turn offit:
- huulitäytteet
- ylenpalttiset tatuoinnit
M45
Ekana kasvoihin ja jos on mun makuun pantavan näköinen kasvoista niin sitten katson takapuolta ja rintoja että onko hyvät mun makuun.
Vierailija kirjoitti:
Tissejä,peppua,kasvoja,jalkoja
Siis sääriä lähinnä jaloista.
Tissit
perse
p1llu
naama yleisesti
paino (joku 1% tykkää läskistä muut stikkaa vaan hoikkaan ja tiukkaan)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään kurveja ja seksikkyyttä (avointa vaatetusta). Mua ei koskaan lähestytty nuorempana, kun olin sellainen "seinäruusu". Kuitenkin hoikka, pitkät hiukset, kuljin aina ilman meikkiä. Mieheni tapasin netissä. Ihmetteli, miten kukaan ei ollut koskaan lähestynyt. Luulen että miehet pelkää kauniita naisia.
Itse en lähesty poikkeuksellisen kauniita naisia, koska en usko mahdollisuuksiini. Vaikkei siihen sinänsä ole perustetta.
niin kuka on poikkeuksellisen riippuu katsojasta. Sekä se millä tavalla poikkeuksellisen kaunis. Itse mitä nähnyt mun makuun poikkeuksellisen kauniita ovat olleet sillä tavalla kauniita että on kiva katsoa mutta eivät ole kuitenkaan haluja herättävän näköisiä.
Voitko hieman kuvailla mille näytät ja mitä yleensä pidät päällä? T: m 26 v
Kasvoista näkee onko parasta ennen päiväys jo mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei katsottu koskaan. Olen mielestäni nätti, pitkä hoikka nainen. Mutta en ole kurvikas. Mutta nyt kun mulla on miesystävä, yhtäkkiä miehet luo katseita. Mielestäni outoa. Mieheni on aina sanonut että olen nätti.
Oletko Goldielocks?
Vierailija kirjoitti:
Tissit
perse
p1llu
naama yleisesti
paino (joku 1% tykkää läskistä muut stikkaa vaan hoikkaan ja tiukkaan)
Mun kohdalla menee että se kokonaisuus ratkaisee. Pullukka voi myös olla todella pantavan näköinen kuten jo sanoin kokonaisuudesta riippuen. Siihen vaikuttaa moni asia eikä pelkästään paino yksinään.
Totuus on että suurin osa teistä naisista on vaan rumia. Mutta koska meillä miehillä on tarpeemme niin keskitymme etsimään teistä jotain kiihottavaa ja rumanaamaisella mummollahan (+25v) voi olla hemmetin hyvä perse tai bosat että kyllä teihin tarpeensa tekee.
T. Mies
1. Hoikkuus
2. Perse
3. Tissit
4. Naama
5. Timmiys
6. Ikä
7. Hygienia