Mitä miehet oikein katsovat naisissa?
Mua tuijotellaan hämmentävän paljon vaikka en ole oikein minkään näköinen.
Kommentit (53)
Miettivät, miltä näytät alasti ja tekevät temput mielessään.
Vierailija kirjoitti:
1. tissit
2. perse
t. Mies
1. Perse
2. Lantio/reidet/vyötärö
3. tissit
t. Mies
Mua ei katsottu koskaan. Olen mielestäni nätti, pitkä hoikka nainen. Mutta en ole kurvikas. Mutta nyt kun mulla on miesystävä, yhtäkkiä miehet luo katseita. Mielestäni outoa. Mieheni on aina sanonut että olen nätti.
1. Vyötärön ja lantion suhde
2. Perse
3. Tissit
4. Naama ja hiukset
koitetaan arvioida, onko se erityisherkkä kaikestaloukkaantuja, joka tekee metoon jo ajatuksen vuoksi.
nykyään koitetaan välttää myös muita mt-ongelmaisia naisia. on kaikenlaisia sekopäitä liikkeellä masentuneista feministeihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. tissit
2. perse
t. Mies
1. Perse
2. Lantio/reidet/vyötärö
3. tissit
t. Mies
Näistä vaan ei oikein mikään ole talviaikaan nähtävillä.
Ap
katsotaan, että onko se hyvä nainen vai käytetty yh-jäte
Vierailija kirjoitti:
Miten sen erottaa ulkonäön perusteella?
Kysyy yh-äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyy yh-äiti
Ei mistään, ei tuollaisille trolleille kannata edes vastata.
M51
1. Silmät
2. Hymy, jonka pitää ulottua silmiin saakka
3. Kokonaisolemus. Tätä on tosi vaikea määritellä, kun se on osittain tilannekohtainen.
Viimeksi jäin hieman etäämmältä katsomaan erään puolitutun naisen kauniita kasvoja. Hänen sisäinen lämpönsä huokui hymyn ja silmien kautta ympäristöön. Pakotin itseni kääntämään katseeni, kunnes silmäni taas hakeutuivat häneen. Mietin tuosta nelikymppisestä perheenäidistä, että hän olisi halutessaan voinut valita urakseen kaunottarena olemisen.
M40+
Siis ketä edes kiinnostaa mitä miehet katsovat? Miksi mietit tällaista?
Vierailija kirjoitti:
1. Silmät
2. Hymy, jonka pitää ulottua silmiin saakka
3. Kokonaisolemus. Tätä on tosi vaikea määritellä, kun se on osittain tilannekohtainen.
* sulkee silmänsä *
* kääntää suun mutruun *
* laittaa selän köyryyn ja röhisee kuin ruttoinen *
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyy yh-äiti
Erottaa siitä, että kokematon ei osaa varoa miestä vaan suhtautuu tähän leikillisesti, flirttailevasti. Kokenut osaa tappaa miehen kuvitelmat heti alkuunsa
Näköjään kurveja ja seksikkyyttä (avointa vaatetusta). Mua ei koskaan lähestytty nuorempana, kun olin sellainen "seinäruusu". Kuitenkin hoikka, pitkät hiukset, kuljin aina ilman meikkiä. Mieheni tapasin netissä. Ihmetteli, miten kukaan ei ollut koskaan lähestynyt. Luulen että miehet pelkää kauniita naisia.
Vierailija kirjoitti:
koitetaan arvioida, onko se erityisherkkä kaikestaloukkaantuja, joka tekee metoon jo ajatuksen vuoksi.
nykyään koitetaan välttää myös muita mt-ongelmaisia naisia. on kaikenlaisia sekopäitä liikkeellä masentuneista feministeihin
Ei olisi masennusta, jos joku kävisi joskus panemassa :( Ilkeää kieltää parannuskeino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. tissit
2. perse
t. Mies
1. Perse
2. Lantio/reidet/vyötärö
3. tissit
t. Mies
Näistä vaan ei oikein mikään ole talviaikaan nähtävillä.
Ap
Luulin kauniiden naisten lentävän etelään talveksi, mutta löysin yliopiston päärakennukselta parven lämmittelemässä.
1. tissit
2. perse
t. Mies