Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
KAJ'n esitys on liian musikaalimainen omaan makuuni, lavasteita myöten. Sama vika taitaa vaivata myös Itävallan JJ:tä. En ihmettele, että artistit jotka vetävät kuin omalla keikallaan, erottuvat joukosta positiivisesti. Sillä Italia voitti 2021 ja sillä Suomi voi voittaa tänä vuonna.
Luettuani alun, odotin mielenkiinnolla mitä lopussa sanotaan. Ja sitten päädyttiin Suomeen 😂 Gabry Ponte oli selvästi omalla keikallaan, mutta oliko muita? Italian Lucio?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täähä espanja muija on melkein alasti. Missä se sensuuri nyt on?
Alastomuus luodaan vahvalla, ihonvärisellä kankaalla. Yleensä nämä alastomannäköiset puvut ovat melkein kokovartalopukuja, joissa voi olla 3-4 kerrosta erilaista powernetia ja meshiä peittämässä ihon ja olemassa runkona sille sen päälle ommellulle silmiin näkyvälle asulle. Eleni Foureira puhui aiheesta muutama vuosi sitten. Oli kuin olisi ollut märkäpuvussa laulamassa ja tanssimassa lavalla.
Seurasin esiintyjää ja enemmän pelotti, että rinnat tulevat esiin. Millä nuo kuuluisuudet, kuten nyt Cannesissa saavat rinnat pysymään vaatteen sisällä? Onko siinä liimaa?
Mikä Ukrainan edustajaa vaivasi kun tuloksia julkistettiin? Käyttäytyi todella huonosti. Joku tiimistään oli onnittelemassa häntä, niin ei ollut huomaavinaan. Sitten kun kuvattiin jatkoon päässeiden rivistöä, niin oli nokka nyrpällään siellä viimeisenä katsoen poispäin kamerasta eikä hymyillyt ja hihkunut kameraan, kuten muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä ja Baby Lasgana esittävät viisufinaalissa uuden yhteisbiisinsä!
Tässä kohtaa mulla vessatauko.
On teitä monta virtsatietulehduksista kärsiviä täällä? Joka välissä pitää vessassa juosta.
Se on kuule prostata eli eturauhasvaivaa jo näillä kirjoittajilla:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas henk koht hyökkäys minun kimppuuni vaikka oli asiallinen kommentti. Vai oletteko rasisteja kun dislikeätte sitä että toivon tummaihoista kilpailijaa toiseksi? Minä en ole rasisti minulle hekin ovat ihmisiä. Mitä teillä on minua vastaan? Ette edes tunne minua. Hyökkäätte jatkuvasti kimppuun asiallisista kommenteista ja mitkään kommentit ei kelpaa.
Aatisti sai taas kohtauksen. Meeppä leppää.
Ai olen autisti koska arvostan itseäni just ja just sen verran että puolustan itseäni siltä että kimppuuni hyökätään asiallisesta kommentista eikä sitä hyväksytä. En ole autisti enkä saanut kohtausta. Puolustin itseäni TEILTÄ jotka ei hyväksy mun kommentteja. Erilaisetkin mielipiteet voisi hyväksyä. Ja sinä se tässä kehitysvammainen olet. Ilmiann
No eipä tällä hetkellä ole mitään uutta sanottavaa euroviisuista. Se ei silti tarkoita että pitäisi olla hiljaa. Tällä hetkellä eniten euroviisuissa ihmettelen miksei Belgia päässyt jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Mikä Ukrainan edustajaa vaivasi kun tuloksia julkistettiin? Käyttäytyi todella huonosti. Joku tiimistään oli onnittelemassa häntä, niin ei ollut huomaavinaan. Sitten kun kuvattiin jatkoon päässeiden rivistöä, niin oli nokka nyrpällään siellä viimeisenä katsoen poispäin kamerasta eikä hymyillyt ja hihkunut kameraan, kuten muut.
Mun mielestä se oli jotenkin kipsissä. Sen takia varmaan vokaalitkin lähti niin huonosti esityksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viron menestystä en ymmärrä, väsynyttä. toki ihan oikea muusikko sielä vetää ja suomitaustaakin biisissä, että eipä tuo haittaakaan.
Viron esityshän oli upea. Maanantain kenraalien perusteella yleisön joukosta kuvattuna sekä Viro, että KAJ sai valtavat suosionosoitukset yleisöltä. Todellakin harmi, ettei ne välity televisioruudun kautta kotikatsomoon.
Television välityksellä Sveitsin viisujen tunnelma vaikuttaa siltä, että yleisö on suorastaan pakotettu paikalle, eikä kukaan heistä ole yhtään innoissaan, muuta kuin etukäteen sovitusti kameran kuvatessa vaan esittävät olevansa.
Siis noi katsojathan on viisuturisteja joita siellä on viikon aikana 500 000 tämän hetkisen tiedon mukaan. Eli ovat takuulla innoissaan kun ovat paikan päällä.
Isojen lippujen puuttuminen yleisöltä näkyy selvästi. Lisäksi yleisön reaktioita on näytetty aika vähän. Enimmäkseen kuvaa on ollut vaisusta istumakatsomosta.
Kaj:n hohto on kadonnut. Melloissa oli omaa luokkaa, nyt jopa tylsä. Harmi. Huomion veivät Puola, Espanja ja Alankomaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voita ruotsi jos kaj yhtä jäykkä finaalissa.
Esitys ei noissa puvuissa voi olla muuta kuin jäykkä. KAJn miehet voivat myös olla jo melko väsyneitä kaikesta myllytyksestä.
Nyt on kameroiden onnistuttava, sillä otokset olivat liian nopeita ja todella hyppivät sinne tänne. Kameroiden kuuluu myös pysyhtyä ja luoda tunnelama oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täähä espanja muija on melkein alasti. Missä se sensuuri nyt on?
Alastomuus luodaan vahvalla, ihonvärisellä kankaalla. Yleensä nämä alastomannäköiset puvut ovat melkein kokovartalopukuja, joissa voi olla 3-4 kerrosta erilaista powernetia ja meshiä peittämässä ihon ja olemassa runkona sille sen päälle ommellulle silmiin näkyvälle asulle. Eleni Foureira puhui aiheesta muutama vuosi sitten. Oli kuin olisi ollut märkäpuvussa laulamassa ja tanssimassa lavalla.
Joidenkin kohdalla varmasti näin. Sama kuin vaikka taitoluistelijoilla tai voimistelijoilla. Espanjan esityksessä sitä kangasta mitä ilmeisimmin ei kuitenkaan ole käytetty, vaan tissit on täysin tyrkyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos raadit on täynnä hampaattomia eläkeläisiä niin siinä tapauksessa Erika voittaa euroviisut ylivoimaisesti eikä yleisöääniä edes tarvita.
Jatkatko vielä solvaamista. Poistetaan sinun molemmat solvauksesi.
Miten luokittelet solvauksen jos nuo viestit muka oli sellaisia?
Vierailija kirjoitti:
No en voi tietää. Ehkä jännitti liikaa kun jäi vikaksi läpi menijäksi. Ehkä oli velipojan kanssa riitaa, Ehkä vatuttaa sota, Ehkä esityksessä ei mennyt joku nappiin... tässähän voi vaan arvailla. Se velipoika oli ainakin ihan kauhusta kankeana jännittämässä tuloksia. Ja siinä rivistössäkin juoksi siihen vasta lipun kanssa,kun kamera jo kääntyi pois. Lyhyitä pätkiä, joista vaikea tulkita oikein mitään.
Vierailija kirjoitti:
ukrainalla usein aina kiva, mutta tästä en välitä
Sanotuksen suomennos avaa hyvin sodan vuoksi Ukrainasta paenneita ihmisiä. Heistä lauletaan lintuina. Ukraina goes proge tavallisen ukrainalaisen etnon sijasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
viro ihan hauska
Puujalkavitsi.
Hänen jalkansa olivat kyllä kaikkea muuta kuin puujalat🤣.
Onko Suomella ja Ruotsilla omat kuvankäsittelijät, vai meneekö kansainvälisellä tasolla kun kameroita on paljon?
Sen kuvanlähettäjän, niin mikä niitten tv kamerakuvien käsittelijät ovat nimeltään? Tää on nyt uusi alue lavashowssa välittää TV kuvaa.
Belgia oli kyllä todellinen shokkiputoaja. Esityskin oli erinomainen, vaikka pelkän ennakkoon näytetyn klipin perusteella vaikutti vieläkin paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Kaj:n hohto on kadonnut. Melloissa oli omaa luokkaa, nyt jopa tylsä. Harmi. Huomion veivät Puola, Espanja ja Alankomaat.
Kaikki muut veivät huomion, tuskin Puola ja Alankomaat.
Yleisöäänten puuttuminen lähetyksissä vaikuttaa merkittävästi tunnelmaan sitä alentavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas henk koht hyökkäys minun kimppuuni vaikka oli asiallinen kommentti. Vai oletteko rasisteja kun dislikeätte sitä että toivon tummaihoista kilpailijaa toiseksi? Minä en ole rasisti minulle hekin ovat ihmisiä. Mitä teillä on minua vastaan? Ette edes tunne minua. Hyökkäätte jatkuvasti kimppuun asiallisista kommenteista ja mitkään kommentit ei kelpaa.
Aatisti sai taas kohtauksen. Meeppä leppää.
Ai olen autisti koska arvostan itseäni just ja just sen verran että puolustan itseäni siltä että kimppuuni hyökätään asiallisesta kommentista eikä sitä hyväksytä. En ole autisti enkä saanut kohtausta. Puolustin itseäni TEILTÄ jotka ei hyväksy mun kommentteja. Erilaisetkin mielipiteet voisi hyväksyä
Jaa Belgia, punainen väri ja vaatteet, istui toisen päällä ei ole sopivaa. Rajattava noita perfimansseja. Biisikään ei ollut hyvä, katsoivat vihaisesti katsomossa.
Siis noi katsojathan on viisuturisteja joita siellä on viikon aikana 500 000 tämän hetkisen tiedon mukaan. Eli ovat takuulla innoissaan kun ovat paikan päällä.