Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Karseeta toi Tommyn laulu..
Ei kehumista Viron viisussa.
Joku vika tossa äänessä oli. Nukuttiinko miksauspöydällä?
Vierailija kirjoitti:
Hitsi kun tutunkuuloinen tämä slovenian biisi ja etenkin tuo kertsi.
Tuollaisia biisejä varsinkin englanninkielisinä on miljoonaa. Kuulostaahan esim. Robbie Williamsin Angelkin tuollaiselta.
Tommy esitys 10/10
Vokaalit 1/10
Tähän mennessä paras tämä viro vaikka ei tästä voittajaksi ole. Jatkopaikka lie kuitenkin varma.
Viro. En tykkää.
Toi stage on kyllä ihan jättimäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisitte äänestää vain yhtä esitystä tänään, mikä se olisi? Onko kaikkien vastaus Ruotsi? 😁
Mun valinta olisi ehdottomasti Ukraina, joka on ihan jäänyt jalkoihin kaiken muun pöllyn alle. Aivan ihana proge-henkinen biisi, jossa todella kauniit soinnut. Biisi tuntuu modernilta ja vanhalta yhtä aikaa. Vie hetkeksi johonkin eri maailmaan. On musiikillisesti luova ja erilainen.
Mun mielestä Ukrainan paras biisi vuosikausiin - ja nimenomaan tuntuu olevan vähiten suosittu 😅. Mutta jatkoonhan se menee ja varmasti, koska Ukrainahan ei voi jäädä rannalle nytkään kun ei ennenkään 😉.
Ihan samaa mieltä! En käsitä miksi Ukrainan biisiä ei hypetetä. Viime vuoden biisi oli suorastaan kamala ja tänä vuonna aivan huikea! Äänestän varmuudella.
Eiiii nyt on julkaistu audience poll ekan
Ei voi olla- niin törkeää jos putoaa 😔 Ja enhän mä voi edes äänestää tänään vaikka niin uhosin Sormet ja kaikki ulokkeet ristiin että Ukraina nähdään finaalissa!
Onko nää tekoälyviisut? Kamalasti efektiä ja kamaa lavalla.
No ei ollu kummoinen. Heikko taso toistaiseksi.
Ottaakohan italialaiset toi loukkauksena?
No olihan tuo Viro nyt hauska. Toivottavasti menee finaaliin.
En ymmärrä tän Viron kappaleen päälle. Huono esitys ja huono biisi.