Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
15361/26028 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan palaavani yhä uudelleen kuuntelemaan Italian biisiä. Melodia ja sanat koskettavat. Kieltämättä esiintyjän look on erikoinen ja jotenkin ristiriidassa kappaleen kanssa, mutta ihmettelen silti ettei kappale ole saavuttanut minkäänlaista näkyvyyttä, vaikka Spotifyssä onkin varsin korkealla. Tykkään tästä todella, enkä pelkästään siitä syystä että Italian biisit yleensä muinakin vuosina ovat top kympissäni.

Vierailija
15362/26028 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä on muuten moitittu Erikan kroppaa? Timmimmässä kunnossa kuin Espanja, Tanska ja Malta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15363/26028 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, Belgian onnistumista kehuttu monessa keskustelussa kyllä.

No en mä sille mitään voi jos joku sitä.kehuu 😁. Mun korvaan on kimeää huutamista, ja pitää parantaa todella paljon semiin. Mutta mä oonkin vain yksi ihminen ja mulla on yhden ihmisen mielipide 😉.

Vierailija
15364/26028 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wiwiblogsit haluaa olla voittajan matkassa:D Ihan ymmärrettävää. 

Vierailija
15365/26028 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja William ei ole naisvihamielinen, oikein hyvä. 

Toivottavasti saadaan ens vuonna taas miesedustaja, niin voi rauhassa olla kannattamatta Suomea ilman ylimääräistä draamaa ja naisvihakortin heittelyä.

Vierailija
15366/26028 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti saadaan ens vuonna taas miesedustaja, niin voi rauhassa olla kannattamatta Suomea ilman ylimääräistä draamaa ja naisvihakortin heittelyä.

Sanoo juuri kortin heittänyt. 

Vierailija
15367/26028 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä on ihan Erikan ja hänen fanikuplan omaa draamailua, jos esim. Nelli Matula olisi valittu niin tuskin ois saatu samanlaista uhriutumista ja itkupotkuraivareita joka asiasta.

Vierailija
15368/26028 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikan asusta näkyy perse. 

Vierailija
15369/26028 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä on muuten moitittu Erikan kroppaa? Timmimmässä kunnossa kuin Espanja, Tanska ja Malta. 

Vai että Espanjakin jää toiseksi?

Vierailija
15370/26028 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kivaa lukea Erikan eilisen harkkavideon kommentteja siellä täällä. Oon niin ilonen hänen puolestaan. Erika uskoo jo itsekin voittoonsa ja saa varmasti kaikesta hehkutuksesta vaan lisää virtaa. Tykkää myös altavastaajan asemasta.

Vierailija
15371/26028 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kivaa lukea Erikan eilisen harkkavideon kommentteja siellä täällä. Oon niin ilonen hänen puolestaan. Erika uskoo jo itsekin voittoonsa ja saa varmasti kaikesta hehkutuksesta vaan lisää virtaa. Tykkää myös altavastaajan asemasta.

Suomen oddsit ei silti lähteneet kummoiseenkaan nousuun harkkaklipin jälkeen, joten voittomahdollisuudet näyttää valitettavasti aika heikolta.

Vierailija
15372/26028 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa toivon, miehet saa rauhassa esiintyä tangoissaan, eikä kukaan sano mitään. Ei kansanedustajat eikä kokoomusnuoret.

Vierailija
15373/26028 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika herättää tunteita ja jokainen voi sitten tykönään pohtia ja tunnustella sisimmässään, miksi ne ovat sellaisia kuin ovat. Vaikka nyt sitten viha. 

Vierailija
15374/26028 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen oddsit ei silti lähteneet kummoiseenkaan nousuun harkkaklipin jälkeen, joten voittomahdollisuudet näyttää valitettavasti aika heikolta.

No ei näytä. Hollantikin oddseissa vielä keikkuu korkealla ja tuolla esityksellään ei pääse edes finaaliin.

ihmettelen kyllä noita oddseja, ehkä noi semien vastaavat kuvaavat reaalitilannetta paremmin?

Vierailija
15375/26028 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"KAJn isoimpia hypettäjiä ovat sitten 50+ mammat." 

Mitäs vikaa 50+ mammoissa ja mummoissa on... ? Kyllä se ikä teille itse kullekin vastaan tulee, sittenpä tiedätte...

Itse elän suunnilleen elämäni parasta aikaa ja 65 ikävuotta ylitetty jo.  Ja, kyllä, KAJ kuuluu soittolistalle mullakin :D. 

Tuohan on just se kohderyhmä.

Jep. 40-70-vuotiaat maalaiset on kohderyhmä heillä. 

Ilmankos näitten konserteissa on hyvin usein istumakatsomo, kun mummot ei jaksa seistä ja bailata kovin pitkään.

Mummoissa on harvoin ylipainoisia, koska lihavat kuolevat nuorina sydän- ja verisuonisairauksiin, diabetekseen..., tai on niin paha nivelrikko, ettei pääse kotoa mihinkään. Vain terveimmät ja sitkeimmät saavuttavat mummoiän.

Mummothan ne vasta jaksaakin :D. Nuorethan ne nykyään huonossa kunnossa on, ylipainoisia katukuvan perusteella noin puole

Vierailija
15376/26028 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikan asusta näkyy perse. 

Ja sun kommentista paistaa...

Vierailija
15377/26028 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"KAJn isoimpia hypettäjiä ovat sitten 50+ mammat." 

Mitäs vikaa 50+ mammoissa ja mummoissa on... ? Kyllä se ikä teille itse kullekin vastaan tulee, sittenpä tiedätte...

Itse elän suunnilleen elämäni parasta aikaa ja 65 ikävuotta ylitetty jo.  Ja, kyllä, KAJ kuuluu soittolistalle mullakin :D. 

On niissä hypettäjissä yksi 55 vuotias presidenttikin.

Vierailija
15378/26028 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ihmettelen noita oddseja. Hyvin kyllä laskivat Erikan kohdalla eilisten harkkojen jälkeen. Alankomaiden pätkä kuulosti mun korvaan aika huonolta (tuli ihan harmi hänen puolestaan) enkä voi oikeasti nähdä Hollantia Suomen edellä. Siellä ne silti vaan keikkuu edellä.

Vierailija
15379/26028 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ketään ei viisut kiinnosta:

Eurovision laulukilpailu on maailman suosituimpia ei-urheilulähetyksiä. Kaikki kolme lähetystä tavoittavat vuodesta riippuen 160200 miljoonaa katsojaa.

Miettikää millainen ponnahduslauta tuo on jok ikisellle kisaajalle, oli sijoitus mikä tahansa.

Eihän se ole mikään ponnahduslauta ollut suurimmalle osalle kilpailijoista. Euroviisumusiikkia pidetään liian outona ja kummallisena. Isot listahitit tulee aina jostain muualta.

Spotifyn maailmanlistan 7500 kärkinimen joukosta löytyvät Gabri Ponte ja Lucio Corsi, mutta löytyykö muita?

Vierailija
15380/26028 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella ihmettelen noita oddseja. Hyvin kyllä laskivat Erikan kohdalla eilisten harkkojen jälkeen. Alankomaiden pätkä kuulosti mun korvaan aika huonolta (tuli ihan harmi hänen puolestaan) enkä voi oikeasti nähdä Hollantia Suomen edellä. Siellä ne silti vaan keikkuu edellä.

Virhe: piti kirjoittaa tietenkin Belgiaa Suomen edellä.

Ketju on lukittu.