Euroviisut 2025/ virallinen
Erika Viikman Suomen edustaja
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Belgian esityskin näyttää ainakin lyhyen pätkän perusteella todella hienolta.
Erikalta tulee paljon sisältöä ainakin instaan. Eilen hän näytti viettävän iloisena aikaa oman teaminsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Harkkavideoita alkoi tippua, Australialla hieno lavastus!
Mukava kuulla, sillä maa olisi hauska nähdä finaalissa.
Mä uskon Suomen voittoon. Vetoakin oon lyönyt jo useamman kerran. Tulee jännittävä ilta.
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon Suomen voittoon. Vetoakin oon lyönyt jo useamman kerran. Tulee jännittävä ilta.
Paljonko olet laittanut rahaa likoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko olet laittanut rahaa likoon?
Tulevasta paavistakin voi lyödä vetoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vokaalit kuulosti hyvältä, vähän rentoutta vielä esitykseen niin hyvä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vokaalit kuulosti hyvältä, vähän rentoutta vielä esitykseen niin hyvä tulee.
Jumpsuitista tulee mieleen Irlannin jumpsuit, kun herjanheitosta ei meinannut tulla loppua.
En tunne näitä viisujuttuja, mutta Eurovisionworldin polleissa Albania on kirinyt jo Suomen rinnalle ja lähes ohi. Miten toi Albania voi olla noin suosittu?? Ite en jaksa yhtään kuunnella koko biisiä. Vai onko tämäkin poll vai jonkun ydinfaniporukan oma kupla, jossa joku tietty biisi jotenkin ylikorostuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikan uudessa asussa housuosa lököttää. Liian isot. Hölskyvät rumasti kun kävelee. Miksei voinut tehdä istuvampia housuja/lahkeita??
Ehkä helpompi liikkua, jos ei ole liian kireät. Minä luulin ensin, että se ei ole edes se lopullinen asu, mutta pitää arvioida paremmin sitten kun näkee esityksen.
Ei power walk kohta lavalla hyvältä näytä kun lahkeet lepattaa kuin purjeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikan uudessa asussa housuosa lököttää. Liian isot. Hölskyvät rumasti kun kävelee. Miksei voinut tehdä istuvampia housuja/lahkeita??
Ehkä helpompi liikkua, jos ei ole liian kireät. Minä luulin ensin, että se ei ole edes se lopullinen asu, mutta pitää arvioida paremmin sitten kun näkee esityksen.
Ei taida mikään olla koskaan hyvin sinun mielestä, vali vali.
Eipä nyt oikein vakuuttanut tuo Itävallan pätkä, mutta oli myös sellaisesta kohtaa, että vaikea sanoa mitään kokonaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida mikään olla koskaan hyvin sinun mielestä, vali vali.
Edellinen asu oli parempi.
Vierailija kirjoitti:
Eipä nyt oikein vakuuttanut tuo Itävallan pätkä, mutta oli myös sellaisesta kohtaa, että vaikea sanoa mitään kokonaisuudesta.
Ai, minut vakuutti todella, vahvat voittajavibat kyllä, värimaailma ei levoton niinkuin monessa muussa.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti valittu näytille koko esityksen tylsin kohtaus ja jätetty kohokohdat pois, mm vene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, minut vakuutti todella, vahvat voittajavibat kyllä, värimaailma ei levoton niinkuin monessa muussa.
Musta oli lähinnä huvittavan aneeminen tuo kaarnavene ja laulajalta puuttuu karismaa, myös ääni heiveröinen. Mutta tosiaan esitys lähtenee kunnolla käyntiin vasta siitä mihin klippi päättyy, joten katsotaan ennen lopullista tuomiota.
Eikö Kajsta voi puhua muuten kuin yhdistää samaan viestiin Erika.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Kajsta voi puhua muuten kuin yhdistää samaan viestiin Erika.
Kumpikaan heistä ei ole juuri nyt ajankohtainen. Tänään harjoittelevat vielä Sveitsi, Italia ja Espanja. Huomenna on taas Suomen päivä.
Luultavasti tuolla on tiukat aikataulut ja tekemistä riittävästi ilman hassutteluvideoitakin.