Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
14381/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkö vasta Erikan uusi asu tulee julkisuuteen? Ja kun en löydä, niin en  löydä kuvia. Missä ne on esitetty, lööpit ei anna kuvia kun pihtaavat.

Vierailija
14382/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Sissalin kuva oli outoa. Mitähän sellaisella kuvakulmalla takaa ajoi?

Niinpä. Sissal teki samaa käsillä seisomista jo pre partyissa, mutta tuo jumppapuku ei ole ehkä paras mahdollinen asu kuvissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14383/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos suomalaiset ei päätä Erikan kohtalosta finaali-iltana. 

Vierailija
14384/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se siitä Erikan väitetystä rohkeudesta ja uhosta olla Euroviisuissa entistä provosoivampi. Piti vaan valheellinen selitys olevinaan EBUn vaatimuksista löytää. Nyt näyttää siltä kuin käyttäisi vaippoja tai olisi p*skat housuissa.

Tanskan ja Maltan laulajat on vähintään yhtä rohkeita. Sissalista on jo jaettu kuvia pyllistelemässä karaokekopissa :D

Tanskan laulajasta en tiedä, mutta Maltan esiintyjää ei tosiaan ainakaan rohkeuden puutteesta voida syyttää, mitä tulee hänen valitsemiinsa esiintymisasuihin erityisesti artistin vartalon muoto huomioiden.

Vierailija
14385/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Sissalin puvussa ei ole mitään vikaa. Hän vaan jotenkin oudosti seisoo puolikyykyssä lavalla niillä lättänöillä kengillä. Tulee huonoja kuvakulmia joka puolelta.

Vierailija
14386/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo uusi asu on myös irvokas mutta jos on pakko verrata niin tämä uusi on parempi kuin umk asu.

Motä orvokasta tuossa on? Kertakaikkiaan yhtään mitään ei paljastella?

Vierailija
14387/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes tissivakoa näy.

Vierailija
14388/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo uusi asu on myös irvokas mutta jos on pakko verrata niin tämä uusi on parempi kuin umk asu.

Motä orvokasta tuossa on? Kertakaikkiaan yhtään mitään ei paljastella?

Esim ulkonäkö,tyyli,materiaali... Mutta on se silti parempi kuin edellinen.

Vierailija
14389/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Erikan haukkuja se sama, joka kiusaa Jalo-Tiinaa? Samanlainen ulosanti.

Vierailija
14390/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ulkonäkö, tyyli ja materiaali😍 Erika vaan on niin ihana!

Vierailija
14391/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin uteliaisuuttani kurkkaamaan vieläkö Erikaa povataan voittajaksi. Kommentteja aiheesta en löytänyt mutta jo ulkoinen habitus on hieman vastenmielinen. Menestystä tietenkin toivon vaikken biisistä tykkääkään.

Suunnilleen jokaista kilpailijaa povataan voittajaksi, jos somejuttuja on uskominen.

Vierailija
14392/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko Erikan haukkuja se sama, joka kiusaa Jalo-Tiinaa? Samanlainen ulosanti.

Ihan vaan tiedoksi että en todellakaan ole se sekopää. Enkä ole muutenkaan mikään seko. Olen ihan normi ihminen kenelle on tapahtunut jotain josta ei voi selvitä täysin jne. Minä en voisi ikinä solvata Tiinaa. Silloin kun luin niitä hirveitä kommentteja mitä Tiina oli saanut järkytyin niistä. Silloin kävi mielessä että käyn sanomassa sille solvaajalle suorat sanat. Se oli juurikin se tyyppi se pahin kiusaaja jonka Tiina haastoi oikeuteen. Enkä minä Erikaa vihaa en vaan ymmärrä että aikuinen 30v nainen hakee huomiota s*ksillä.

Vierailija
14393/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin uteliaisuuttani kurkkaamaan vieläkö Erikaa povataan voittajaksi. Kommentteja aiheesta en löytänyt mutta jo ulkoinen habitus on hieman vastenmielinen. Menestystä tietenkin toivon vaikken biisistä tykkääkään.

Missä vaiheessa Erikaa on veikattu voittajaksi?

Vierailija
14394/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sissalin puku on Suomen lipun sininen, vai onko?

Vierailija
14395/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa Erikaa on veikattu voittajaksi?

Siitä lähtien, kun kerrottiin hänen kilpailevan UMKssa...

Vierailija
14396/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa pätkää käytetty näköjään Yung Adisz feat. Rusinan kappaleessa, kuppilassa kuunneltavissa, sillä lailla. 

Sama pätkä, mutta silti kolme täysin erilaista biisiä. Ostettuun pätkään viittaa vahvasti.

Sopii kyllä hyvin tähän Bastuun, ei käy kieltäminen. 

Vierailija
14397/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biisin parhaimman kuuloinen kohta olikin ostettu sample XD Ahhaha, voitto kotiin Suomen poijjaat! Eikun Ruotsihan tää olikin, no sehän selittää miksi ei ole jaksettu säveltää itse. Tämä oli varmaan juuri se kohta, jossa ruotsalaiset otettiin mukaan biisin tekoon, jotta saatiin ruotsalaistekijäsääntö täytettyä :D Ai saakeli, huhuhuhuuh.

Kas kun tuollaisia viestejä ei poistateta :D Minun viestini eilen poistettiin, vaikka se oli täysin asiallinen. No, kirjoitan uudestaan:

Mitä enemmän Ruotsin esitystä katselen ja kuuntelen, sitä enemmän minusta tuntuu siltä, että kyllä Ruotsi tämän vie.

Vierailija
14398/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biisin parhaimman kuuloinen kohta olikin ostettu sample XD Ahhaha, voitto kotiin Suomen poijjaat! Eikun Ruotsihan tää olikin, no sehän selittää miksi ei ole jaksettu säveltää itse. Tämä oli varmaan juuri se kohta, jossa ruotsalaiset otettiin mukaan biisin tekoon, jotta saatiin ruotsalaistekijäsääntö täytettyä :D Ai saakeli, huhuhuhuuh.

Minä kun luulin, että Axel itse soittaa sen kohdan hanurillaan. Kauhia pettymys!

Hän kyllä varmaan oikeasti osaa soittaa harmonikkaa? Vai olenko erehtynyt?

Vierailija
14399/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea, seksikäs, ylväs, kaunis ja rohkea Erika. Siellä hän  nytkin Baselissa porskuttaa onnellisen ja seesteisen oloisena. Mutta mikäs se on kokeneella ja taitavalla ammattilaisella ollessa. Omaperäinen kappale laulettava, jossa pääsee näyttämään kapasiteettinsa, yksin siellä vetämässä kuin omaa areenakeikkaansa ihmeellisellä karismallaan. 

Vierailija
14400/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kun luulin, että Axel itse soittaa sen kohdan hanurillaan. Kauhia pettymys!

Hän kyllä varmaan oikeasti osaa soittaa harmonikkaa? Vai olenko erehtynyt?

Joo, mutta viisulavalla ei saa soittaa mitää instrumenttia.

Ketju on lukittu.