Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
14361/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa pätkää käytetty näköjään Yung Adisz feat. Rusinan kappaleessa, kuppilassa kuunneltavissa, sillä lailla. 

Ja ongelma oli? Käytetty jotain maksullista valmissämpleä yhdessä kohtaa. Ruvetaanpa perkaamaan kaikki viisubiisit, niin kaikista löytyy samoja sämplejä kuin jostain muusta biisistä.

Vierailija
14362/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biisin parhaimman kuuloinen kohta olikin ostettu sample XD Ahhaha, voitto kotiin Suomen poijjaat! Eikun Ruotsihan tää olikin, no sehän selittää miksi ei ole jaksettu säveltää itse. Tämä oli varmaan juuri se kohta, jossa ruotsalaiset otettiin mukaan biisin tekoon, jotta saatiin ruotsalaistekijäsääntö täytettyä :D Ai saakeli, huhuhuhuuh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14363/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa pätkää käytetty näköjään Yung Adisz feat. Rusinan kappaleessa, kuppilassa kuunneltavissa, sillä lailla. 

...featuring Rusina? Oikeasti?

Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Vierailija
14364/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Tattookaan noin yksi yhteen ollut sitä kopiota tai että ois näkynyt noin paljon, noloa Ruotsilta.

Vierailija
14365/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ongelma oli? Käytetty jotain maksullista valmissämpleä yhdessä kohtaa. Ruvetaanpa perkaamaan kaikki viisubiisit, niin kaikista löytyy samoja sämplejä kuin jostain muusta biisistä.

Ei kai tässä mitään ongelmaa ole, on Euroviisujen sääntöjen mukaista. Mutta laskee kyllä KAJ'n pisteitä omissa silmissäni hieman valitettavasti. 

Vierailija
14366/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biisin parhaimman kuuloinen kohta olikin ostettu sample XD Ahhaha, voitto kotiin Suomen poijjaat! Eikun Ruotsihan tää olikin, no sehän selittää miksi ei ole jaksettu säveltää itse. Tämä oli varmaan juuri se kohta, jossa ruotsalaiset otettiin mukaan biisin tekoon, jotta saatiin ruotsalaistekijäsääntö täytettyä :D Ai saakeli, huhuhuhuuh.

Minä kun luulin, että Axel itse soittaa sen kohdan hanurillaan. Kauhia pettymys!

Vierailija
14367/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikun tää on Ruotsin ajojahti nyt, Erika-fanit ihan kiimoissaan.

Facebookin euroviisuryhmästä alunperin tai saatu juuri selville, ei mikään Erika fanien keksintö siis.

Vierailija
14368/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juutuubissa oli juttua noista sampleista. Esmes brittiläinen Verve menetti kaikki rojaltit niiden isoimmasta hitistä yhden samplen takia. Ja se sample oli mun korvaan aika tyhjänpäiväinen, sen pudottaminen pois ei olis vaikuttanut siihen biisiin lainkaan. (Huom, vastoin yleistä käsitystä toi "Bittersweet Symphony"n sample ei ole se jousilooppi).

Toinen oli Gotyan "Somebody I Used to Know", josta meni puolet jollekin samplatulle hepulle. Ja siinäkin ton olis voinut ihan hyvin jättää pois.

Tosta haitariluupista en osaa sanoa (ja se on vissiin ihan luvalla hankittu). Se on biisin eka koukku, mutta toisaalta kertsi jää parhaiten mieleen.

Vierailija
14369/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulajat naapurista ja kappaleen koukku ties mistä? En tykkää. Eikö olekaan uuden musiikin kilpailu? Onko tuo oikeasti sallittua? Jos ei, niin joku ohjelma käymään läpi kaikki kappaleet niinkuin opinnäytetöissä konsanaan, niin ei tarvitse jälkikäteen ihmetellä. Onhan tämä nyt ihan eri luokan asia kuin joku pala paljasta pakaraa. 

Vierailija
14370/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes aluksi pitänyt erikan kappaleesta. Mutta kun näin esityksen nii olin ihan että wau tässä on voittaja :D tykästyin biisin nimenomaan live versiona. Mulla on kova luotto, että näin käy myös nyt muille.

Ikävä kyllä Erika ei voita. Kaj tulee olemaan ehkä neljän parhaan joukossa.

Vierailija
14371/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putosin kärryiltä,siis mikä on Bastu-kappaleen ongelmana? 

Vierailija
14372/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittamaan sinne ESC 2025 menee jokainen. Erikaa kannustan eniten, hän on meidän esiintyjä. Erikan etu on se, kun hän käyttää  koko esiintymislavan perfimanssissaan. Ihan yksin, ilman taustahyppijöitä. Kunhan kamerat tietävät mitä tekevät.

Vierailija
14373/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa joku helppo osoite mistä löydän Erikan uuden asun. Ei aukea minulle, kun en ilmoittaudu omilla tunnuksilla millekään sivulle.

Vierailija
14374/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Facebookin euroviisuryhmästä alunperin tai saatu juuri selville, ei mikään Erika fanien keksintö siis.

Facebookin euroviisuryhmästäkö ei tosiaan löydy yhden yhtä Erika-fania?

Vierailija
14375/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa joku helppo osoite mistä löydän Erikan uuden asun. Ei aukea minulle, kun en ilmoittaudu omilla tunnuksilla millekään sivulle.

Vaikka Iltalehti / viihde

Vierailija
14376/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Facebookin euroviisuryhmästäkö ei tosiaan löydy yhden yhtä Erika-fania?

Voitteko nyt kommentoida itse asiaa eli Bara Bada Bastun valmissämpleä? Miksi pitää viedä keskustelua toiseen suuntaan?

Vierailija
14377/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea Erika! Aina vaan paranee. Tänään nähdään kuvat esityksestä!!!

Vierailija
14378/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä uusi asu parempi kuin se edellinen.

Vierailija
14379/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikan mollaajille tulossa kovat ajat ja pitkät työpäivät, kun pitää olla jokapuolella mollaamassa. Erikan suosio nimittäin, onneksi vaan kokoajan kasvaa.

Tsemppiä raskaan työn raatajille, sydämenne mustuu kun kropassa musta sappi kiehuu. 

Itse en välittäisi seurata artistia, josta en yhtään pidä.

Vierailija
14380/26028 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Sissalin kuva oli outoa. Mitähän sellaisella kuvakulmalla takaa ajoi?

Ketju on lukittu.