Pesetkö rintaliivit joka käyttökerran jälkeen?
Pesen rintaliivit joka käyttökerran jälkeen, mutta nyt kuulin kaverilta että se lyhentää liivien joustavien osien käyttöikää.
Kommentit (39)
Mulla on eri liivit eri tarkoituksiin, hikoillessa käytän liivejä jotka pesen yleensä joka käytön jälkeen mutta esim töissä menee samat liivit muutaman päivän ajan
Jos eivät läpäise haistelutestiä, eli noin kerran viikossa.
Pesen liivit vain noin kerran viikossa paitsi urheiluliivit, jotka hikoillessa päällä, ne pesen joka tai joka toisen käytön jälkeen. Liivit jotka pesen noin kerran viikossa on päälläni vain kyläillessä, kaupungilla tms eli muutamia tunteja ilman isompaa hikoilua. Kotona en edes käytä liivejä.
Ehkä noin viikon ovat käytössä ellen sitten hikoile normaalia enemmän.
Pesen silloin kun jaksan. Harvoin kuitenkaan jaksan kun pitää pestä käsin ja sitten vielä kuivattaa vielä piilossa, että ihminen, jonka kanssa jouduin asumaan ei noita näe. Se itse pesukin pitää tehdä salassa.
Vierailija kirjoitti:
Pesen silloin kun jaksan. Harvoin kuitenkaan jaksan kun pitää pestä käsin ja sitten vielä kuivattaa vielä piilossa, että ihminen, jonka kanssa jouduin asumaan ei noita näe. Se itse pesukin pitää tehdä salassa.
Miksi pitää salassa pestä ja kuivattaa?
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisen ihmisen kanssa asut? Poikasi? Isäsi? En voi ymmärtää tätä.
Miksi pesisin? Eihän ne yhden käyttökerran jälkeen ole likaiset, kun en mitään rankkaa hikihommaa harrasta.
Onko 6 vähemmistöön kuuluva vanhemman miespuolisen sukulaisen kanssa asuva vai miksi alusvaatteet pitää pestä salassa? Vai oletko rintaliivejä käyttävä poika?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pesisin? Eihän ne yhden käyttökerran jälkeen ole likaiset, kun en mitään rankkaa hikihommaa harrasta.
Onko 6 vähemmistöön kuuluva vanhemman miespuolisen sukulaisen kanssa asuva vai miksi alusvaatteet pitää pestä salassa? Vai oletko rintaliivejä käyttävä poika?
Et varmaan vaihda sukkiakaan joka suihkun jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Olen vanhan miespuolisen sukulaisen kanssa asuva biologian mukaan keski-ikäinen nainen, jolla rinnat ja kuukautiset. Valitettavasti joudun käyttämään rintaliivejä ja kuukautissuojia ja salaamaan tämän parhaani mukaan kun sukulainen ei hyväksy ja vaatii siveellisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vanhan miespuolisen sukulaisen kanssa asuva biologian mukaan keski-ikäinen nainen, jolla rinnat ja kuukautiset. Valitettavasti joudun käyttämään rintaliivejä ja kuukautissuojia ja salaamaan tämän parhaani mukaan kun sukulainen ei hyväksy ja vaatii siveellisyyttä.
Kai tiedostat miten sairaalta tuo kuulostaa?
Ehkä kerran viikossa. Laitan yleensä käytön jälkeen yöksi parvekkeelle tuulettumaan.
En. Pesen liivit vasta kun haisevat niin pahalle etten itse kestä sitä hajua.
Liivit pitäisi pestä päivittäin. Lika pinttyy liiveihin, jos ei pese tarpeeksi usein. Itse en pese liivejä tarpeeksi usein, koska olen pitkäaikaissairas, enkä jaksa sairauden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vanhan miespuolisen sukulaisen kanssa asuva biologian mukaan keski-ikäinen nainen, jolla rinnat ja kuukautiset. Valitettavasti joudun käyttämään rintaliivejä ja kuukautissuojia ja salaamaan tämän parhaani mukaan kun sukulainen ei hyväksy ja vaatii siveellisyyttä.Kai tiedostat miten sairaalta tuo kuulostaa?
Se ei ole tässä suurin ongelma. Paljon muitakin ongelmia tässä on, mutta ei siitä nyt sen enempää.
Palstan kieliopin mukaan kyseessä olisi rintsuliivukka. Kuten sipsuli ja limukka.
Vierailija kirjoitti:
En, käytän pari kolme kertaa ellen hikoile pahasti.
Olen 158 cm ja 78 kg, ja hikoilin ankarista syödessä, paskoessa ja syömistä tai paskomista miettiessäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisen ihmisen kanssa asut? Poikasi? Isäsi? En voi ymmärtää tätä.
Ihan vain muunsukupuolisen poikani ja trans-mieheni kanssa elän eli älkää nyt vetäkö herneitä siellä nenään, nazzit!
Joka päivä puhtaat liivit vaikka olisi ollut vain pari tuntia päällä. Vaihdan muutenkin ja pesen joka päivä kaikki muut vaatteet paitsi päällystakin.
En, käytän pari kolme kertaa ellen hikoile pahasti.