Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Itävalta nousee kovaa vauhtia oddseissa ja ero kaventuu. Veikkaan että tämän viikon loppuun mennessä on tasoissa Ruotsin kanssa.
Osallistuuko täällä joku vedonlyöntiin? Mä en ole rohkaistunut vielä.
Juuri nyt Itävallan puolesta lyödään vetoa melkein kaikissa toimistoissa. Ruotsi on punaisilla palluroilla. Itävallan voittomahdollisuus on parantunut harkkojen jälkeen jo 3 prosenttia, Ruotsin laskenut parissa päivässä saman verran. Mutta ero silti vielä iso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on fanimammoilla hätä kädessä ja totiset paikat. Itävallalta on luvassa loistoesitys joka suhteessa ja Bastun voitto on lipeämässä käsistä. Kaiken kukkuraksi EscUnitedin Matt ei lämmennyt Erikalle. ;(
Kaj on selkeästi paras,joten ei mitään hätää.
No ei kyllä todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Livet vaikuttaa hirveesti lopputulokseen ja niitä ei ole vielä nähty, mutta ennustan silti: itävalta ottaa jurypotin joka on siellä n. 300pistettä, ruotsi voittaa telet n. 300pistettä, mutta kumpikaan näistä ei voita viisuja! ruotsin juryääni jää pieneksi ja itävalta ei saa tarpeeksi telejä. Mulla on tunne, että tällä kertaa saadaan voittaja joka onnistuu saamaan sekä jurylta että telestä hyvät pisteet eikä telen ja juryjen piste-ero oli suuri.
Viimeksi näin kävi vuonna 2019 jolloin hollanti sai 261 tele ja jury 237. Viime vuosina ero on ollut juryn ja telen välillä yli 100 pistettä.
Mulla on sama tunne. Erikalla hyvät saumat , kun saa pisteitä molemmilta. Sitä myös joku tubettaja tuumaili.
Onhan siellä monella muullakin.
No on, mutta esim. oddseissa kärjessä olevista Israel saa tuskin huimaa raatiäänimäärää ja Ranska ja Alankomaat ovat kuitenkin ehkä vähän vaisuja voittajiksi? Seuraavana tuleekin jo Suomi.
Veikkaan että ennen finaalia on Itävalta ja Ruotsi aika tasoissa. Itävallan menestys on nyt lavaesityksistä ja kamerakulmista kiinni, eikä niinkään enää itse kappaleesta.
Nyt on paljastettu myös JJ:n (Itävallan) Teemu Muurimäen suunnittelema esiintymisasu. Siitä en tykkää. Näyttää liian isolta pienelle JJ:lle ja kangas on myös halvan näköinen. Saa nähdä miltä näyttää sitten kokonaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itävalta nousee kovaa vauhtia oddseissa ja ero kaventuu. Veikkaan että tämän viikon loppuun mennessä on tasoissa Ruotsin kanssa.
Minä osallistun tänä vuonna ekaa kertaa Suomen voiton puolesta. Hyvät kertoimet! Nytkin vois veikata vaikka kertoimella 34. Mulla meni vedot vähän huonommalla, mutta en valita. Vähän mietin kunnon panosta. Satasella sais 3400 :D
Hirveä tuo Itävallan kappale!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä osallistun tänä vuonna ekaa kertaa Suomen voiton puolesta. Hyvät kertoimet! Nytkin vois veikata vaikka kertoimella 34. Mulla meni vedot vähän huonommalla, mutta en valita. Vähän mietin kunnon panosta. Satasella sais 3400 :D
Rahat vois sit törsäillä Helsingin/Tampereen viisuissa. Istuskella hyvillä paikoilla, jos onni suosis!
Odotan huomiselta eniten Maltaa ja Israelia. Siinä voi olla kaksi pukeutumisen ääripäätä kun Yuvalilla on jotakin klassista ja Mirianalla jotain ihan muuta. Myös Yuvalin laulu kiinnostaa, koska hän ei ole viisubiisiä kai esittänyt missään livenä julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahat vois sit törsäillä Helsingin/Tampereen viisuissa. Istuskella hyvillä paikoilla, jos onni suosis!
Luulen, että kun huomenna? tärähtää kuvat Suomen harkoista eetteriin, niin kertoimet tippuu silmissä.
Mä luulen, että nousee top kolmoseen!
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että ennen finaalia on Itävalta ja Ruotsi aika tasoissa. Itävallan menestys on nyt lavaesityksistä ja kamerakulmista kiinni, eikä niinkään enää itse kappaleesta.
Nyt on paljastettu myös JJ:n (Itävallan) Teemu Muurimäen suunnittelema esiintymisasu. Siitä en tykkää. Näyttää liian isolta pienelle JJ:lle ja kangas on myös halvan näköinen. Saa nähdä miltä näyttää sitten kokonaisuus.
Onhan se nyt hienoa, että suomalaisilta suunnitelijoilta hakevat asunsa!
Miten Bosnian Markon asu, kenen suunnittelema on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö itävalta ole ollut koko ajan tossa samassa, että ei se ainakaan vielä mihinkään ole noussut. ruotsi taas on laskussa, tippunut noin 10%
Viime vuonna meni 'vähän' metsään: Kroatia 52%, israel 16 % ja sveitsi 15%
On noussut kolme prossaa harkkatietojen jälkeen . Itävalta siis.
Kaikki ehtii muuttua vielä moneen kertaan, vasta semifinaalien jälkeen alkaa se kolmen kärki pysyä varmana. KAJ'lla ei tule olemaan hätää, he ovat jo nyt voittaneet paljon ja tulevat joka tapauksessa olemaan korkealla.
Erika taas. Uskon siihen mitä Matt sanoo, hänellä on kokemusta viihdealalta. Ja tottahan se on, että Erikan esitys on sekava ja hän huutaa eikä laula. Uskon edelleen myös mustaan hevoseen jota täällä Suomessa vain ei tajuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Bosnian Markon asu, kenen suunnittelema on?
Jaa-a. Sekö missä on turkista? Joku paikallinen. JJ otti suomalaisen suunnittelijan, vaikka siinä naapurissa olisi ollut italialaista suunnittelua tarjolla. Lopputulos on nähty.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ehtii muuttua vielä moneen kertaan, vasta semifinaalien jälkeen alkaa se kolmen kärki pysyä varmana. KAJ'lla ei tule olemaan hätää, he ovat jo nyt voittaneet paljon ja tulevat joka tapauksessa olemaan korkealla.
Erika taas. Uskon siihen mitä Matt sanoo, hänellä on kokemusta viihdealalta. Ja tottahan se on, että Erikan esitys on sekava ja hän huutaa eikä laula. Uskon edelleen myös mustaan hevoseen jota täällä Suomessa vain ei tajuta.
Varmasti voi tulla musta hevonen, mutta se ei ole Suomi. Siellä on muitakin tarjokkaita. Vaikka se kovassa nosteessa oleva Albania. Tai Ranska tai Israel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Bosnian Markon asu, kenen suunnittelema on?Jaa-a. Sekö missä on turkista? Joku paikallinen. JJ otti suomalaisen suunnittelijan, vaikka siinä naapurissa olisi ollut italialaista suunnittelua tarjolla. Lopputulos on nähty.
Upea on se uusi asu minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti voi tulla musta hevonen, mutta se ei ole Suomi. Siellä on muitakin tarjokkaita. Vaikka se kovassa nosteessa oleva Albania. Tai Ranska tai Israel.
Jos on kuuden parhaan joukossa, ei voi olla musta hevonen
Eikö itävalta ole ollut koko ajan tossa samassa, että ei se ainakaan vielä mihinkään ole noussut. ruotsi taas on laskussa, tippunut noin 10%
Viime vuonna meni 'vähän' metsään: Kroatia 52%, israel 16 % ja sveitsi 15%