Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Erikan asu ei olekaan lateksia vaan mustaa nahkaa. Suunnittelija on Anna Sarasoja. Beyoncen stylistit olivat tilanneet hänen lopputyökokoelmansa asuista kolme. Erika sanoikin jossain vaiheessa, että puku on kansainvälistä tasoa.
Nahkaa? Ou nou, nyt meni pisteet eläinystävien silmissä.
Livet vaikuttaa hirveesti lopputulokseen ja niitä ei ole vielä nähty, mutta ennustan silti: itävalta ottaa jurypotin joka on siellä n. 300pistettä, ruotsi voittaa telet n. 300pistettä, mutta kumpikaan näistä ei voita viisuja! ruotsin juryääni jää pieneksi ja itävalta ei saa tarpeeksi telejä. Mulla on tunne, että tällä kertaa saadaan voittaja joka onnistuu saamaan sekä jurylta että telestä hyvät pisteet eikä telen ja juryjen piste-ero oli suuri.
Viimeksi näin kävi vuonna 2019 jolloin hollanti sai 261 tele ja jury 237. Viime vuosina ero on ollut juryn ja telen välillä yli 100 pistettä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on fanimammoilla hätä kädessä ja totiset paikat. Itävallalta on luvassa loistoesitys joka suhteessa ja Bastun voitto on lipeämässä käsistä. Kaiken kukkuraksi EscUnitedin Matt ei lämmennyt Erikalle.
Kyllä tämä fanimamma ainakin mielellään voiton suo Itävallalle jos kokonaisuus on paras. Jännä vaan kuinka paljon se esitys sitten tosiaan vaikuttaakin, kun biisihän on täsmälleen sama eikä JJ live-esiintyminen ainakaan minua ihan loppuun asti prepartyillä vakuuttanut, siis laulun puolesta toki mutta muuten. Jännä nähdä kyllä uppoaako ooppera ns. suureen yleisöön 🤩
Vierailija kirjoitti:
Itävallan esitys ja lavastus sai ihastuneen arvion liveblogissa. Dramaattinen toteutus.
Mutta kun biisi on itkuvirsi ei sitä muuta muuksi edes lavastus.
Totta, en olisi halunnut kuulla, että Itävalta vaikutti upealta :) Sama lavastaja hänellä ilmeisesti kuin Suomella - se vähän lohduttaa. Ja pieni epäilys on kyllä Itävallan suurten yleisöpisteiden suhteen: laulaja voi jäädä etäiseksi ja ooppera vieraaksi. Itseäni häiritsee se pitkä lauluton kohta. Taitava hän on kyllä laulamaan.
"Katsopaa se Erikan arvostelu, jonka honest vocalcoach eli georgina on tehnyt. Hän oli ihan pihalla ja luki tekstin, ja oli siitä ihan nolona. Mokomakin sukankutoja."
Kyllä "sukakutojillakin" saa olla oma äänitorvi, ei ole mikään pieni joukko euroviisujen kuuntelijoissa. Ei kaikki halua naistenlehtien seksipalstajuttuja livenä esitettynä koko perheelle.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on fanimammoilla hätä kädessä ja totiset paikat. Itävallalta on luvassa loistoesitys joka suhteessa ja Bastun voitto on lipeämässä käsistä. Kaiken kukkuraksi EscUnitedin Matt ei lämmennyt Erikalle. ;(
Kaj on selkeästi paras,joten ei mitään hätää.
Onko JJn musta nahka-asu nyt se suomalaiselta suunnittelijalta tilattu?
Vierailija kirjoitti:
Livet vaikuttaa hirveesti lopputulokseen ja niitä ei ole vielä nähty, mutta ennustan silti: itävalta ottaa jurypotin joka on siellä n. 300pistettä, ruotsi voittaa telet n. 300pistettä, mutta kumpikaan näistä ei voita viisuja! ruotsin juryääni jää pieneksi ja itävalta ei saa tarpeeksi telejä. Mulla on tunne, että tällä kertaa saadaan voittaja joka onnistuu saamaan sekä jurylta että telestä hyvät pisteet eikä telen ja juryjen piste-ero oli suuri.
Viimeksi näin kävi vuonna 2019 jolloin hollanti sai 261 tele ja jury 237. Viime vuosina ero on ollut juryn ja telen välillä yli 100 pistettä.
Mulla on sama tunne. Erikalla hyvät saumat , kun saa pisteitä molemmilta. Sitä myös joku tubettaja tuumaili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama tunne. Erikalla hyvät saumat , kun saa pisteitä molemmilta. Sitä myös joku tubettaja tuumaili.
Onhan siellä monella muullakin.
Mua ihmetytti, kun kutoja-vocal-koutsi ei antanut palautetta vokaaleista :D vaan kaikesta muusta.
Kyllähän tuon Itävallan edustajan laulaminen on sitä tasoa, että oishan se ihan oikeusmurha jos jotkut saunamiehet hänet humpalla päihittäis. Vaikka taitavia laulajia ovat hekin.
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetytti, kun kutoja-vocal-koutsi ei antanut palautetta vokaaleista :D vaan kaikesta muusta.
Tätä koutsia on aiemmin kehuttu palstalla, mistäs nyt tuulee?
Itävallan biisi olis vallan sopiva johonkin elokuvaan. Hienosti rakennettu biisi. Itselleni ei nyt tällä hetkellä kolahda yhtään. On niin kovin kovin dramaattinen. Menestyy kyllä varmasti ilman mun ääntäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä koutsia on aiemmin kehuttu palstalla, mistäs nyt tuulee?
No en tiedä kehuttu, hyväntahtoisesti naureskeltu. Mutta kyllä, sukankutojiennäänet myös kuuluviin!
Itävalta nousee kovaa vauhtia oddseissa ja ero kaventuu. Veikkaan että tämän viikon loppuun mennessä on tasoissa Ruotsin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuon Itävallan edustajan laulaminen on sitä tasoa, että oishan se ihan oikeusmurha jos jotkut saunamiehet hänet humpalla päihittäis. Vaikka taitavia laulajia ovat hekin.
Ehkä Jakobin pitäisi myös laulaa pätkä tenoriäänellään, niin voitto olisi perustellumpi. :D Ja on ihan luonnollinen ääni eikä opeteltu epätavallisen korkea. Ei mulla mitään JJ:tä vastaan ole, mutta ensi vuonna pitää varmaan useamman maan lähettää oopperalaulajia, että yksi ei saa etua siitä.
Miesten pukeutumista on jo ehditty kehua. Tänä vuonna joka toisella miesartistilla on pitkä, musta nahkatakki tai puku tai jotain muuta tyylikästä. EI taida olla ainuttakaan windowsmania tai sukkahousutanssijoita. Tai vielähän tässä ehtii.
Itävalta näytti lavastuksineen kaikkineen upea, eiköhän tässä sit se voittaja tule olemaan.