Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Minusta Ich kommen näkökulma on tuore: molempia osapuolia kunnioittava tasa-arvoinen asenne, ilo, leikkisyys, hyväksyntä, sallivuus ja naisen aloite. Poissa on kaikki likaisuus, "nainen on subjekti ja vain miestä varten" - ajattelu tai että seksissä olisi jotain väärää ja tuomittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kypros on yrittänyt ns. fuegoa monta kertaa fuegon jälkeen ja mä en oikein usko, että se toimii. Fuegon menestys tuli puskista kun olikin esityksenä huikea ja biisi heräs eloon. Sitä kuulee toisinaan vieläkin radiosta ja soittolistoilla.
Toisaalta kypros on kai menestynyt ihan kivasti, että sinänsä he osaavat pelata ton kortin.
Aika vaihtelevaa Kyproksen menestys on ollut ja sijoitukset heitelleet.
Muistelin, että heillä ois mennyt ihan hyvin kun vertaan aina suomeen :D Tarkastin viime vuosien sijat: 15, 12, ei finaaliin, 16, 13, 2, 21, 21
suomi: 19, 2, 21, 6, ei finaaliin, 25, ei finaaliin, ei finaaliin
Azerbaidzanin Mamagamalla on jotenkin paksun ja kankean näköiset nahka-asut. Kaukaasialaisilla on hyvin erilainen tyyli kuin vaikka Pohjoismaissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Redditin livekommentoija kehui kovasti Clauden esitystä ja esiintymisasua. Ja vielä että Albanian Beatricen lumoavan kauniin esiintymispuvun on tehnyt laulajan oma äiti!
Mielenkiintoista. Tuo albania voi oikeasti yllättää myös muuallakin kuin viisukuplassa. Albania ei varmaan ole koskaan voittanut? ois hienoa saada uusi voittaja tai sitten sellanen joka on voittanut kerran kuten suomi :D
Kiinnostaa nyt nähdä tuo puku. Puvuista puheenollen niin Ukrainan kolmikolla on oikein värikkäät teletappiasut.
Minusta Albania ja Ukraina näyttävät visuaalisestikin tyylikkäämmältä kuin toi Ruotsi, pidän Ruotsilla siitä metsämaisemasta kyllä, mutta noi kirkkaat eri väriset valot ei niin tyylikästä, mitä siinä yritetään matkia Käärijää tai Baby Lasagnaa vai ja koivumikki vain hassu.
Nyt ymmärtää, miksi Islannin veljeksillä on aina isot aurinkolasit joka paikassa. Ilman niitä pojat näyttää korkeintaan 12-vuotiailta ;)
Vierailija kirjoitti:
Nyt ymmärtää, miksi Islannin veljeksillä on aina isot aurinkolasit joka paikassa. Ilman niitä pojat näyttää korkeintaan 12-vuotiailta ;)
Oletko alapeukuttaja nähnyt videon, missä pojat ovat ilman laseja.
Suomen biisi on tylsää humppaa ja esittäjä on stailattu niin muoviseksi. Toivottavasti viisut voittaa joku jolla olisi tasokkaampi esitys.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Ich kommen näkökulma on tuore: molempia osapuolia kunnioittava tasa-arvoinen asenne, ilo, leikkisyys, hyväksyntä, sallivuus ja naisen aloite. Poissa on kaikki likaisuus, "nainen on subjekti ja vain miestä varten" - ajattelu tai että seksissä olisi jotain väärää ja tuomittavaa.
Näkökulma voi olla tuore, mutta esitystapa on väärä.
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalinen tasa-arvo ei ole mikään 2020-luvulla keksitty asia vaan jo viime vuosituhannella ihan tavallinen asia.
Vierailija kirjoitti:
EIköhän noista teemoista ole puhuttu maailmassa aiemminkin ja aloitteita naisetkin oppineet tekemään, kun minäkin "ikäneito" nuo esittämäsi asiat hyvin tunnistan. Ainakaan mulle ei mitään uutta tai tuoretta näkökulmaa. Mun mielestä tuo biisi kosahtaa huonosti laadittuun sanoitukseen ja oudosti rakennettuun sävellykseen. Ainakin itselle biisi on liian aggressiivinen ja hyökkäävä, ja liian provokatiivisesti esitetty. Jos kappaleen sanoman pitäisi olla ilo, niin aggressiivisuus ja esitystapa syö sanomalta pohjan pois. Tämä siis vain mun mielipide, miten minä tämän koen. Ei jää tästä mulle päällimmäisenä leikkisyys eikä ilo mieleen. Pikemminkin vähän outo ja ristiriitainen fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EIköhän noista teemoista ole puhuttu maailmassa aiemminkin ja aloitteita naisetkin oppineet tekemään, kun minäkin "ikäneito" nuo esittämäsi asiat hyvin tunnistan. Ainakaan mulle ei mitään uutta tai tuoretta näkökulmaa. Mun mielestä tuo biisi kosahtaa huonosti laadittuun sanoitukseen ja oudosti rakennettuun sävellykseen. Ainakin itselle biisi on liian aggressiivinen ja hyökkäävä, ja liian provokatiivisesti esitetty. Jos kappaleen sanoman pitäisi olla ilo, niin aggressiivisuus ja esitystapa syö sanomalta pohjan pois. Tämä siis vain mun mielipide, miten minä tämän koen. Ei jä
Pyh, no tollainen se pitää ollakin, muuten ei erottuisi tylsistä kuten Espanja, Tanska ja Puola.
JA TAAS se vatvominen alkoi. Ketään ei kiinnosta lukea noita samoja horinoita tuhannetta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EIköhän noista teemoista ole puhuttu maailmassa aiemminkin ja aloitteita naisetkin oppineet tekemään, kun minäkin "ikäneito" nuo esittämäsi asiat hyvin tunnistan. Ainakaan mulle ei mitään uutta tai tuoretta näkökulmaa. Mun mielestä tuo biisi kosahtaa huonosti laadittuun sanoitukseen ja oudosti rakennettuun sävellykseen. Ainakin itselle biisi on liian aggressiivinen ja hyökkäävä, ja liian provokatiivisesti esitetty. Jos kappaleen sanoman pitäisi olla ilo, niin aggressiivisuus ja esitystapa syö sanomalta pohjan pois. Tämä siis vain mun mielipide, miten minä tämän koen. Ei jä
Juuri näin. Jos kyseessä on tämmöinen ilosanoma niin miksi se pitää esittää aggressiivisesti tämmöisten kliseisten nahka-asujen domina hengen mukaisesti?? No thank's.
Näin kuvan Clauden uudesta puvusta, mutta livebloggaajan kuvailun jälkeen odotin jotain muuta. Housunlahkeet on puoli metriä liian pitkät.
"Pyh, no tollainen se pitää ollakin, muuten ei erottuisi tylsistä kuten Espanja, Tanska ja Puola"
Kyllä nuo nahka-asut on nähty niin miljoona kertaa. Kato vaikka Puolan esitys. Hohhoijaa..
"Minusta Albania ja Ukraina näyttävät visuaalisestikin tyylikkäämmältä kuin toi Ruotsi, pidän Ruotsilla siitä metsämaisemasta kyllä, mutta noi kirkkaat eri väriset valot ei niin tyylikästä, mitä siinä yritetään matkia Käärijää tai Baby Lasagnaa vai ja koivumikki vain hassu."
Tuskin yritetään matkia ketään. On esitetty ajatusta, että symbolisoivat revontulia, kun kerran pohjoisessa metsämaisemassa ollaan. Nehän voi olla todella värikkäitä. Minä en tiedä, kun en ole shown lavastaja. Tota valojen räiskettä on yhdellä sun toisella esityksissään joka vuosi, lisääkö se sitten näyttävyyttä...? Makuasioita, tykkääkö vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Suomen biisi on tylsää humppaa ja esittäjä on stailattu niin muoviseksi. Toivottavasti viisut voittaa joku jolla olisi tasokkaampi esitys.
Sanonko mikä on tylsää humppaa.
Kiinnostaa nyt nähdä tuo puku. Puvuista puheenollen niin Ukrainan kolmikolla on oikein värikkäät teletappiasut.