Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
13821/26028 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Redditin livekommentoija kehui kovasti Clauden esitystä ja esiintymisasua. Ja vielä että Albanian Beatricen lumoavan kauniin esiintymispuvun on tehnyt laulajan oma äiti! 

Mielenkiintoista. Tuo albania voi oikeasti yllättää myös muuallakin kuin viisukuplassa. Albania ei varmaan ole koskaan voittanut? ois hienoa saada uusi voittaja tai sitten sellanen joka on voittanut kerran kuten suomi :D 

Kiinnostaa nyt nähdä tuo puku. Puvuista puheenollen niin Ukrainan kolmikolla on oikein värikkäät teletappiasut.

Vierailija
13822/26028 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Ich kommen näkökulma on tuore: molempia osapuolia kunnioittava tasa-arvoinen asenne, ilo, leikkisyys, hyväksyntä, sallivuus ja naisen aloite. Poissa on kaikki likaisuus, "nainen on subjekti ja vain miestä varten" - ajattelu tai että seksissä olisi jotain väärää ja tuomittavaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13823/26028 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kypros on yrittänyt ns. fuegoa monta kertaa fuegon jälkeen ja mä en oikein usko, että se toimii. Fuegon menestys tuli puskista kun olikin esityksenä huikea ja biisi heräs eloon. Sitä kuulee toisinaan vieläkin radiosta ja soittolistoilla.

Toisaalta kypros on kai menestynyt ihan kivasti, että sinänsä he osaavat pelata ton kortin.

Aika vaihtelevaa Kyproksen menestys on ollut ja sijoitukset heitelleet.

Muistelin, että heillä ois mennyt ihan hyvin kun vertaan aina suomeen :D Tarkastin viime vuosien sijat: 15, 12, ei finaaliin, 16, 13, 2, 21, 21

suomi: 19, 2, 21, 6, ei finaaliin, 25, ei finaaliin, ei finaaliin

Vierailija
13824/26028 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Azerbaidzanin Mamagamalla on jotenkin paksun ja kankean näköiset nahka-asut. Kaukaasialaisilla on hyvin erilainen tyyli kuin vaikka Pohjoismaissa.

Vierailija
13825/26028 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Redditin livekommentoija kehui kovasti Clauden esitystä ja esiintymisasua. Ja vielä että Albanian Beatricen lumoavan kauniin esiintymispuvun on tehnyt laulajan oma äiti! 

Mielenkiintoista. Tuo albania voi oikeasti yllättää myös muuallakin kuin viisukuplassa. Albania ei varmaan ole koskaan voittanut? ois hienoa saada uusi voittaja tai sitten sellanen joka on voittanut kerran kuten suomi :D 

Kiinnostaa nyt nähdä tuo puku. Puvuista puheenollen niin Ukrainan kolmikolla on oikein värikkäät teletappiasut.

Minusta Albania ja Ukraina näyttävät visuaalisestikin tyylikkäämmältä kuin toi Ruotsi, pidän Ruotsilla siitä metsämaisemasta kyllä, mutta noi kirkkaat eri väriset valot ei niin tyylikästä, mitä siinä yritetään matkia Käärijää tai Baby Lasagnaa vai ja koivumikki vain hassu.

Vierailija
13826/26028 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13827/26028 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ymmärtää, miksi Islannin veljeksillä on aina isot aurinkolasit joka paikassa. Ilman niitä pojat näyttää korkeintaan 12-vuotiailta ;) 

Vierailija
13828/26028 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ymmärtää, miksi Islannin veljeksillä on aina isot aurinkolasit joka paikassa. Ilman niitä pojat näyttää korkeintaan 12-vuotiailta ;)

Oletko alapeukuttaja nähnyt videon, missä pojat ovat ilman laseja.

Vierailija
13829/26028 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen biisi on tylsää humppaa ja esittäjä on stailattu niin muoviseksi. Toivottavasti viisut voittaa joku jolla olisi tasokkaampi esitys.

Vierailija
13830/26028 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Ich kommen näkökulma on tuore: molempia osapuolia kunnioittava tasa-arvoinen asenne, ilo, leikkisyys, hyväksyntä, sallivuus ja naisen aloite. Poissa on kaikki likaisuus, "nainen on subjekti ja vain miestä varten" - ajattelu tai että seksissä olisi jotain väärää ja tuomittavaa. 

Näkökulma voi olla tuore, mutta esitystapa on väärä.

Vierailija
13831/26028 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalinen tasa-arvo ei ole mikään 2020-luvulla keksitty asia vaan jo viime vuosituhannella ihan tavallinen asia.

Vierailija
13832/26028 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EIköhän noista teemoista ole puhuttu maailmassa aiemminkin ja aloitteita naisetkin oppineet tekemään, kun minäkin "ikäneito" nuo esittämäsi asiat hyvin tunnistan. Ainakaan mulle ei mitään uutta tai tuoretta näkökulmaa.  Mun mielestä tuo biisi kosahtaa huonosti laadittuun sanoitukseen ja oudosti rakennettuun sävellykseen. Ainakin itselle biisi on liian aggressiivinen ja hyökkäävä, ja liian provokatiivisesti esitetty. Jos kappaleen sanoman pitäisi olla ilo, niin aggressiivisuus ja  esitystapa syö sanomalta pohjan pois. Tämä siis vain mun mielipide, miten minä tämän koen. Ei jää tästä mulle päällimmäisenä leikkisyys eikä ilo mieleen. Pikemminkin vähän outo ja ristiriitainen fiilis. 

Vierailija
13833/26028 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EIköhän noista teemoista ole puhuttu maailmassa aiemminkin ja aloitteita naisetkin oppineet tekemään, kun minäkin "ikäneito" nuo esittämäsi asiat hyvin tunnistan. Ainakaan mulle ei mitään uutta tai tuoretta näkökulmaa.  Mun mielestä tuo biisi kosahtaa huonosti laadittuun sanoitukseen ja oudosti rakennettuun sävellykseen. Ainakin itselle biisi on liian aggressiivinen ja hyökkäävä, ja liian provokatiivisesti esitetty. Jos kappaleen sanoman pitäisi olla ilo, niin aggressiivisuus ja  esitystapa syö sanomalta pohjan pois. Tämä siis vain mun mielipide, miten minä tämän koen. Ei jä

Pyh, no tollainen se pitää ollakin, muuten ei erottuisi tylsistä kuten Espanja, Tanska ja Puola.

Vierailija
13834/26028 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA TAAS se vatvominen alkoi. Ketään ei kiinnosta lukea noita samoja horinoita tuhannetta kertaa.

Vierailija
13835/26028 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EIköhän noista teemoista ole puhuttu maailmassa aiemminkin ja aloitteita naisetkin oppineet tekemään, kun minäkin "ikäneito" nuo esittämäsi asiat hyvin tunnistan. Ainakaan mulle ei mitään uutta tai tuoretta näkökulmaa.  Mun mielestä tuo biisi kosahtaa huonosti laadittuun sanoitukseen ja oudosti rakennettuun sävellykseen. Ainakin itselle biisi on liian aggressiivinen ja hyökkäävä, ja liian provokatiivisesti esitetty. Jos kappaleen sanoman pitäisi olla ilo, niin aggressiivisuus ja  esitystapa syö sanomalta pohjan pois. Tämä siis vain mun mielipide, miten minä tämän koen. Ei jä

Juuri näin. Jos kyseessä on tämmöinen ilosanoma niin miksi se pitää esittää aggressiivisesti tämmöisten kliseisten nahka-asujen domina hengen mukaisesti?? No thank's.

Vierailija
13836/26028 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kuvan Clauden uudesta puvusta, mutta livebloggaajan kuvailun jälkeen odotin jotain muuta. Housunlahkeet on puoli metriä liian pitkät.

Vierailija
13837/26028 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pyh, no tollainen se pitää ollakin, muuten ei erottuisi tylsistä kuten Espanja, Tanska ja Puola"

Kyllä nuo nahka-asut on nähty niin miljoona kertaa. Kato vaikka Puolan esitys. Hohhoijaa..

Vierailija
13838/26028 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minusta Albania ja Ukraina näyttävät visuaalisestikin tyylikkäämmältä kuin toi Ruotsi, pidän Ruotsilla siitä metsämaisemasta kyllä, mutta noi kirkkaat eri väriset valot ei niin tyylikästä, mitä siinä yritetään matkia Käärijää tai Baby Lasagnaa vai ja koivumikki vain hassu."

Tuskin yritetään matkia ketään. On esitetty ajatusta, että symbolisoivat revontulia, kun kerran pohjoisessa metsämaisemassa ollaan. Nehän voi olla todella värikkäitä. Minä en tiedä, kun en ole shown lavastaja. Tota valojen räiskettä on yhdellä sun toisella esityksissään joka vuosi, lisääkö se sitten näyttävyyttä...? Makuasioita, tykkääkö vai ei. 

Vierailija
13839/26028 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä noita kuvia näkee?

Vierailija
13840/26028 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen biisi on tylsää humppaa ja esittäjä on stailattu niin muoviseksi. Toivottavasti viisut voittaa joku jolla olisi tasokkaampi esitys.

Sanonko mikä on tylsää humppaa.

Ketju on lukittu.