Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Mä koen että on vain yksi selkeä voittajaehdokas, kirkkaassa johdossa tällä hetkellä. Kun sen kuuli ja näki, menetin mielenkiinnon kaikkiin muihin.
Israel on hyvä, kyllä. Tiistaina kuullaan ensimmäisen kerran livenä Yuvalin laulua.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään kyproksesta :D en tosin tiedä kuulostaako livenä hyvältä
Tänään nähdään Kyproksen uusi koreografia, jota on jo ehditty mainostaa.
En voi uskoa, että viisut on ihan kohta! toukokuu tuli äkkiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyproksella on ollut ihan onnistuneita esityksiä. Toivottavasti heillä menee hyvin, aina kiva kun pienempi maa pärjää.
Minusta kyproksella on ihan mahdollisuus olla top5 telessä jos onnistuvat. Biisi on menevä ja tarttuva.
Oliko vuoden 2023 Loreeninkaan kappale mitenkään ylitse muiden?
Ei, mutta Käärijän oli. Täysin ylivoimaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mä koen että on vain yksi selkeä voittajaehdokas, kirkkaassa johdossa tällä hetkellä. Kun sen kuuli ja näki, menetin mielenkiinnon kaikkiin muihin.
Elleivät raadit torppaa tätä. Ei sellaista jaksaisi enää 3. kertaa peräkkäin.
Vierailija kirjoitti:
En voi uskoa, että viisut on ihan kohta! toukokuu tuli äkkiä
Tämä. UMK:n aikaan tuntui vielä tooodella kaukaiselta, ja nyt se tapahtuma yhtäkkiä onkin jo alkanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyproksella on ollut ihan onnistuneita esityksiä. Toivottavasti heillä menee hyvin, aina kiva kun pienempi maa pärjää.
Silia oli hyvä, samoin Andrew.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silia oli hyvä, samoin Andrew.
Kaikki haukkui viime vuoden tanssia, musta se olihan cool esitys :D
Kyproksella on ollut ruotsalaisten säveltämiä biisejä aika monta kertaa. Fuego ainakin ja Lambroun biisi myös.
Kypros on yrittänyt ns. fuegoa monta kertaa fuegon jälkeen ja mä en oikein usko, että se toimii. Fuegon menestys tuli puskista kun olikin esityksenä huikea ja biisi heräs eloon. Sitä kuulee toisinaan vieläkin radiosta ja soittolistoilla.
Vierailija kirjoitti:
Kypros on yrittänyt ns. fuegoa monta kertaa fuegon jälkeen ja mä en oikein usko, että se toimii. Fuegon menestys tuli puskista kun olikin esityksenä huikea ja biisi heräs eloon. Sitä kuulee toisinaan vieläkin radiosta ja soittolistoilla.
Fuegossa ei tainnut olla mitään kyproslaista, Eleni oli Albaniasta lähtöisin, tanssijat ruotsalaisia, samoin biisi.
Redditin livekommentoija kehui kovasti Clauden esitystä ja esiintymisasua. Ja vielä että Albanian Beatricen lumoavan kauniin esiintymispuvun on tehnyt laulajan oma äiti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanadalainen Celine Dion voitti Euroviisut 1989 Sveitsille.
Lopettakaa se jos Kaj voittaa se on myös Suomen voitto vöyhötys. Jos Helsingissä on torilla tavataan juhlat KAJlle, häpeän silmät päästäni. Suomalaiset juhlivat Ruotsin euroviisuvoittoa. EI!!!
No jos tästä piskuisesta maasta joku vöyriläinen kolmikko voittaa Euroviisut, niin kyllä minä ainakin sitä juhlin! Nää on tällaisia once in a lifetime -juttuja.
Sama täällä. Juhlin kuin Suomen voittoa😍
Samma här! Kaikki ilo irti. Se, että pääsivät näin pitkälle täydellisestä altavastaajan asemasta, on jo voitto sinänsä. Jotain siinä on silloin oikein tehty. Herrasmieskarisma puree!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanadalainen Celine Dion voitti Euroviisut 1989 Sveitsille.
Lopettakaa se jos Kaj voittaa se on myös Suomen voitto vöyhötys. Jos Helsingissä on torilla tavataan juhlat KAJlle, häpeän silmät päästäni. Suomalaiset juhlivat Ruotsin euroviisuvoittoa. EI!!!
No jos tästä piskuisesta maasta joku vöyriläinen kolmikko voittaa Euroviisut, niin kyllä minä ainakin sitä juhlin! Nää on tällaisia once in a lifetime -juttuja.
Sama täällä. Juhlin kuin Suomen voittoa😍
Samma här! Kaikki ilo irti. Se, että pääsivät näin pitkälle täydellisestä altavastaajan asemasta, on jo voitto sinänsä. Jotain siinä on silloin oikein tehty. Herrasmieskarisma puree!
Finaali on vasta kahden viikon kuluttua. Mutta voittehan te mennä torille jo etukäteen ---
Vierailija kirjoitti:
Redditin livekommentoija kehui kovasti Clauden esitystä ja esiintymisasua. Ja vielä että Albanian Beatricen lumoavan kauniin esiintymispuvun on tehnyt laulajan oma äiti!
Mielenkiintoista. Tuo albania voi oikeasti yllättää myös muuallakin kuin viisukuplassa. Albania ei varmaan ole koskaan voittanut? ois hienoa saada uusi voittaja tai sitten sellanen joka on voittanut kerran kuten suomi :D
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta kypros on kai menestynyt ihan kivasti, että sinänsä he osaavat pelata ton kortin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta kypros on kai menestynyt ihan kivasti, että sinänsä he osaavat pelata ton kortin.
Aika vaihtelevaa Kyproksen menestys on ollut ja sijoitukset heitelleet.