Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt löytyi mulle uusi viisusuosikki, Adonxs! Ihana kappale ja ihana mies.
Tykkään myös. Biisi voisi olla jostain Bond-leffasta.
Tää on ihana, ja uskon liveen. Mulle tulee laulajasta mieleen jotenkin Freddie Mercury, ei siis äänestä vaan olemuksesta 😅.
Jos Ruotsi jollekulle häviää, niin hävitköön sitten Tsekille tai Italialle.
Vierailija kirjoitti:
Kenen ääntä muistuttaa Adonxsin biisin alku, en saa päähäni. Mutta ihana ääni hänellä ja kappale tosi hyvä.
Ville Valo?
Vierailija kirjoitti:
"Islannin tämän vuoden biisi on hauska, tai ei varmaankaan olisi niin hauska ilman kertakaikkisen valloittavia esiintyjiä. Mutta että joku peukuttaa Hataria..., en voi ymmärtää, miten tollanen skeida ylipäätään pääsi Euroviisulavalle asti."
Hatarilla olikin oikein kunnon saksalaista rammstein-tyyliä mukana. :D Siinä kyllä karisi poppareilta glitterit pinnasta. No, oikeasti liian rankkaa kamaa Euroviisuihin.
Minusta Hatari oli yks parhaista ikinä, ihan mahtava biisi ja esitys.
Adonxsilta onnistuu sekä matalat, että korkeat äänet, toisin kuin Belgia edustajalta. Häneltä sujuu korkeat, muttei matalat äänet. Ja karismaahan tuolla belgian pojalla on tasan 0.
Tsekin biisi on ihan hyvä oikeestaan, mutta kuulostaa siltä, että sellasia on tehty jo liian monta. En nää siinä mitään erikoista, että äänestäisin. Edukseen tänä vuonna toki kun ei miesballadeja ole
Belgian biisi on menevä ja ihan tarttuva. Ennustan jotain sijoja väliltä 15-10.
Puolan Justunan esitystä odotan ehkä eniten. Kaiken nykyisen sähellyksen lisäksi, luvattiin vielä jotain uutta lisäksi, mitä ei ole ikinä ennen viisuissa nähty. Veikkauksia, mitä vois olla?
Vierailija kirjoitti:
Belgian biisikin on tosiaan hyvä, mutta esityksenä ei ehkä kovin onnistunut, mikä toki jää nähtäväksi.
Jos belgia jatkaa niillä samoilla valoilla niin minä en ainakaan voi esitystä katsoa. En ole katsonut sitä edellistäkään.
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin sitä on toivonut jopa Suomen voittoa, mutta nyt kun on seurannut sattuneesta syystä tämän vuoden järjestelyjä enemmänkin niin enpä enää voittoa toivo.
Kisan budjetti on tätä nykyä 60-80 miljoonaa, vähintään. Ei ikinä Suomella ole varaa tämmöisiä järjestää. Logistiikka, turvajärjestelyt ym. on asioita jotka maksaa ja joista ei tingitä. Saadut lipputulot, turistien tuomat rahat ym.ei kata kuluja. Joten vaikka kymmenes sija on mieluisampi kuin voitto.
Ai? Mä luulin että noi maksais enemmän kun niistä niin vouhotetaan. Toi on kahden Prisman vuotuinen liikevaihto. Tai turkistarhoille myönnetyt influenssakorvaukset. Ja onhan Suomella "ikinä" jo ollut varaa järjestää tällaiset?
Vierailija kirjoitti:
Tsekin biisi on ihan hyvä oikeestaan, mutta kuulostaa siltä, että sellasia on tehty jo liian monta. En nää siinä mitään erikoista, että äänestäisin. Edukseen tänä vuonna toki kun ei miesballadeja ole
Ei se ole balladi ja Sloveniakin on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Jos Ruotsi voittaa, aivan varmaa on, että siitä voitosta ei irtoa Suomelle muruakaan. Sellainen on facessa meininki, vaikka me muuta ajteltaisiinkin. Kyllä se olis vain ja ainoastaan Ruotsin voitto.
Itkettää nähdäkin, kun siellä Ruotsin lipun alla istuivat.
No ei tietenkään. Samoin olis käynyt jos norjalaiset veljekset olis voittaneet edustaessaan Ruotsia. Miten Norjan olis pitänyt siitä hyötyä? Ihme nillitystä tämän asian tiimoilta.
Ei minulle vaan kelpais voittajaksi joku Tsekki, on tylsä, enkä myöskään toivo naapurimaan voittoa sen paremmin.
Mitä nillitystä? Enemmän ihmetyttää nää, jotka pitävät kaita jotenkin Suomen edustajana.
Toivoisin Islannin hurmaaville veljeksille paikkaa finaaliin, vaan tuskinpa sitä on tulossa. Heillä on nyt kuitenkin hyvä tilaisuus mainostaa itseään ja musiikkiaan isolla lavalla ja se on pelkkää plussaa. Toivottavasti VAEB palaa uudestaan edustamaan myöhemmin.
HATARI oli minunkin suosikkini.
Edustavat Pohjoismaita, näin ovat sanoneet useat ruotsalaisetkin. Mene muualle haastamaan riitaa.
No voihan ne sanoa vaikka, että edustavat Vöyriä, mutta Ruotsin edustajia ovat. Faktat eivät ole riidanhaastamista.
Vierailija kirjoitti:
Normaali mielentila, että vttaa kun Ruotsi voittaa. Tällä kertaa vaan Suomi teki omamaalin.
Ei minulla vaan, en kannata Ruotsia oli siellä esiintyjä kuka tahansa, täysin vieras ajatusmaailma minulle ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Belgian biisikin on tosiaan hyvä, mutta esityksenä ei ehkä kovin onnistunut, mikä toki jää nähtäväksi.
Itse tykkään Belgiasta enemmän kuin Tsekki, livenä parani.
Kenen ääntä muistuttaa Adonxsin biisin alku, en saa päähäni. Mutta ihana ääni hänellä ja kappale tosi hyvä.