Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta Månsissa on se, että hän on tavallisiin vaatteisiin pukeutunut, tavallisen näköinen, tavallinen heteromies.
Mistä sä tiedät mitä Måns puuhailee vapaa-ajallaan?
Vaimo ja kaksi lasta nyt ainakin. Muuta mun ei tartte tietää hänen vapaa-ajastaan tai yksityiselämästään.
Niin eli et tiedä että hän on tavallinen, pukeutuu tavallisiin vaatteisiin tai edes että on hetero? Mutta piti päästä kuittailemaan.
Täällä meno muuttuu aina iltaa kohti tosi myrkylliseksi, aamuisin on paljon mukavampaa.
Taidan siirtyä katsomaan noita reaktiovideoita.
On tainnut mennä Erikan oma keskeisin sanoma ohi noilta ketkä vaatii jotain kropan treenaamista? Jokainen saa olla sellainen kuin on.
Vierailija kirjoitti:
On tainnut mennä Erikan oma keskeisin sanoma ohi noilta ketkä vaatii jotain kropan treenaamista? Jokainen saa olla sellainen kuin on.
Älä vastaa tolle häirikölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä vastaa tolle häirikölle.
Perustelu häirikkö nimitykselle? Ensimmäinen kommenttini tässä ketjussa.
https://www.reddit.com/r/eurovision/comments/1ikxd6t/erika_vikman_will_…
täällä taas tykätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kuulin äskön sattumalta sen suomen vuonna 2012 valitun när jag blundar ja voisin kysyä että mitä ihmettä on aateltu?? mitä ne muut biisit oikein oli?
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Uuden_Musiikin_Kilpailu_2012
Tuolta löytyy ne muutkin - oli eka UMK ikinä 😁.
oho ai se oli eka! :D ehkä sittenkin oikea voitti. Ainakin voidaan sanoa, että ollaan lähetetty ruotsia
Ja enemmän ruotsia kuin Ruotsi itse 😁. Ja nyt myös enemmän saksaa kuin Saksa sitten vuoden 2007. Silloin Saksaa edusti iki-ihana Roger Cicero, joka menehtyi traagisesti vuonna 2016 aivoverenvuotoon vain 45-vuotiaana. Vieläkin surettaa aina kun hänet muistan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KAJ on kotoisin Vöyriltä ja perustettu yli 10 vuotta sitten. Vaikuttaa täysin tuntemattomalta yhtyeeltä kotimaassaan. Vai asuuko ne jo Ruotsissa?
Kyllä ne täällä meilläpäin on ihan kuuluisia.
Ai? Yllätyin, että ovat suomalaisia, kun heidän musiikkinsa kuulostaa just eikä melkein svensk schlagerilta.
Suomi on jo kaksi lähettänyt viisuihin ruotsinkielisen kappaleen, että olisihan se oikein ja kohtuullista, että Ruotsi lähettäisi puolestaan edes osin suomenkielisen kappaleen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä meno muuttuu aina iltaa kohti tosi myrkylliseksi, aamuisin on paljon mukavampaa.
No täällä on yksi sekopää riehumassa aina iltasin. Ei kannata välittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kuulin äskön sattumalta sen suomen vuonna 2012 valitun när jag blundar ja voisin kysyä että mitä ihmettä on aateltu?? mitä ne muut biisit oikein oli?
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Uuden_Musiikin_Kilpailu_2012
Tuolta löytyy ne muutkin - oli eka UMK ikinä 😁.
oho ai se oli eka! :D ehkä sittenkin oikea voitti. Ainakin voidaan sanoa, että ollaan lähetetty ruotsia
Ja enemmän ruotsia kuin Ruotsi itse 😁. Ja nyt myös enemmän saksaa kuin Saksa sitten vuoden 2007. Silloin Saksaa edusti iki-ihana Roger Cicero, joka menehtyi traagisesti vuonna 2016 aivoverenvuotoon vain 45-vuotiaana. Vieläkin surettaa aina kun hänet muistan.
Tää on musta ihan käsittämätöntä, ettei ruotsi ole osallistunut ruotsiksi. Häpeekö ne sitä kieltä vai mitä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No täällä on yksi sekopää riehumassa aina iltasin. Ei kannata välittää.
Joo älkää vastatko, älkää peukuttako hänen viestejä. Riehukoot yksinään.
Onko joskus ollut pakko laulaa omalla äidinkielellä?
Vierailija kirjoitti:
On. Ja aikoinaan outo suomen kieli oli este pisteiden saamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta Månsissa on se, että hän on tavallisiin vaatteisiin pukeutunut, tavallisen näköinen, tavallinen heteromies.
Mistä sä tiedät mitä Måns puuhailee vapaa-ajallaan?
Vaimo ja kaksi lasta nyt ainakin. Muuta mun ei tartte tietää hänen vapaa-ajastaan tai yksityiselämästään.
Niin eli et tiedä että hän on tavallinen, pukeutuu tavallisiin vaatteisiin tai edes että on hetero? Mutta piti päästä kuittailemaan.
Kukas tässä nyt kuittailee? Vastasin kysymykseen, mitäs kyselit. 😂 Normaalius on euroviisuissa kai jotenkin poikkeuksellista.
Vierailija kirjoitti:
Juu ennen vuotta 1999 piti laulaa maan omalla kielellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ennen vuotta 1997 ei ollut teleääniä. Muistan miten jännittävää oli soittaa äänestysnumeroon 😁. Olen katsonut viisuja vuodesta 1990.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ennen vuotta 1997 ei ollut teleääniä. Muistan miten jännittävää oli soittaa äänestysnumeroon 😁. Olen katsonut viisuja vuodesta 1990.
Eli ikää on kuinka paljon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan siirtyä katsomaan noita reaktiovideoita.
Tuo ei muuten pidä paikkaansa, täällä on samaa sekoilua aamusta iltaan.
Tänään päivällä oli monta sivua tosi asiallista ja mielenkiintoista keskustelua mm. Liettuan biisin brutalismi/post-punk vaikutteista :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ikää on kuinka paljon?
No mitäs minun ikäni tähän kuuluu? ;) Mutta sanotaan nyt sitten että olen milleniaalien vanhimmasta päästä.
Ai? Yllätyin, että ovat suomalaisia, kun heidän musiikkinsa kuulostaa just eikä melkein svensk schlagerilta.