Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olishan se hienoa jos Erika ja Kaj olisivat voittaja ja kakkonen. Mutta tuskin sentään. Kaj todennäköisesti pärjää hienosti ja Erika hieman kysymysmerkki.
Eikö tämä ole jo loppuunkaluttu aihe??? Kuunteletteko te muita biisejä ollenkaan?
Kerran kuunneltu kaikki. Parasta kuuntelen jatkuvasti (BBB), tosin taukoakin pidän on näet sellainen korvamato!
Erika on rohkea ja vahva. Kaunis ja lahjakas. uskaltaa tehdä sitä mitä itse haluaa. Upea nainen. Kunnioita ja ihailen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No täähän menee hyvin, suomalaiset voittaa ja hur-rit maksaa bileet.
Harhaista porukkaa, joka näin kuvittelee. Seuraavat viisut pidetään Tukholmassa ja suomalaisille taas nauretaan jossain väliaikaishow'ssa.
Mä juhlin ruotsalaisten sekä suomenruotsalaisten kanssa yhdessä, se on ihan varma. Ne meille mitään naura, mä nauran heidän kanssaan. Pitkään aikaan ei ole näin jännittävää ja kivaa viisukevättä ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksesi: Erika ei ole kärjessä vaan top 10 puolivälin alapuolella. Kappale on kaikkea muuta kuin Anthem, ei ole lainkaan melodiaa ja laulun sijasta pelkkää huutamista. Suosittelen. Että tarkistat, mitä tarkoittaa sana: Anthem.
Sitähän me ei vielä voida tietää, eikö? Ja sitä sanaa nyt olen kuullut käytettävän, ei siinä sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vääryys???? Osta Elämä itselles. Montako vuosikymmentä meinaat märistä, kun Käärijä ittekin on jo jatkanu elämäänsä eteenpäin eikä märehdi turhia. Ihanaa jättää taakse kuukaudeksi tämä ikuisten valittajien maa .
Tämä on selkeästi sinulle kovan tunnekuohun nostattava aihe. En koe märiseväni, jos asiallisesti pohdin asiaa. Näin se muistan. Enkä ole asiaa sen koommin juuri ajatellut. Nyt vain putkahti mieleen. Hyvää matkaa Nautitaan hienosta viisukeväästä.
Vierailija kirjoitti:
Totta, tuli niin hyvä mieli, kun näki miten hauskaa artisteilla oli keskenään. Vähän jopa liikutuin, kun Kaj pomppi siellä Maltan pallojen päällä.
Muutamilla on hauskaa keskenään, mutta ei se kaikilta onnistu yhtä hyvin. Sissal näyttää tulevan kaikkien kanssa hyvin toimeen, samoin Kyle ja JJ. Miriana on kekseliäs ja Go-Jo samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksesi: Erika ei ole kärjessä vaan top 10 puolivälin alapuolella. Kappale on kaikkea muuta kuin Anthem, ei ole lainkaan melodiaa ja laulun sijasta pelkkää huutamista. Suosittelen. Että tarkistat, mitä tarkoittaa sana: Anthem.
Sitähän me ei vielä voida tietää, eikö? Ja sitä sanaa nyt olen kuullut käytettävän, ei siinä sen kummempaa.
Anthemilla tarkoitetaan kyllä jotain muuta kuin ich kommen tapaista.
Erika oli Lontoossa kyllä tosi karismaattinen ja esitys oli hyvä. Harmi vaan, että ääni ei ihan kestänyt jokapaikassa, mutta muuten hyvä veto. Ei kyllä voittaja-ainesta juuri tuon äänen takia.
Osaako joku sanoa, tuleeko euroviisuista jonkinlaista esikatselmusta tai koostetta ennen semifinaaleja? Ennen on ollut ja jopa studioraati. Nyt en löytänyt mistään tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku tykkää yhtä paljon Suomesta ja Ruotsista, niin saattaa kallistua Suomen puolelle, jos mielessä on vielä vuoden 2023 "vääryys".
Omituinen äänestysperuste.
Vierailija kirjoitti:
Eipä lohduta yhtään Ruotsin voitto, siksi kannatan ihan muita maita.
Mitä ihmeen väliä sillä on, että mikä maa voittaa? Itsellä ei äänestäminen ole koskaan riippunut siitä, vaan äänestän mieluisinta laulua ja iloitsen sen menestymisestä. Musiikista on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No täähän menee hyvin, suomalaiset voittaa ja hur-rit maksaa bileet.
Harhaista porukkaa, joka näin kuvittelee. Seuraavat viisut pidetään Tukholmassa ja suomalaisille taas nauretaan jossain väliaikaishow'ssa.
Mä juhlin ruotsalaisten sekä suomenruotsalaisten kanssa yhdessä, se on ihan varma. Ne meille mitään naura, mä nauran heidän kanssaan. Pitkään aikaan ei ole näin jännittävää ja kivaa viisukevättä ollutkaan.
Nauraahan tässä kaikki jos Ruotsi menee voittoon, ehkä kuitenkaan ei, ja suomalaisille jää luu käteen siitä biisiistä.
Erika saa hyvät pisteet ja pärjää Suomelle sopivasti. Iloitaan siitä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vääryys???? Osta Elämä itselles. Montako vuosikymmentä meinaat märistä, kun Käärijä ittekin on jo jatkanu elämäänsä eteenpäin eikä märehdi turhia. Ihanaa jättää taakse kuukaudeksi tämä ikuisten valittajien maa .
Aiotkos äänestää ulkomailta? :)
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku sanoa, tuleeko euroviisuista jonkinlaista esikatselmusta tai koostetta ennen semifinaaleja? Ennen on ollut ja jopa studioraati. Nyt en löytänyt mistään tietoa.
Ylen Viisukupla on lopetettu säästösyistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule, ainakaan Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika on rohkea ja vahva. Kaunis ja lahjakas. uskaltaa tehdä sitä mitä itse haluaa. Upea nainen. Kunnioita ja ihailen.
Vielä pitää harjoittelee sosiaalisen median asiallisempaa käyttöä, samoin oman maansa edustajana olemista ilman myötähäpeää aiheuttavia temppuja... Omaan pesään ei kakita ulkomaisissa haastatteluissa.
Erikalla ei oo mitään velvollisuutta ylistää Suomea ja suomalaisia ulkomaan medioille. Hän kertoi Vanity Fairille rehellisesti kärsineensä mielenterveysongelmista mm. mediakohujen takia ja olleensa syvissä vesissä. Eikö olisi saanut?
Täällä on joku täysin sekopäinen kirjoittelija ketjussa.
Voittaja lienee joku taiteellinen kappale. Kaj on kakkonen kuten Käärijä ja Baby lasagna.
Tuskin EV sentään lattiaa pyyhki Suomen lipulla, mutta lippuparaatissa hän nosti harteillaan olevaa lippua ja pyllisti yleisölle. Tämä pyllistely näyttää olevan hänelle jokin Juttu.
Kuulin aftersikissä Ich kommen ja kuulosta aivan kauhealta. Huudolta, rääkymiseltä. Ei hyvä.