Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
11601/26028 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että Erikalla on, ei ole mitään todisteita siitä.

Eikö kuvat riitä todisteeksi? tollokin sen nyt näkee

Vierailija
11602/26028 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Erikalla on huulissa täyteainetta. Naurettavaa yrittää uskotella, että aikuisella rinnat ja huulet kasvaisivat mystisesti itsestään. Varsinkin kun ero entiseen on täysin selvä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11603/26028 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upeat kuvat Erikasta Italian Vanity Fair- lehdessä! Tekee mahtavaa pr- työtä ja on tosi hyvä haastatteluissa. Ihailtavaa, että antaa mm. etähaastatteluja ilman meikkejä lippis päässä. Mulla on niin hyvä tunne tästä! Erika tulee hurmaamaan niin yleisön kuin tuomaristonkin. Esityksestä tulee entistä vauhdikkaampi ja kuvakulmat on huolella mietitty. Pakarankaan ei pitäisi liikaa vilkkua. Kappale on komea ja Erika karismaattinen ja taitava. 

Minä en tykkää tuollaisesta Suomen edustajasta, joka haukkuu Suomea ja suomalaisia joka haastattelussa ja antaa negatiivista kuvaa maasta. Eikö pikemminkin pitäisi koittaa antaa hyvää kuvaa kotimaasta niinkuin esim. Käärijä teki?

Vierailija
11604/26028 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että äänestysten mukaan 80% suomalaisista kannattaa euroviisuissa Kajta. Heidän ei ole tarvinnut leikellä itseään hakeakseen huomiota vaan ovat aidosti omia itsejään. Se kertoo aidosta itsevarmuudesta ja -kunnioituksesta. Sellaista ihmiset haluavat tukea.

Vierailija
11605/26028 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Upeat kuvat Erikasta Italian Vanity Fair- lehdessä! Tekee mahtavaa pr- työtä ja on tosi hyvä haastatteluissa. Ihailtavaa, että antaa mm. etähaastatteluja ilman meikkejä lippis päässä. Mulla on niin hyvä tunne tästä! Erika tulee hurmaamaan niin yleisön kuin tuomaristonkin. Esityksestä tulee entistä vauhdikkaampi ja kuvakulmat on huolella mietitty. Pakarankaan ei pitäisi liikaa vilkkua. Kappale on komea ja Erika karismaattinen ja taitava. 

Minä en tykkää tuollaisesta Suomen edustajasta, joka haukkuu Suomea ja suomalaisia joka haastattelussa ja antaa negatiivista kuvaa maasta. Eikö pikemminkin pitäisi koittaa antaa hyvää kuvaa kotimaasta niinkuin esim. Käärijä teki?

Käärijä teki valtavan hyvää suomikuvalle maailmalla, Erika sitä vastoin tärvelee sitä. Enkä nyt puhu nyt hänen tyylistä tai pukeutumisesta, vaan nimenomaan siitä miten puhuu Suomesta aina negatiiviseen sävyyn.

Vierailija
11606/26028 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on just se syy miksi suomalaiset ei tue Erikaa. Suomessa on valtavasti positiivisella asenteella tekeviä, sellainen sitten ensi vuonna Suomen edustajaksi.

Vierailija
11607/26028 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen tunne, että Itävalta floppaa tele äänissä.

Vierailija
11608/26028 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sissal taas oli yllättävän hyvä livenä.

Vierailija
11609/26028 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mitä noita preparty esityksiä olen katsonut, Malta ja Puola ovat vakuuttaneet entisestään. Ja suurin yllätys on ollut Tanska, Sissal on niin hyvä livelaulaja, että ties vaikka olisi tämän vuoden suurin yllättäjä. En pitänyt Maltan enkä Tanskan biiseistä alun kuunteluilla yhtään, Mutta Malta kuulostaa kerta kerralta paremmalta, ja Tanskan laulajan äänessä on sielukkuutta, jonka vuoksi molemmat ovat nyt omassa top kympissä, Malta jopa omassa top vitosessa.

Minusta Malta ja Espanja tylsempiä kuin Erika, mikähän tässäkin mielipiteessä oli poiston arvoista.

Vierailija
11610/26028 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistaa kaiken mikä ei miellytä. Ei kykene kypsään keskusteluun. Harmittaa tosi paljon. Tämä on ollut viisukeväisin iso ilo. 

Vierailija
11611/26028 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen tunne, että Itävalta floppaa tele äänissä.

Päinvastoin, nythän tohon rupeaa vasta pääsemään sisään kappaleeseen.

Vierailija
11612/26028 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistaa kaiken mikä ei miellytä. Ei kykene kypsään keskusteluun. Harmittaa tosi paljon. Tämä on ollut viisukeväisin iso ilo. 

Siis koko aamun keskustelun, vain noi Erikan haukkumiset on jätetty.

Vierailija
11613/26028 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis koko aamun keskustelun, vain noi Erikan haukkumiset on jätetty.

Suurin osa on poistettu eli aamupäivän viesteistä vain kaksi on jätetty.

Vierailija
11614/26028 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erika kiitää kohti voittoa lateksit kimmeltäen ja poistajalla on paniikki. Hän ei taida ymmärtää, että Erikan vastainen kampanja täällä ei vaikuta lopputulokseen. 

Toi Cicciolinankin esitys oli niin upea, että melkein harmittaa, ettei se ole se kisabiisi (Erikan ääni ei ehkä tule Ich kommessa niin hyvin esiin, hyvä on sekin)

Vierailija
11615/26028 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa porukasta on niin anti-Erikaa, että tuskin hän voisi tehdä mitään, mikä heitä miellyttäisi. Karavaani kulkee ja koirat haukkuu.

Vierailija
11616/26028 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lateksia on. ja tolppakorot. Ja kummallisia asentoja.

Vierailija
11617/26028 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä cicciolina oli hyvä, mutta ich komme on mestariteos, ihan omissa sfääreissään. Taidetta.

Vierailija
11618/26028 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oon ilonen, ettei Erika silloin voittanut. Nyt on mahis viedä koko viisut!

Vierailija
11619/26028 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja oon ilonen, ettei Erika silloin voittanut. Nyt on mahis viedä koko viisut!

Niinno ei olis silloin edes ollut hyötyä, kun koko viisuja ei sit pidettykään.

Vierailija
11620/26028 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä cicciolina oli hyvä, mutta ich komme on mestariteos, ihan omissa sfääreissään. Taidetta.

No tossa oli tyylikkäämpi tausta tossa Ciccolinan esityksessä, en ole täysin tyytyväinen Ich kommessa siihen ja itse en haluaisi sitä iso mikkiä myöskään, tää on vain minun mielipide (ei tarvitse suuttua siis)

Ketju on lukittu.