Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
11381/26028 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itävalta hienoisessa laskusuunnassa oddseissa... ? Onko syynä "huonosti" mennyt live? Minä en tuota liveä ole nähnyt mutta paljon siitä täälläkin on kirjoitettu. 

Ei mennyt huonosti live, ei niitä oddseja pelkästään kannata tuijottaa.

Vierailija
11382/26028 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tuolla iso joukko kansainvälistä fani porukkaa jotka ovat etsineet KAJ'N aikaisemmasta tuotannosta kaiken mahdollisen aina ryhmän perustamisesta alkaen. Ei tämä ole pelkkä BBB juttu. Kaikki haastattelutkin lataavat kanavilleen ja jokaisella KAJ'n jäsenellä on ne omat ihailijansa. Jakob on söpö. Kevin seksikäs. Axel komea, nämä eivät ole pelkästään mun mielipiteitä vaan toistan mitä olen KAJ'sta nähnyt sanottavan.

Olen myös seurannut noitten vanhojen biisien esille nousemista ja pyyntöjä saada englanninkieliset lyriikat, ja niitä onkin ruvennut ilmestymään ihan kiitettävästi. Ulkomaisten fanien joukko kasvaa koko ajan. Paljon kiitellään heidän monipuolisuuttaan muusikoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11383/26028 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tuolla iso joukko kansainvälistä fani porukkaa jotka ovat etsineet KAJ'N aikaisemmasta tuotannosta kaiken mahdollisen aina ryhmän perustamisesta alkaen. Ei tämä ole pelkkä BBB juttu. Kaikki haastattelutkin lataavat kanavilleen ja jokaisella KAJ'n jäsenellä on ne omat ihailijansa. Jakob on söpö. Kevin seksikäs. Axel komea, nämä eivät ole pelkästään mun mielipiteitä vaan toistan mitä olen KAJ'sta nähnyt sanottavan.

Olen myös seurannut noitten vanhojen biisien esille nousemista ja pyyntöjä saada englanninkieliset lyriikat, ja niitä onkin ruvennut ilmestymään ihan kiitettävästi. Ulkomaisten fanien joukko kasvaa koko ajan. Paljon kiitellään heidän monipuolisuuttaan muusikoina.

Itse tykkään eniten noista vanhoista. Hienoa, että jotkut ovat nähneet vaivaa kääntää tekstejä enkuksi. Umpisuomalaisena mutta kuitenkin ruotsin kielen taitoisena on ollut välillä haasteita noiden murresanojen kanssa, vaikka pääosan ymmärtääkin. 

Vierailija
11384/26028 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tietoa, saako BBB lyriikat pitää perkeleensä? Vai pitääkö etsiä korvaava sana?

Viiimeisten tietojan mukaan saavat. Olisi tylsää jos se korvataan hemmetillä tms. Perkele on kuitenkin kansainvälisesti tunnetuin suomenkielinen sana.

Suomalaisesta Perkeleestä tulee vietituote :D

Vierailija
11385/26028 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihmettelen, että noin monilahjakkaita ammattitaitoisia suomalaisia tyyppejä eikä me tiedetty niistä ennen melloja mitään. Tai minä en tiennyt, eihän heitä markkinoitu näkyvästi missään?

Vierailija
11386/26028 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä ihmettelen, että noin monilahjakkaita ammattitaitoisia suomalaisia tyyppejä eikä me tiedetty niistä ennen melloja mitään. Tai minä en tiennyt, eihän heitä markkinoitu näkyvästi missään?

No suomenruotsalaisten keskuudessa ovat olleet tunnettuja jo pitkään, siitäkin näkee että suomenkielisten ja suomenruotsalaisten piirit on usein aika erillään Suomessa.

Vierailija
11387/26028 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika Vikman on kevään mittaan hoikistunut.

Vierailija
11388/26028 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara Aaltokin näkyy olevan mukana Madridin pre partyissa viikon kuluttua. Sekä laulaa että juontaa.

Vierailija
11389/26028 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itävalta hienoisessa laskusuunnassa oddseissa... ? Onko syynä "huonosti" mennyt live? Minä en tuota liveä ole nähnyt mutta paljon siitä täälläkin on kirjoitettu. 

Pikemminkin näyttäisi siltä, että Oddseissa on ollut viime viikkoina hyvin, hyvin hiljaista.

Vierailija
11390/26028 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassistahan on että Itävalta epäonnistuu livessä.

Vierailija
11391/26028 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutta L'Italia on ylittänyt Youtubessa jo 19 miljoonan katselun rajan!

Vierailija
11392/26028 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisukuppilassa ihana JJ:n ja Conchitan yhteisesitys videolla.

Vierailija
11393/26028 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisukuppilassa ihana JJ:n ja Conchitan yhteisesitys videolla.

C Wurst on jotenkin jäänyt Euroviisujen vangiksi, eikä ole edes ensimmäinen artisti jolle näin on käynyt.

Vierailija
11394/26028 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Conchitalla muuta musiikkia kuin se euroviisubiisi?

Vierailija
11395/26028 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen se on artistin (joka on tunnettu Välimeren maissa ennestäänkin) oman kanavan video, ei verrattavissa esc:n katselukertoihin, ja suhteutapa videon tykkäysten määrä katselukertoihin... 🙄 Kiva biisi kyllä. 

Vierailija
11396/26028 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen se on artistin (joka on tunnettu Välimeren maissa ennestäänkin) oman kanavan video, ei verrattavissa esc:n katselukertoihin, ja suhteutapa videon tykkäysten määrä katselukertoihin... 🙄 Kiva biisi kyllä. 

Totta kai sitä voidaan verrata Escin videoihin, etenkin kun kyseessä on täysin sama video. Ranskan Louanellakin on omalla kanavalla 1,65 miljoonaa tilaajaa, mutta kanavalla olevaa viisuvideota on katsottu puolet vähemmän kuin Escin kanavalla olevaa samaa videota.

Vierailija
11397/26028 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan, minäkin katson usein sieltä Gabryn omalta kanavalta.

Vierailija
11398/26028 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tube tyrkkää sen ekaksi? Eikä sillä tykkäyksiä niin paljoa ole suhteessa katselukertoihin. Tykkään siitä kyllä, joten ota iisisti. 

Vierailija
11399/26028 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tube tyrkkää sen ekaksi? Eikä sillä tykkäyksiä niin paljoa ole suhteessa katselukertoihin. Tykkään siitä kyllä, joten ota iisisti. 

Mutta ei ole myöskään alapeukkuja.

Vierailija
11400/26028 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroviisut ratkaistaan Baselissa.

Ketju on lukittu.