Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norjan Kyle vaikuttaa hyvin ulospäinsuuntautuneelta ja sosiaaliselta, tosin hänellä onkin juuret Espanjasta. Suomen edustaja ei sitä vastoin taida olla mikään joukkuepelaaja vaan enemmän sellainen minä minä -tyyppi.
No kyllähän Suomen edustaja esitteli jo tissejään Maltan edustajan kanssa, eli ilmeisesti joku samanhenkinen kaveri löytynyt viisukollegoista.
Totta, mutta sehän oli jo ennakkoon odotettavissa. Myös Justinan kanssa on jotain sutinaa. Muuten näyttää olevan vähän varovaista. Pelkäävätkö muut Queen Erikaa ?
Adonx oli nostanut Erikan käsivarsilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norjan Kyle vaikuttaa hyvin ulospäinsuuntautuneelta ja sosiaaliselta, tosin hänellä onkin juuret Espanjasta. Suomen edustaja ei sitä vastoin taida olla mikään joukkuepelaaja vaan enemmän sellainen minä minä -tyyppi.
No kyllähän Suomen edustaja esitteli jo tissejään Maltan edustajan kanssa, eli ilmeisesti joku samanhenkinen kaveri löytynyt viisukollegoista.
Totta, mutta sehän oli jo ennakkoon odotettavissa. Myös Justinan kanssa on jotain sutinaa. Muuten näyttää olevan vähän varovaista. Pelkäävätkö muut Queen Erikaa ?
Adonx oli nostanut Erikan käsivarsilleen.
Apua! Eikös sen pitänyt olla Go-Jo??
Onko tän vuoden mieslaulajissa muita heteroja kuin Parg?
Vierailija kirjoitti:
Joku Kaj hullu oli riehunut illalla, kyllä siinä Wivibloggs poll pystyi vielä äänestämään ainakin illalla, että ei se taida olla vanha tai suljettu.
Minä ainakin pystyin äänestämään. Äänestin Ruotsia. Tuo otanta vaan on huomattavasti pienempi kuin Eurovisionworldin poll.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne eilisillan Erikan haukkumiset ole ilmiantanut useampi ja tämä riehuja oli itse poistanut muiden kuin Ruotsin kehuja ja tiedon Wivibloggs äänestyksestä.
Ihan käsittämätöntä hommaa tämä. Täällä ei viitsi keskustella enää kukaan. Noi haukkumiset ja solvaamiset on aivan ala-arvoista käytöstä - puolin ja toisin. Mutta myös kehujen poistaminen on huonoa käytöstä. Eikö teille keskustelijoille ole opetettu minkäänlaisia käytöstapoja?
Ketjun suurin ongelma on kirjoittajien keskittyminen vain kahteen maahan: Ruotsiin ja Suomeen, vaikka osanottajia on 37! Kirjoittaapa tänne mitä tahansa, puhe kääntyy välittömästi takaisin noihin kahteen :(
No jep! Tässä alkaa kohta toivoa ettei kumpikaan noista pärjää, niin säästyy ehkä kaikkein pahimmalta jälkipuinnilta ja kettuilulta viisujen jälkeen...
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen tietää, asialla ei ole mitään väliä muutoinkaan, anna ihmisten olla mitä ne on.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Go-Jo ole hetero?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen tietää, asialla ei ole mitään väliä muutoinkaan, anna ihmisten olla mitä ne on.
Näin kun sanot, niin huomaa, että on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Go-Jo ole hetero?
Ovatko itse sanoneet vai mistä tieto, minä en ole kuullut kummastakaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Go-Jo ole hetero?
Ei tietoa, mutta Gabry Ponte on perheellinen heteromies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Go-Jo ole hetero?
Pargilla on vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Go-Jo ole hetero?
Kroatian edustaja kertoi tulleensa kaapista. Mutta kait Kyle on hetero, entäs Itävallan edustaja? Kyproksen? Estonian? Alankomaiden? Entä Ponte? Serbian laulaja? Kaj'n tyypit ainakin ovat heteroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Go-Jo ole hetero?
Kroatian edustaja kertoi tulleensa kaapista. Mutta kait Kyle on hetero, entäs Itävallan edustaja? Kyproksen? Estonian? Alankomaiden? Entä Ponte? Serbian laulaja? Kaj'n tyypit ainakin ovat heteroja.
Red Sebastian on julkihomo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Go-Jo ole hetero?
Höpö höpö, et voi näitä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne eilisillan Erikan haukkumiset ole ilmiantanut useampi ja tämä riehuja oli itse poistanut muiden kuin Ruotsin kehuja ja tiedon Wivibloggs äänestyksestä.
Ihan käsittämätöntä hommaa tämä. Täällä ei viitsi keskustella enää kukaan. Noi haukkumiset ja solvaamiset on aivan ala-arvoista käytöstä - puolin ja toisin. Mutta myös kehujen poistaminen on huonoa käytöstä. Eikö teille keskustelijoille ole opetettu minkäänlaisia käytöstapoja?
Ketjun suurin ongelma on kirjoittajien keskittyminen vain kahteen maahan: Ruotsiin ja Suomeen, vaikka osanottajia on 37! Kirjoittaapa tänne mitä tahansa, puhe kääntyy välittömästi takaisin noihin kahteen :(
No jep! Tässä alkaa kohta
Ja taas päästiin sujuvasti pääasiaan eli vatvomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Go-Jo ole hetero?
Pargilla on vaimo.
Bi seksuaalillakin voisi olla, kysyinkin mistä tieto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Go-Jo ole hetero?
Red Sebastian on julkihomo.
Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt sitten on vatvottu joittenkin miesten seksuaalista suuntautumista. Sillä lailla sitä pysytään ihan asiassa...
Itselleni tämän vuoden kappaleet jakautuvat seuraavasti:
Pidän paljon: Suomi, Viro, Georgia ja Ukraina
Ihan OK: Belgia, Alankomaat, Liettua, Serbia ja Itävalta
Omaan korvaan tusinakama: Kaikki mitä ei ole muissa "kategorioissa" mainittu
Lievästi ärsyttävät: Irlanti, Kroatia, UK ja Saksa
Ei ole analysoitu ketään, samoissa viesteissä haukkui Erikaa ja kehui Ruotsia ihan fakta se vain on, täällä on kaikki anonyymejä kuitenkin.