Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
11261/26028 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, taas poistettu viestejä :) Muiden maiden edustajia saa kehua, mutta ei Ruotsin. 

Vierailija
11262/26028 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas, taas poistettu viestejä :) Muiden maiden edustajia saa kehua, mutta ei Ruotsin. 

Sellaista täällä on meno ollut koko ajan. Kauhean lapsellista. Joku/jotkut vissiin kuvittelee että saavat KAJ'n suosion jotenkin alenemaan viestejä poistamalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11263/26028 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itävallan, Norjan ja Tanskan edustajat ainakin on keskenään ystävystyneet. Hauska ollut seurata etenkin JJn ja Kylen jutteluita ja livejä, mitä pitivät jo ennen prepartyja :) YouTubesta ainaki löytyy jotaki pätkiä niistä instaliveistä. Ja sehän viisuissa ihanaa onkin, että artistit voi löytää sieltä elinikäisiäkin ystäviä. 

Vierailija
11264/26028 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä ihan tykkäsin Islannista. Menevä ja hyväntuulinen kappale jossa mukavasti vähän folk-rytmiäkin mukana. Pohjoismaista suosikkini Suomen jälkeen, eli mielestäni parempi kuin Kaj.

Ja, ei, minulla ei ole mitään Kaj-antipatioita, enkä ole mikään Erika-fani. En vaan ole oikein koskaan ollut ihan noin huumorimusiikin ystävä mitä Kaj tekee ja toisaalta olen elänyt lapsuuteni finnhits-discon pariin ja sen takia Erikan esityksessä on itselleni nostalgia-arvoa, vaikka uusi kappale onkin.

Itse tykkään kaikista kolmesta, Suomesta, Ruotsista ja Islannista (Norja ja Tanska ei niin innosta). Mutta Islanti on se, mistä olen huolissaan finaalin pääsyn suhteen, eikä sitä pää

Itse äänestin Ukrainaa kyllä ihan kappaleen takia, niin kuin moni muukin. Toki Ukrainaa oli myös helppo äänestää muistakin syistä, mutta en äänestäisi ketään pelkän politiikan tai sympatian takia, vaan kyllä se vaatii myös hyvän biisin.

Vierailija
11265/26028 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku poistaisi kivan viestin, jossa vastaajaa kiitellään?

Vierailija
11266/26028 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kommentteja, etenkin Ruotsin viisuedustajaan liittyviä asiallisia poistetaan, niin eihän sillä ole mitään merkitystä Euroviisujen lopputulokseen.

Vauva.fi palstan kommenteilla ei nosteta tai lasketa kenenkään suosiota.

Ruotsiin viisuun liittyvien kommenttien poisto kertoo ainoastaan siitä, että on paise pakarassa ja epäilys että se todellakin voittaa. Eli myös poistopyyntöjen tekijä uskoo KAJ:n voittavan.

Kiitos asiallisten kommenttien poistajalle, että uskot KAJn ylivoimaiseen voittoon. Olen pahoillani, että me lukuisat KAJn kannattajat olemme aiheuttaneet tässä ketjussa jollekin todella kovasti työtä asiallisilla kommenteillamme.

Vierailija
11267/26028 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös eräs nainen on ladannut Bara Bada Bastu videon rummuilla soitettuna. Itse tykkään ehkä eniten siitä espanjalaisen flamengolaulajan Bara Bada Bastu coverista.

Minä taas en ole yhtään kiinnostunut näistä sadoista saunabuumilla ratsastajista.

Sama, miksi ihmeessä katsoisin jotain Ruotsin kappaleen covereita muka.

Vain KAJn esitys kelpaa minulle. Apinointi kertoo BBB:n suosiosta, se on tavallaan KAJlle kunniaa.

Ymmärrän, että monille hauskaa ajanvietettä.

Vierailija
11268/26028 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjan Kyle ja Sveitsin Nemo vois olla kaksoset.

Vierailija
11269/26028 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä  epäilen että Islanti on ainoa pohjoismaa joka ei mene finaaliin. Tanska on siinä ja siinä. Muut menee helposti.

Minä taas veikkaan että Tanska ei mene finaaliin, kappale on aika mitäänsanomaton. 

Joku brittiläinen laulunopettaja oli laittanut sen omalle top5-listalleen, on kuulema hyvä laulutekniikka.

Oliko honest vocal coach? Sen videot on kyllä hyviä, kun naama nyrpeänä arvostelee kaikkia. Mahtaako edes olla mikään oikea coach?

Laulunopettajaksi hän kiinnittää nykyään yllättävän paljon huomiota kaikkeen muuhun kuin itse laulamiseen, Youtubessa on parempiakin alan asiantuntijoita. Eniten huvittaa näissä uusimmissa videoissa näkyvät sotkuiset lankahyllyt. 

Vierailija
11270/26028 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kommentteja, etenkin Ruotsin viisuedustajaan liittyviä asiallisia poistetaan, niin eihän sillä ole mitään merkitystä Euroviisujen lopputulokseen.

Vauva.fi palstan kommenteilla ei nosteta tai lasketa kenenkään suosiota.

Ruotsiin viisuun liittyvien kommenttien poisto kertoo ainoastaan siitä, että on paise pakarassa ja epäilys että se todellakin voittaa. Eli myös poistopyyntöjen tekijä uskoo KAJ:n voittavan.

Kiitos asiallisten kommenttien poistajalle, että uskot KAJn ylivoimaiseen voittoon. Olen pahoillani, että me lukuisat KAJn kannattajat olemme aiheuttaneet tässä ketjussa jollekin todella kovasti työtä asiallisilla kommenteillamme.

Kommenttien poisto kertoo lähinnä samojen turinoitten liikatarjonnasta eli saman asian toistamisesta kymmeniä ellei satoja kertoja -:)

Sääntöjen mukaan asiattoman tai laittoman kommentin voi ilmoittaa poistettavaksi. Samat turinat - ellei ne ole asiattomia tai laittomia - ei saa poistaa :)

Vierailija
11271/26028 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spämmäys ja kommenttien monistaminen on yksi trollauksen monista muodoista. 

Vierailija
11272/26028 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spämmäys ja kommenttien monistaminen on yksi trollauksen monista muodoista. 

Ei ollenkaan tarvitse olla kyse trollauksesta. 

Tähän ketjuun liittyy koko ajan myös uusia keskustelijoita, jotka haluavat sanoa oman mielipiteensä. Samansuuntainen mielipide on ehkä sanottu jossain vaiheessa aiemmin. Tuskin kukaan alkaa selata n. 10000 viestiä läpi katsoakseen, mitä jostakin aiheesta on kommentoitu, jotta voisi keksiä siitä jotain täysin uutta sanottavaa. 

Oman mielipiteen saa tuoda esiin, kunhan se tehdään sääntöjen puitteissa. Myös siinä tapauksessa, että jotku samanmieliset ovat lausuneet saman asian jo aiemmin.  

Vierailija
11273/26028 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin nopeasti vilkaistuani, että Erika tietysti, KAJ pärjää, voittaja on  Itävalta, sitten mukana jossain Liettua ja Serbia.

Olenko rohkea jos sanon, että jotenkin epäilen että tänä vuonna ei tule tuota samaa asetelmaa? Eli Itävalta ei olekaan raatien ylivoimainen suosikki? 

Se biisi on korkeita  ääniä, mutta loppu on liian erilaista, joka ei minuun iske.  Alku on upea. 

täytyy katsoa mitä Georgina on tähän sanonut. Ihan hauskuuden takia. Hän arvioi No Rulesin ihan lyttyyn. Käärijästä, että tämä huutaa ja puhuu, mutta sitten se jälkosa rentoutuminen miellytti paremmin. Ei hän sille sijoitusta osannut antaa.

Vierailija
11274/26028 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon uskonut Erikan voittoon siitä asti kun kuulin kappaleen. Uskon, että esityksestä pidetään riittävästi (miinusääniä ei voi antaa) ja raadeiltakin luulisin pisteitä heruvan. Olisi mahtavaa, jos Kajkin olisi mitaleilla. Ihana viisukevät!!!

Anteeksi nyt vain, mutta luuletko tosiaan Erikan saavan isot raatiäänet? Ja Kaj on mitaleilla varmasti. Jännittävä viisukevät kyllä on, sitä ei käy kieltäminen, jännitän tätä enemmän kuin Käärijän vuonna.

Vierailija
11275/26028 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KAJ on ihan ylivoimainen. Katselukerrat, tykkäykset, kaikki... 

Siinä kappaleessa on kaikki sympaattista.

Olen monta kertaa mennyt katsomaan sen vain siksi, kun olen ollut pahalla tuulella. Auttaa joka kerta.

Veikkaan voittajaksi.

Olen niin iloinen näiden kolmen todella fiksun nuoren miehen puolesta! Ihan sama voittavatko kisan vai ei. Heidän musiikkinsa on ja pysyy. 

Niin, onhan palstan mittareilla 32-vuotias vielä NUORI.

Mikä oli pointtisi?

Eri, mutta 40-v 150 kg mummelit sönköttävät olevansa nuoria.

Vierailija
11276/26028 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon uskonut Erikan voittoon siitä asti kun kuulin kappaleen. Uskon, että esityksestä pidetään riittävästi (miinusääniä ei voi antaa) ja raadeiltakin luulisin pisteitä heruvan. Olisi mahtavaa, jos Kajkin olisi mitaleilla. Ihana viisukevät!!!

Anteeksi nyt vain, mutta luuletko tosiaan Erikan saavan isot raatiäänet? Ja Kaj on mitaleilla varmasti. Jännittävä viisukevät kyllä on, sitä ei käy kieltäminen, jännitän tätä enemmän kuin Käärijän vuonna.

Luulen. Omaperäinen, monipuolinen ja hieno teos, komeasti ja karismalla laulettu, upeat lavasteet...mulla on aina ollut hyvä vainu enkä usko, että se pettää nytkään. No, jos oon ihan rehellinen, niin Saara Aallon kohdalla kyllä petti. Mutta ei Lordin eikä Käärijän. Ja nyt on sama kutina. Kansan pöyristyminenkin lupaa vaan hyvää.

Vierailija
11277/26028 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Kaj hullu oli riehunut illalla, kyllä siinä Wivibloggs poll pystyi vielä äänestämään ainakin illalla, että ei se taida olla vanha tai suljettu.

Vierailija
11278/26028 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itävallan, Norjan ja Tanskan edustajat ainakin on keskenään ystävystyneet. Hauska ollut seurata etenkin JJn ja Kylen jutteluita ja livejä, mitä pitivät jo ennen prepartyja :) YouTubesta ainaki löytyy jotaki pätkiä niistä instaliveistä. Ja sehän viisuissa ihanaa onkin, että artistit voi löytää sieltä elinikäisiäkin ystäviä. 

Tän palstan yleisen ilmapiirin huomioon ottaen, mua hämmästyttää että tälle ei ole kukaan antanut yhtäkään alapeukkua. Aargh! Itävalta! Norja! Tanska! Elinikäisiä ystäviä aargh! 

Vierailija
11279/26028 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjan Kyle vaikuttaa hyvin ulospäinsuuntautuneelta ja sosiaaliselta, tosin hänellä onkin juuret Espanjasta. Suomen edustaja ei sitä vastoin taida olla mikään joukkuepelaaja vaan enemmän sellainen minä minä -tyyppi.

Vierailija
11280/26028 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne eilisillan Erikan haukkumiset ole ilmiantanut useampi ja tämä riehuja oli itse poistanut muiden kuin Ruotsin kehuja ja tiedon Wivibloggs äänestyksestä.

Ihan käsittämätöntä hommaa tämä. Täällä ei viitsi keskustella enää kukaan. Noi haukkumiset ja solvaamiset on aivan ala-arvoista käytöstä - puolin ja toisin. Mutta myös kehujen poistaminen on huonoa käytöstä. Eikö teille keskustelijoille ole opetettu minkäänlaisia käytöstapoja?

Ketjun suurin ongelma on kirjoittajien keskittyminen vain kahteen maahan: Ruotsiin ja Suomeen, vaikka osanottajia on 37! Kirjoittaapa tänne mitä tahansa, puhe kääntyy välittömästi takaisin noihin kahteen :(

Ketju on lukittu.