Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
11301/26028 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on nyt käynyt niin, että kun kuulin Ruotsin biisin mikään ei sen jälkeen ole ollut ennallaan.

Olen kuunnellut kaikkien maiden viisubiisit ja ne kaikki ovat blaah, yksikään ei sytytä minun pesääni siten kuin BBB tekee.

Biisit ja artistit ovat kuin toisintoa, ennenkin kuultua eivät saa menojalkaa vipattamaan. Koskaan aiemmin (olen seurannut viisuja v. 1969 alkaen) ei ole näin ole tapahtunut. Suomen viisu oli ihan ok siihen saakka kun kuulin ja näin BBB:n ja sen jälkeen Suomenkin ehdokas vaikuttaa jotenkin halvalta ja ilottomalta. Miten tässä näin kävi??!

Vierailija
11302/26028 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä minua ärsyttää tuossa Ich kommessa ja esityksessä on se täysin ilmiselvä kaupallinen laskelmointi alusta asti. Tehdäänpä nyt biisi "rohkeasta" aiheesta, joka varmasti herättää huomiota ja lisätään siihen vielä aik.viihdekuvastosta esiintymisasu ja -tyyli, niin vot, tällä pärjätään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11303/26028 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saunabiisissä ei ole kaupallista laskelmointia vai, anna mun kaikki kestää.

Vierailija
11304/26028 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amsterdamin euroviisukeikalla moni esiintyjä vaikutti siltä, että laulavat nuotin vierestä. Erikankin ääni kuulosti tosi heikolta, vaikka oon ajatellut, että ääni on sen vahvuus. Ja se Itävallan esitys, jota videon perusteella pidin hyvänä, livenä oli tosi surkea. Katsoiko kukaan sitä keikkaa?

Ihmetyttää myös nää promokeikat ennen kisoja, kun siellä esiintyy vaan kourallinen kilpailijoista. Epäreilua muiden kilpailijoiden osalta.

Vierailija
11305/26028 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopii toivoa, että saunabiisin voitto toisi Suomeen lisää turisteja, muuten voipi minkäun puolestani jäädä pitämään häntää.

Vierailija
11306/26028 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sitä kaikissa biiseissä, joitten halutaan menestyvän. Mutta KAJlla ei ollut aluperin mitään kuvitelmaakaan, että voisivat voittaa Mellon. Tekivät omannäköisensä hauskan biisin, jota sitten ruotsalaisten kanssa hiottiin.

Vierailija
11307/26028 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni on nyt käynyt niin, että kun kuulin Ruotsin biisin mikään ei sen jälkeen ole ollut ennallaan.

Olen kuunnellut kaikkien maiden viisubiisit ja ne kaikki ovat blaah, yksikään ei sytytä minun pesääni siten kuin BBB tekee.

Biisit ja artistit ovat kuin toisintoa, ennenkin kuultua eivät saa menojalkaa vipattamaan. Koskaan aiemmin (olen seurannut viisuja v. 1969 alkaen) ei ole näin ole tapahtunut. Suomen viisu oli ihan ok siihen saakka kun kuulin ja näin BBB:n ja sen jälkeen Suomenkin ehdokas vaikuttaa jotenkin halvalta ja ilottomalta. Miten tässä näin kävi??! 

Ne kolme kaveria osaavat ottaa yleisönsä  olemalla luontevia ja iloisia, ja biisi on hauska. Olen kolunnut läpi kaikki heidän haastattelunsa sekä Yle Areenasta että youtubesta. Fiksuja ja osaavia tyyppejä.

Vierailija
11308/26028 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa sitä on kaupallisessa laskelmointimielessä tehtykään. 

Vierailija
11309/26028 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikan olisi syytä jo uudistua. Aluksi hänen rohkea ja showtyyppinen esiintyminen viehätti, mutta nyt siihen on kyllästynyt. Olen samaa mieltä: halpa ja iloton.

KAJ:n biisi ja esitys omaperäinen ja hauska. Jotain uutta kerrankin. Pakko kuunnella uudestaan aina vaan.

Vierailija
11310/26028 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sitä kaikissa biiseissä, joitten halutaan menestyvän. Mutta KAJlla ei ollut aluperin mitään kuvitelmaakaan, että voisivat voittaa Mellon. Tekivät omannäköisensä hauskan biisin, jota sitten ruotsalaisten kanssa hiottiin.

..... ja kohta iskee palstapoliisi ja poistaa kaikki viestit, joissa KAJ'sta on puhuttu positiiviseen sävyyn.... 

Vierailija
11311/26028 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa biiseissähän sitä on, mutta pitää olla myös muuta. KAJ on keksinyt ihan oman tyylin. Huumoria ja hauskuutta ja tarttuva melodia. 

Vierailija
11312/26028 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa biiseissähän sitä on, mutta pitää olla myös muuta. KAJ on keksinyt ihan oman tyylin. Huumoria ja hauskuutta ja tarttuva melodia. 

Minusta siinä ei ole mitään uutta ja ihmeellistä, onhan noita vitsibiisejä joka vuosi.

Vierailija
11313/26028 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Ruotsissahan alunperin veikattiin, että BBB jää Melloissa jumbosijalle. Kaj osallistui sen takia, että arvelivat saavansa lisää tunnettuutta ja ehkä jokusen uuden fanin Ruotsissa. 

Vierailija
11314/26028 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minusta siinä ei ole mitään uutta ja ihmeellistä, onhan noita vitsibiisejä joka vuosi."

Ei se ole mikään vitsibiisi, vaan huumorinpilke silmäkulmassa tehty laulu rentoutumisen tärkeydestä työn vastapainona ja siihen sopii saunominen, hyvässä saunaveljeyden hengessä. "Pojat" tekevät huumoripitoista musiikkia hyvinkin vakavalla työotteella eikä minään kevyenä vitsinä.

Vierailija
11315/26028 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kajsta tulee vähän mieleen portionboys. Samaa aitoa ihmismäisyyttä, osaavat ottaa yleisönsä ja saada kaikki mukaan pitämään hauskaa yhdessä. Vitsiksi haukuttuja ja jotkut ei tykkää. Hyvän mielen luojia ja tuojia molemmat. 

Vierailija
11316/26028 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta siinä ei ole mitään uutta ja ihmeellistä, onhan noita vitsibiisejä joka vuosi.

Voi tsiisus, oletko vähän yksinkertainen? Tämä ei ole vitsibiisi eikä verrattavissa niihin. Esim. viime vuoden Viron ja Suomen biisit olivat vitsejä. 

Ihan aiheellinen kysymys kyllä. Mä en mitenkään miellä bbb vitsibiisiksi.

Vierailija
11317/26028 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä minua ärsyttää tuossa Ich kommessa ja esityksessä on se täysin ilmiselvä kaupallinen laskelmointi alusta asti. Tehdäänpä nyt biisi "rohkeasta" aiheesta, joka varmasti herättää huomiota ja lisätään siihen vielä aik.viihdekuvastosta esiintymisasu ja -tyyli, niin vot, tällä pärjätään. 

Ei se haittaa, kaikki yrittävät pyrkiä kaupallisuuteen. Mutta Erikan biisi on todella sopiva lavaesiintymiseen. Kyllä siinä on rytmi, joka saa haukkomaan henkeä. Siis yleisö liikkuu musiikin mukana.

Vierailija
11318/26028 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin Ranskan biisin,tykkäsin.Tulee sijoittumaan korkealle,veikkaan.

Vierailija
11319/26028 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytyy suomen kielkellä tää KAJ biisi?  Näyttävät olevan asiallisia, hauskoja ja kohteliaita miehiä.

Munulle tuli aluksi mieleen ne venäläist mammat, jotka hetkuivat kirjavissa asuissa lavalla. Mahtoiko saada pisteitä. Muistatteko?

Vierailija
11320/26028 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytyy suomen kielkellä tää KAJ biisi?  Näyttävät olevan asiallisia, hauskoja ja kohteliaita miehiä.

Munulle tuli aluksi mieleen ne venäläist mammat, jotka hetkuivat kirjavissa asuissa lavalla. Mahtoiko saada pisteitä. Muistatteko?

No ne venäläiset mummot tulivat peräti toiseksi Loreenin jälkeen. Mutta ei sitä esitystä kyllä Kaj'hin voi verrata, koska tämä porukka osaa oikeasti esiintyä ja laulaa. Tässähän se onkin se huumorin ja laadun ero. 

Ketju on lukittu.