Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hollannilla ihana kappale ja korkealla vedonlyönneissäkin. Voisi hyvinkin voittaa. En tuosta Itävallan oopperasta erityisesti pidä.
Jep, tässä voi hyvinkin käydä niin, että Ruotsin kanssa voitosta kisaakin joku muu kuin Itävalta.
Ruotsi ei tule olemaan kahden parhaan joukossa.
No aivan varmasti saa kovan yleisöpotin, ja tuomaritkin antavat pisteitä.
Itse en usko saavan mitään Käärijä ja Baby Lasagna vastaavia äänimääriä.
Tuomareilta tulee enemmän kuin noille kahdelle. Ja varmasti saa kovan yleisöäänipotin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hollannilla ihana kappale ja korkealla vedonlyönneissäkin. Voisi hyvinkin voittaa. En tuosta Itävallan oopperasta erityisesti pidä.
Jep, tässä voi hyvinkin käydä niin, että Ruotsin kanssa voitosta kisaakin joku muu kuin Itävalta.
Tuomareilta tulee enemmän kuin noille kahdelle. Ja varmasti saa kovan yleisöäänipotin.
No sitä ei voi kyllä mitenkään tietää.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, kuten arvelinkin niin on poistettu se aiemmin päivällä laittamani viesti Jakobista, ja myös sitä kommentoinut viesti. Ei ollut mitään kenenkään artistin haukkumista edes. Kyllä on taas niin lapsellista touhua.
Tämän takia täällä ei pahemmin viitsi edes käydä, kun kaikki kehutkin poistuvat.
Vierailija kirjoitti:
Erika on Milanossa. Promoaa ahkerasti. Menossa myös pre-partyihin. Yes!
Kukahan tämän lystin maksaa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Yle tietenkin, ihan kuin Erika olisi hoikistunut stoorien kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Yle tietenkin, ihan kuin Erika olisi hoikistunut stoorien kuvissa.
Eli siis me veronmaksajat? Keksisin kyllä monta muuta tärkeämpää asiaa sille rahalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei voikaan, mutta et kai tosissaan voi väittää, etteikö Käärijän heikohko laulusuoritus muka vähentänyt tuomaripisteitä? Näillä tyypeillä esiintymiskokemus kyllä näkyy tuomareillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö yleisöpotti kuitenkaan? Vaikka tuomareilta pisteitä hyvin tulisikin. Epäilen.
Minä luulen, että yleisöäänet jakautuu tänä vuonna enemmän.
Jakautui ne viime vuonnakin ainakin kärjen suhteen aika paljon. Ei se BL:n korkein yleisöpistemäärä mitenkään ylivoimainen ollut, sitten tuli Israelille, Ukrainaelle, Ranskalle...
Viime vuonnahan tosiaan Israel sai lähes yhtä paljon yleisöääniä kuin Kroatia. Kääntyi lopulta heidän tappiokseen, että saivat Alankomaat diskattua, koska mikäli ko. maa olisi ollut mukana, niin Israel olisi hyvin todennäköisesti ollut yleisöäänten voittaja, koska Alankomaat olisi vienyt niin paljon ääniä Kroatialta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me veronmaksajat tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö yleisöpotti kuitenkaan? Vaikka tuomareilta pisteitä hyvin tulisikin. Epäilen.
Minä luulen, että yleisöäänet jakautuu tänä vuonna enemmän.
Jakautui ne viime vuonnakin ainakin kärjen suhteen aika paljon. Ei se BL:n korkein yleisöpistemäärä mitenkään ylivoimainen ollut, sitten tuli Israelille, Ukrainaelle, Ranskalle...
Viime vuonnahan tosiaan Israel sai lähes yhtä paljon yleisöääniä kuin Kroatia. Kääntyi lopulta heidän tappiokseen, että saivat Alankomaat diskattua, koska mikäli ko. maa olisi ollut mukan
Ne Israelin saamat yleisöäänet olivat suurelta osin protestiääniä. Toivottavasti tänä vuonna sama ei toistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, kuten arvelinkin niin on poistettu se aiemmin päivällä laittamani viesti Jakobista, ja myös sitä kommentoinut viesti. Ei ollut mitään kenenkään artistin haukkumista edes. Kyllä on taas niin lapsellista touhua.
Mitä kirjoitit Jakobista? Ihan uteliaisuudesta.
Laitoin linkin aika tuoreeseen versioon Nessun Dormasta eli Näsan Domnar. Ihan vaan siksi, kun joku oli vähätellyt ilman koulutusta oopperaäänellä laulamista sanoen, että onhan sitä laulanut muutkin hyvin, esim. Jarkko Tamminen. No on tietysti, mutta Jakob kuulostaa jo tosi hyvältä tenorilta. Ei mulla sen kummempaa halua ruveta jankkaamaan, mutta kunnia sille. jolle se kuuluu eikä pidä arvostella, jos ei ole kuunnellutkaan edes. En palaa tähän aiheeseen enää, vaikka KAJ saattaa jossain vaiheessa euroviisukiertuetta ko. kappaleen esittääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baby Lasagnahan sai hyvät jurypisteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milanon reissun Warner?
Vierailija kirjoitti:
Erika on eronnut.
Miten se voi erota kun ei mitään kunnon suhdetta eles ollut.
Häh, yhtään ei kiinnosta miten muut Ruotsin viisuehdokkaat suhtautuu, enkä Ruotsia äänestä varsinkaan noin perustein. Ja juurihan se maa voitti vuonna -23.
Kyllä vedonlyönti tilastot antavat suuntaa. Siellä on korkealla pohjoismaat islantia lukuunottamatta. Mun suosikit on kaikki pohjoismaat ja hollanti.
Usein se tokaksi tullut jää paremmin mieleen ja tokaksi tulleista tulee suositumpia kuin voittajasta. En tarkoita pelkästään euroviisuja. Paras esimerkki on Adam Lambert american idols kisassa. Kuka muistaa voittajaa?
Ne mitä itse äänestän semissä on varmaan Irlanti, Israel ja Australia. Minusta Norja ja Tanska ei ole niin hyviä, miten korkealla ne on, eikä myöskään Viro.
Miten se muka olisi mahdollista?