Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Belgian kappale on huono. Laulajalla ei ole oikein ääntä laulaa vaan hän lausuu ja välillä kimeää huutoa. Ei jatkoon, en voinut katsoa loppuun, korviin sattui ja välkkyvalot silmiin.
Mistä biisi kertoo?
Eiköhän se ole ihan vaan tanssibiisi. Nimenä on Strobo lights, pikaisella vilkaisulla tulkitsen, että kertoisi siitä tunteesta, jonka valot, musiikki ja tanssiminen aikaansaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KAJn pojat on muuten hyviä laulamaan, todella varmoja esiintyjiä. Heillä on kyllä kaikki tähdet nyt kohdallaan.
Se, joka tuota alapeukuttaa, ei ymmärrä ammattitaidon päälle mitään.
Ei edes halua ymmärtää, kun on jostain syystä heitä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos KAJ voittaisi, olisiko se sitten ensimmäinen kerta kun huumoribiisi sen tekisi? Ja kun asialla on Ruotsi, voimme ennustaa kitkerien ja katkerien kommenttien tulvan.
Eikös se Netan Toykin ollut huumoria.
Ehkä mutta Netta ja Netan biisi oli ihana. Mutta Kaj ja saunabiisi on vielä ihanampi.
No minulla ei tule voittajaviboja Ruotsista.
Vierailija kirjoitti:
Nuo lastenlaulu väittämät ovat selvästi saman henkilön kirjoittelemia, en minäkään ole tuollaisia huomannut, paria kappaletta enempää. Jollakin selvästi on alkanut menemään hermoihin KAJn saama suosio.
Varmaan sama tyyppi jolla meni hermoihin Goldielocks.Täällä ei hänen mielestään saisi kehua ketään muuta kuin Erikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos KAJ voittaisi, olisiko se sitten ensimmäinen kerta kun huumoribiisi sen tekisi? Ja kun asialla on Ruotsi, voimme ennustaa kitkerien ja katkerien kommenttien tulvan.
Ehkä mutta Netta ja Netan biisi oli ihana. Mutta Kaj ja saunabiisi on vielä ihanampi.
Katsoitko Mellojen semfinaalin, josta KAJ pääsi finaaliin? Kyllä siitä heti sellainen fiilis syntyi. Ainut vaan, ettei kukaan ikinä mitenkään olisi osannut kuvitellakaan, että tulee voittamaan kisojen ehdottoman ennakkosuosikin eli Månsin. Mutta kuinkas sitten kävikään?
Vierailija kirjoitti:
UK:n biisin ärsyttävin kohta on nimi ja miten se lauletaan, säkeistöt on paljon parempia ja hyvin laulettuja. Ehkä mielenkiintoisella stailauksella saavat edes raatipisteitä hyvästä toteutuksesta.
Miten UKn biisissä voidaan jo nimeä myöten kiroilla, jos KAJn esityksen perkele-sana pitää poistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoitko Mellojen semfinaalin, josta KAJ pääsi finaaliin? Kyllä siitä heti sellainen fiilis syntyi. Ainut vaan, ettei kukaan ikinä mitenkään olisi osannut kuvitellakaan, että tulee voittamaan kisojen ehdottoman ennakkosuosikin eli Månsin. Mutta kuinkas sitten kävikään?
Nyt puhutaan koko euroviisujen voitosta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on teidän top 3 euroviisuissa tänä vuonna. Tähän pystyy vastata koska mielipide kyssäri.
Mun on:
Sweden.
Belgium.
Netherlands.
Vaikka liveversioita vai mitä onkaan ei ole vielä nähty niin mun ennakkoarvio on että Itävalta voittaa raatiäänet. Ja Ruotsi yleisöäänet. Mutta joku sanoi että voi jakaantua useiden kilpailijoiden kesken. Kyllä noinkin voi käydä.
Minun suosikkeja tällä hetkellä ovat Itävalta, Ruotsi ja Puola.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UK:n biisin ärsyttävin kohta on nimi ja miten se lauletaan, säkeistöt on paljon parempia ja hyvin laulettuja. Ehkä mielenkiintoisella stailauksella saavat edes raatipisteitä hyvästä toteutuksesta.
Miten UKn biisissä voidaan jo nimeä myöten kiroilla, jos KAJn esityksen perkele-sana pitää poistaa?
Nää on näitä vivahde-eroja. Hell ei ole kirosana englanninkielessä enää, kun taas helvetti on suomenkielessä astetta ärjympi. Kuin myös perkele vs devil tai demon.
Joten käytännössä esim:
Who the hell is that = kukas hemmetti toi on
Jos taas kääntäisi kukas helvetti toi on niin kuulostaisi töykeämmältä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on teidän top 3 euroviisuissa tänä vuonna. Tähän pystyy vastata koska mielipide kyssäri.
Mun on:
Sweden.
Belgium.
Netherlands.
Vaikka liveversioita vai mitä onkaan ei ole vielä nähty niin mun ennakkoarvio on että Itävalta voittaa raatiäänet. Ja Ruotsi yleisöäänet. Mutta joku sanoi että voi jakaantua useiden kilpailijoiden kesken. Kyllä noinkin voi käydä.
Puola??
Jotain biisejä mulla on vielä kuuntelematta. Suurin osa kuunneltuna. Olin aika kriittinen suurimmasta osasta. Norjasta ja Maltasta en osannut sanoa mitään. Tällä hetkellä vaan 5 mistä tykkään.
Sweden,Netherlands,Belgium,San Marino ja Serbia.
En vieläkään ymmärrä miksi Serbia on niin alhaalla. Pidetäänkö sitä tylsänä? Kaunisääninen mieslaulaja. Biisi ja esitys on hyvä esimerkki siitä että yksinkertainen voi olla kaunista.
Serbia taitaa olla alhaalla siksi että oli yllätysvoittaja, ja se aina jäytää viisufaneja jos joku tulee puskista suosikkien ohi. Tais olla myös jotain epäselvää tässä karsinnassa tai äänestyksessä mutta tiedä sitten.
Nyt puhutaan koko euroviisujen voitosta.
Tietenkin puhutaan koko Euroviisujen voitosta. Samoin kuin siitä, tuleeko KAJsta voittajaviboja vai ei, ja nimenomaan sellaiset heistä heti ensinäkemältä tuli. Eikä se tunne ollut väärässä, kun onnistuivat tekemään jotain, missä kenenkään ei olisi odottanut onnistuvan, eli voittamaan jo täysin varmana pidetyn Euroviisujen voittajan eli Månsin. Selvää toki on, että Euroviisut on laajempi kokonaisuus, jossa on paljon enemmän muuttujia, eikä Månsinkaan voitto välttämättä olisi ollut mitenkään itsestään selvyys, mutta kyllä KAJsta välittömästi nimenomaan voittajaviboja välittyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on:
Sweden.
Belgium.
Netherlands.
Puola??
Kyllä.
Serbia on aivan yhdentekevä. Ihan sama vaikka biisiä ei olisi koko kisassa mukana, ja eikös tämä voittaja käyttäytynyt vielä törkeästi drag queen -poppoota kohtaan. Ainakin on videon jossa ei halannut ryhmän jäsentä vaikka muita kilpailijoita kyllä. En tiedä oliko sensaatiohakuisesti leikattu pätkä mutta jos oli totta niin pyh hyi ja pois sellaiselle "voittajalle".
Täysin pois aiheesta, mutta on ärsyttävää ketjun otsikossa, kun kuka tahansa nobody kutsuu ketjua virallinen tai official. Millä hemmetsin mandaatilla?
Miksi sekin viesti poistui, missä kehuttiin, että KAJn keikalla on hieno 20-luvun tunnelma. Itse vastasin kyseiseen viestiin ja vastauksenikin on poistettu. Eli kyllä jollain menee aika pahasti tunteisiin KAJn suosio. Ei ole ihan tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko se huono asia, jos raadit tällä tavoin vihdoinkin saataisiin laajentamaan eri musiikkityylien arvostusta?
Vierailija kirjoitti:
Täysin pois aiheesta, mutta on ärsyttävää ketjun otsikossa, kun kuka tahansa nobody kutsuu ketjua virallinen tai official. Millä hemmetsin mandaatilla?
Ihan yleisen käytännön mukaan. Mikä ongelma siinä nyt on? Kuka sen mandaatin sitten saisi antaa?