Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Uumoilen, et ens vuonna viisut on Wienissä. Ois kyllä hieno paikka, ei siinä.
Minusta San Marino ansaitsisi nyt viisuvoiton, niillä ei vielä olekaan sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukutaanko ja mollataanko Ruotsissa omia? Vai kannustaako ja rohkaisee?
Onko vain suomalaiset taitavia lyttäämään omiaan?
Kyllä Ruotsistakin löytyy herkkähipiäisiä. En muista onko meillä joku kilpailuun osallistuneista häviäjistä ollut niin epäkohtelias kuin nyt Ruotsissa eräät... Ja heidän faneiltaan tulee samanlaista mielenilmausta. Enemmistö kuitenkin näyttää olevan kannustavia. Media on ottanut KAJn lämpimästi vastaan.
Tottahan nyt media on mukana, ainahan se on ollut.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt tapaa millä viisupiireissä on hyökätty Ruotsin biisien, esiintyjien ja valintojen kimppuun, kun jokaisella maalla pitäisi olla oikeus tehdä valintansa itse, naapureilta kysymättä.
Mun ymmärtääkseni se alkoi Käärijästä. Kansa tykkäs hulluna, mutta Ruotsin sliipattu laulu tapansa mukaan vei voiton. Siitä lähti Ruotsin dissaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta San Marino ansaitsisi nyt viisuvoiton, niillä ei vielä olekaan sellaista.
Joo, se olisi jymypaukku!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt tapaa millä viisupiireissä on hyökätty Ruotsin biisien, esiintyjien ja valintojen kimppuun, kun jokaisella maalla pitäisi olla oikeus tehdä valintansa itse, naapureilta kysymättä.
Mun ymmärtääkseni se alkoi Käärijästä. Kansa tykkäs hulluna, mutta Ruotsin sliipattu laulu tapansa mukaan vei voiton. Siitä lähti Ruotsin dissaus.
Ei alkanut kaarijasta mutta on pahentunut Käärijän jalkeen
Ruotsi lähettää aina samaa musiikkia vuodesta toiseen. Ihmiset on olleet jo vuosia kyllästyneet siihen ja miten ruotsi ei koskaan lähetä tai anna tilaisuutta muunlaiselle musiikille
Minäkin pidän Norjan biisistä. Ainakin sieltä tulee suomelle pisteitä semeissä. Suomella ei ole muuten semeissä oikein naapureita tai kavereita. Niin paitsi Norja ja Australia ehkä. Aussit tykkää kuumista biiseistä ja siellä asuu melko paljon suomalaisia. Ja on myös suomalaisia opiskelijoita. Muistan hyvin kun aussit tykkäs meidän Teemu Keisteristä. Aussit on hyvällä tavalla hieman pervoja kuten suomalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on vanhempaa perua. Vauvallakin kirjoitukset on olleet aika ruokottomia, on väärää ihonväriä, joskus veetuillaan laulajan sukupuolesta, biisit on plagiointia jne jne. Käärijä oli lopullinen piste i:n päälle.
En muista tollaista. Euphoriasta vielä tykättiin, Tattoon votosta ei enää. Selvästi näkyi tuomaripelleily.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei alkanut kaarijasta mutta on pahentunut Käärijän jalkeen
Ruotsi lähettää aina samaa musiikkia vuodesta toiseen. Ihmiset on olleet jo vuosia kyllästyneet siihen ja miten ruotsi ei koskaan lähetä tai anna tilaisuutta muunlaiselle musiikille
Mutta mitä se muille maille kuuluu?! Lähettäisivät itse jotain parempaa ja monipuolisempaa.
Jotkut ihmiset ottaa hirmu vakavasti nämä makuasiat. Ennen sanottiin, että makuasioista ei voi kiistellä. Kunnioitettiin edes julkisuudessa toisia. Nykyään pillastutaan joka paikassa, jos toiset ei tykkää samasta kuin itse.
Mielenkiintoista, miten kaikki pienetkin "kohut" vaikuttavat viisujen vedonlyönnissä. Suomella on taas muutamia vihreitä palluroita eilisen julkisuuden jälkeen ja Malta on lähtenyt nousuun nimenvaihdon siivittämänä. Eli puhutaan mitä puhutaan, pääasia että puhutaan.
No noi kilpailija onneksi kuitenkin kunnioittavat toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, miten kaikki pienetkin "kohut" vaikuttavat viisujen vedonlyönnissä. Suomella on taas muutamia vihreitä palluroita eilisen julkisuuden jälkeen ja Malta on lähtenyt nousuun nimenvaihdon siivittämänä. Eli puhutaan mitä puhutaan, pääasia että puhutaan.
Annatte vähän turhan paljon painoarvoa koko oddseille minun mielestä, nämähän elää vielä.
Taisi unohtua, että Erika sai paljon niitä raatipisteitä myöskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Mutta ei tuolla biisillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Mutta ei tuolla biisillä.
Itse tykkään kyllä kappaleestakin.
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti ettei Kaj olisi pärjännyt suomen viisuissa. Syynä ruotsin kieli. Suomella kuitenkin on ollut ruotsin kielinen euroviisu 80 tai 90 luvulla. Jotenkin on tuntunut että Erikasta on väkisin väännetty voittaja. Goldielock voitti raadit.Ja OMG diskattiin jostain epämääräisistä syistä. Molemmat parempia kuin Erikan biisi.
Säännöt on säännöt. Sun loksisi hävisi lopussa äänissä kirkkaasti Erikalle. Kansa on puhunut. Ja heh! Kovasti tämä uusi megatähti ja mitä vielä glocks on ollut näkymättömissä UMK:n jälkeen. Edes ig-seuraajat ei yli 30 tuhatta mikä on maailmantähdelle tosi vähän. :D
Mitä eläimiinsekaantumis-anthemiin tulee niin itse oli ja on äijä vastuussa tekemisistään. Sopimuksessa lukee että mainehaittahommat pitää kertoa valintaprosessissa. Oli hiljaa ja sai maksaa.
KAJ taas ei olisi voittanut UMK:ia koska kieli. Persut olisivat rääkyneet esityksen kuoliaaksi.
San Marino on maailman viidenneksi pienin valtio. Ei ihme että reilun 30 tuhannen asukkaan maasta tulee ulkolaisia euroviisu ehdokkaita. Ei ole Italian sisällä San Marino. Joku kirjoitti niin. Vatikaani valtio on. Toistaiseksi ei Vatikaani ole euroviisuihin halunut osallistua. San Mareinolla hyviä euroviisuja ollut yleensä. Parhaiten muistan Say na na na. Sen esitti turkkilainen. Taisi olla Sehart niminen.
Vierailija kirjoitti:
San Marino on maailman viidenneksi pienin valtio. Ei ihme että reilun 30 tuhannen asukkaan maasta tulee ulkolaisia euroviisu ehdokkaita. Ei ole Italian sisällä San Marino. Joku kirjoitti niin. Vatikaani valtio on. Toistaiseksi ei Vatikaani ole euroviisuihin halunut osallistua. San Mareinolla hyviä euroviisuja ollut yleensä. Parhaiten muistan Say na na na. Sen esitti turkkilainen. Taisi olla Sehart niminen.
Olepa hyvä ja googlaa missä San Marino on :D. Olen itse siellä käynyt ja ihan kuule voin omasta kokemuksestani varmistaa että San Marino on joka puolelta Italian ympäröimä.
Korkeintaan juryjen avulla, jos niittenkään.