Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Minusta Keyyo yrittää vaan peittää kaikkia reaktioita, voi olla että tykkääkin KAJista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Måns ei voita ja ruotsin viisuvoitto peruttu!
Niin no Ruotsin nimissä se voitto tulee edelleen, mutta myös Suomelle :D
Kyllä kelpaa! Otetaan voitto sieltä, mistä sitä tarjotaan.
Jes! Suomi voittaa ja Ruotsi maksaa viulut.
Vierailija kirjoitti:
Toi naisjuontaja on niin kypsä, hahhahhh
Hän on itänaapurista kotoisin.
Ei taida tulokset ehtiä ennen palstan sulkeutumista. Jännittävää illan jatkoa kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Jossain vaiheessa Suomessakin on enemmän näitä lähi-itätaustaisia artisteja, kuten Ruotsissa.
Miksi juuri Lähi-itä häiritsee tai on mainitsemisen arvoista? Jos ruotsalainen on italialais- saksalaistaustainen tms. niin yhtä vähän hän on aito ruotsalainen kuin iranilainen tai irakilainen yms.
Tuntuu uskomattomalta, että...
KAJ VOITTI!!! 🥳
Ajatella, että Euroviisuissa on nyt suomalaista kaksin verroin (Erika ja KAJ)
Suomalainen KAJ on voittanut Melodifestivalenin ja edustaa Ruotsia Euroviisuissa! Eli Ruotsilla on Suomea parempi biisi ja toivotaan myös Ruotsin voittoa. Vedonlyönnissä Ruotsi ja Itävalta kaksoisjohdossa, Suomi sijalla 5.
Juuri kuuntelin Itävallan biisin. Se voittaa,jos live onnistuu.
Ei olisi månskaan sille pärjännyt.
Voittaja. Ja ansaitusti. Jos live onnistuu.
Eka biisi joka herätti kiinnostuksen heti ensi sekunneista.
Vierailija kirjoitti:
Hermoja raastava kappale se on, että ei kiitos. Ei oopperan pitäisi olla toisia genrejä paremmassa asemassa. Toki saa menestyä, mutta voitto olisi liikaa toistamiseen.
Onnea Ruotsi, enpä olisi uskonut että kerrankin kannustan heitä voittoon. Meidän biisi on no comments.
Mä olin jo pettyä, kun luulin Måns Zelmerlöwin voittavan. Olipa tiukkaa kilpailua ja jurytkin pitivät KAJ:sta aikalailla saman verran kuin Månsista.
Kun kerran jurytkin pitävät KAJ:sta niin menestys Euroviisuissakin on taattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hermoja raastava kappale se on, että ei kiitos. Ei oopperan pitäisi olla toisia genrejä paremmassa asemassa. Toki saa menestyä, mutta voitto olisi liikaa toistamiseen.
No oma genreni on heavy/rock/metalli ja pidin kovasti.
No monesti metalliin yhdistetty oopperaelementtejä, joten voi sekin vaikuttaa.
Minkäs sille mahtaa,jos ensi sekunnit kiinnittää huomion ja tunnet jotain vahvasti ekaa kertaa näistä biiseistä.
En tiedä mikä on "toistamiseen"?
Vierailija kirjoitti:
Mä olin jo pettyä, kun luulin Måns Zelmerlöwin voittavan. Olipa tiukkaa kilpailua ja jurytkin pitivät KAJ:sta aikalailla saman verran kuin Månsista.
Kun kerran jurytkin pitävät KAJ:sta niin menestys Euroviisuissakin on taattu.
Sellainen sivuhuomautus; juryt on sitten viisuissa ihan erit. Ja biisit jotka kilpailee keskenään on myös.
En pidä tuosta Itävallasta yhtään. Ahdistava.
Potuttaakohan Erikaa kun yhtäkkiä suomalaiset hypettää Kajta eikä kukaan edes muista häntä.
Mä äänestän. Asun ulkomailla :).