Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
5541/26028 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kun katson ohjelmatietoja tv:stä niin näyttääpä siltä, ettei yle näytä klo. 21.00 alkavaa Melodifestivalenia. Näyttää siltä, että klo. 23.00 se alkaisi, mutta Yle Areenan puolella mainostetaan sen alkavan klo. 21.00.

Onpa Ylellä epämääräisesti ohjelmat. Aikaisemmin luin Yle TV1:n näyttävän Melodifestivalenin klo. 21.00, että miksi tälläiset muutokset nyt?

Ainakin mun on pakko nähdä se finaali live-ajassa, että Yle Areenasta sitten se huomenna pyörimään.

Eikös ne edellisetkin ole tulleet suorana vain Areenasta.

En tiedä. Tämä on ensimmäinen kerta, kun katson Melodifestivalenin finaalia. Olisi luullut Kaj hurmoksen pistävän livelähetystä tv:stäkin.

https://ifpi.fi/lista/singlet/2025/10/

Vierailija
5542/26028 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko huomanneet että Itävallan biisissä on kova loppukiihdytys. On melkein kovempi kuim Erikalla.

Koska biisin on kirjoittanut Teya. Sama oli myös Maltan Heaven Sentissä.

No niin,  sitähän täällä onkin Erikan fanien toimesta hoettu, että biisissä pitää olla kunnon loppunostatus, tasainen biisi ei kepaa. Eli Erikan fanit varmaan tykkäävät myös Itävallasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5543/26028 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjan laulajalla taitaa olla s-vika.

Vierailija
5544/26028 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko huomanneet että Itävallan biisissä on kova loppukiihdytys. On melkein kovempi kuim Erikalla.

Koska biisin on kirjoittanut Teya. Sama oli myös Maltan Heaven Sentissä.

No niin,  sitähän täällä onkin Erikan fanien toimesta hoettu, että biisissä pitää olla kunnon loppunostatus, tasainen biisi ei kepaa. Eli Erikan fanit varmaan tykkäävät myös Itävallasta?

No itse en ole Erikan fani mutta en ymmärrän myöskään tällaista piikittelyä. Varmaan joku tykkää ja joku ei. Biisin hyvyyteen ja omaan mielipiteeseen vaikuttaa niin tuhat eri juttua.

Vierailija
5545/26028 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kysyn teiltä kaikilta: mikä on ensimmäinen viisu jonka muistatte?

Mulle se on 1992 voittaja Why Me? - ja siitä jäänyt tunne oli suunnaton ärtymys koska mun mielestä se oli aivan tyhmä voittaja :D. Sitä en muista mikä mun mielestä oli sit parempi.

Tästä vuodesta eteenpäin myös nauhoitin kaikki viisut videolle ja katselin niitä vuoden mittaan seuraavia kisoja odotellessa. Yritin myös kirjoittaa sanoja ylös, siis kielillä joita en osannut :).

Herreys Digi-loo Digi-ley tai Johny Logan Hold me now :)

Vierailija
5546/26028 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kysyn teiltä kaikilta: mikä on ensimmäinen viisu jonka muistatte?

Mulle se on 1992 voittaja Why Me? - ja siitä jäänyt tunne oli suunnaton ärtymys koska mun mielestä se oli aivan tyhmä voittaja :D. Sitä en muista mikä mun mielestä oli sit parempi.

Tästä vuodesta eteenpäin myös nauhoitin kaikki viisut videolle ja katselin niitä vuoden mittaan seuraavia kisoja odotellessa. Yritin myös kirjoittaa sanoja ylös, siis kielillä joita en osannut :).

Oi siinä on kyllä kaksi klassikkoa :)!

Vierailija
5547/26028 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsekin biisi. Tämä kuulostaa ihan joltain aiemmalta (viisu)biisiltä? just nyt en saa päähän mikä.

Duncan Laurence- Arcade? Duncan voitti viisut 2019. Itselle tulee tämä vähän mieleen ja ei siis huono asia.

%3D%3D

Vierailija
5548/26028 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaa kiihdytystä on myös Australian biisissä. Onko tämän vuoden viisut jotkut kiihdytysajot?

Vierailija
5549/26028 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovaa kiihdytystä on myös Australian biisissä. Onko tämän vuoden viisut jotkut kiihdytysajot?

Joka vuosi on tiettyjä trendejä niin biiseissä kuin lavastuksissakin. Kyllä tämä on ihan selkeästi yksi niistä. 

Vierailija
5550/26028 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itävalta on koskettava.

Vierailija
5551/26028 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo niin paljon viisuvoittajia kuullut, että ikimuistoisin on Vicki Leandrosin "Après toi". En väsy kuuntelemasta vieläkään.

Vierailija
5552/26028 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika on ihan tyylikäs jos vertaa vaikka Maltan esitykseen.

Vierailija
5553/26028 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kun katson ohjelmatietoja tv:stä niin näyttääpä siltä, ettei yle näytä klo. 21.00 alkavaa Melodifestivalenia. Näyttää siltä, että klo. 23.00 se alkaisi, mutta Yle Areenan puolella mainostetaan sen alkavan klo. 21.00.

Onpa Ylellä epämääräisesti ohjelmat. Aikaisemmin luin Yle TV1:n näyttävän Melodifestivalenin klo. 21.00, että miksi tälläiset muutokset nyt?

Ainakin mun on pakko nähdä se finaali live-ajassa, että Yle Areenasta sitten se huomenna pyörimään.

Suorana voi katsoa Areenasta tai SVT:ltä.

https://www.svtplay.se/melodifestivalen-the-final

Areena on kiitettävästi näyttänyt kaikki mellojen osakilpailut suorana, ja tosiaan finaali alkaa Areenassa juurikin klo 21. Kiitos kiitos ja vielä kerran kiitos Yle!

Vierailija
5554/26028 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin Kaj voittaa. Ihan tyylikäs esitys mutta Måns taitaa voittaa.

Vierailija
5555/26028 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itävalta on karmivaa kiekumista.

Vierailija
5556/26028 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä ilveellä ukrainakin on top kympissä?

En saanut siitä hengentuotteesta mitään otetta.

Vierailija
5557/26028 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kilpailtaisiin hirveimmistä lyriikoista Suomi olisi #1

En nyt puhuisi hirveistä sanoista, mieluumminkin rohkeista, silleen positiivisesti.

Vierailija
5558/26028 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin Kaj voittaa. Ihan tyylikäs esitys mutta Måns taitaa voittaa.

Enpä tiedä, just vedetty jury show läpi ja KAJ kuulemma saanut isoimmat suosionosoitukset yleisöltä. Jännäksi menee!

Vierailija
5559/26028 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erika on ihan tyylikäs jos vertaa vaikka Maltan esitykseen.

Samaa sarjaa. Kuten myös Espanja. Sillä on tosin kyllä se huvittava helikopteri hiuksilla.

Vierailija
5560/26028 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä ilveellä ukrainakin on top kympissä?

En saanut siitä hengentuotteesta mitään otetta.

Se on ihana! About ainoa kappale jota ei ole tehty tekoälyllä tänä vuonna!

Ketju on lukittu.