Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
5121/26028 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaj ovat suomenruotsalaisia eivät suomalaisia vaikka tällä asuvat!

Voi pönttö sinua, suomenruotsalaiset ovat suomalaisia.

Mutta eivät silti edusta nyt Suomea.

Mitä sitten? Kyllä minä ainakin kannatan montaa muutakin maata kuin Suomea.

Niin, voin kannattaa myös Ruotsia tilanteesta riippuen, kunhan saunalaulu vain ei ole edustuskappale.

Vierailija
5122/26028 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole vielä äänestänyt Suomea euroviisufinaalissa 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5123/26028 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaj ovat suomenruotsalaisia eivät suomalaisia vaikka tällä asuvat!

Voi pönttö sinua, suomenruotsalaiset ovat suomalaisia.

Mutta eivät silti edusta nyt Suomea.

Mitä sitten? Kyllä minä ainakin kannatan montaa muutakin maata kuin Suomea.

Niin, voin kannattaa myös Ruotsia tilanteesta riippuen, kunhan saunalaulu vain ei ole edustuskappale.

Siihen sinulla on täysi oikeus. Minä taas voin kannattaa Ruotsia jos Bara bada bastu on heidän edustajansa.

Vierailija
5124/26028 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ainakaan voi sanoa isänmaan petturiksi kun Suomi on mulle yhtä tärkeä kuin pyyhkisin sillä takapuoleni.

Vierailija
5125/26028 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan kannata juntti eerikaa.

Voi kulta pieni ei kukaan pakota, sä voit tykätä kenestä sä haluat<3

Vierailija
5126/26028 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan kannata juntti eerikaa.

Voi kulta pieni ei kukaan pakota, sä voit tykätä kenestä sä haluat<3

<3

Vierailija
5127/26028 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkkiä bättre folk onkin täällä mammojen mielestä junttia porukkaa :D

Vierailija
5128/26028 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varautua siihen, että KAJ-hype kiihtyy lauantain jälkeen täälläkin, jos heidät valitaan edustamaan Ruotsia. Sittenpä meidän pitää vaan olla sovussa ja antaa jokaisen kannattaa ihan ketä tahtoo. Jos KAJ vielä voittaisi Euroviisutkin, aika moni parjaaja taitaisi lopulta fiilistellä asiaa. Onhan se parempi kuin ei mitään, jos kerran Suomikaan ei voita (enkä usko voittavan, vaikka miten päin asiaa tarkastelen).

Vierailija
5129/26028 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Enkä edes semeissä! 

Vierailija
5130/26028 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varautua siihen, että KAJ-hype kiihtyy lauantain jälkeen täälläkin, jos heidät valitaan edustamaan Ruotsia. Sittenpä meidän pitää vaan olla sovussa ja antaa jokaisen kannattaa ihan ketä tahtoo. Jos KAJ vielä voittaisi Euroviisutkin, aika moni parjaaja taitaisi lopulta fiilistellä asiaa. Onhan se parempi kuin ei mitään, jos kerran Suomikaan ei voita (enkä usko voittavan, vaikka miten päin asiaa tarkastelen).

Toivottavasti KAJ valitaan.

Vierailija
5131/26028 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No odotellaan ne Mello tulokset ensin, eiköhän KAJ hype laannu aika nopeasti jos eivät tule valituiksi.

Vierailija
5132/26028 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti KAJ valitaan.

Totta KAJ!

Jos äänestäjät on järkeviä.

Vierailija
5133/26028 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että hype mihinkään kiihtyy tai tietysti superfanien vauhti saattaa hyvinkin kiihtyä entisestään. Monella on jo nyt omat suosikit. Tosiasia on, että KAJ on edelleen melko tuntematon yhtye suomalaisille. Kielimuuri on yksi iso tekijä.

Vierailija
5134/26028 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No odotellaan ne Mello tulokset ensin, eiköhän KAJ hype laannu aika nopeasti jos eivät tule valituiksi.

Tämäkin on hyvin mahdollista ja sopii kyllä minulle. En aio jäädä jankkaamaan sen jälkeen asiasta 

T. KAJ-fani

Vierailija
5135/26028 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaj ei tule voittamaan viisuja. 

Vierailija
5136/26028 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 😅. Käärijää 20 kertaa, Windows95maniä pari. Loput meni Nemolle.

Niin ja Blind Channelia myös, ehkä 5 kertaa.

Vierailija
5137/26028 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voita Kaj eikä Erika

Se on joko Austria tai Ranska 

Vierailija
5138/26028 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itävallan kappaleen loppukiihdytyksestä ja loppureiveistä tulee mieleen se mikä tanska vai hollantiko se oli jolla on se mies ja tanssimusiikkibiisi. Ilmeisesti tän vuoden muoti ilmiö muuttaa biisiä loppua kohden erilaiseksi. Erikalla sama. 

Vierailija
5139/26028 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voita Kaj eikä Erika

Se on joko Austria tai Ranska 

Ei voi vielä tietää.

Vierailija
5140/26028 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 😅. Käärijää 20 kertaa, Windows95maniä pari. Loput meni Nemolle.

Niin ja Blind Channelia myös, ehkä 5 kertaa.

Missä olit silloin?

Ketju on lukittu.