Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsista puheenollen, menkääs katsomaan Alankomaiden uusi viisuvideo.
Alankomaat oli ihan kuin kopio jostain aiemmin kuullusta, muistaisi vain mistä.
Sano suoraan vaan, että et tykkää.
Hollanti ei ole hyvä, kliseinen, ei lähde lentoon, videokaan ei koskettanut mua yhtään. Katsotaan toki live ennen viimeistä tuomiota mutta ei mene mulla kuunteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en erityisemmin tykännytkään, silti muistutti minua jostain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en erityisemmin tykännytkään, silti muistutti minua jostain.
Ich kommesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti joku nyt poistattaa jokaisen viestin tästä ketjusta? Eikö noin sairasta tyyppiä saa mitenkään järjestykseen?
Totta. Ei ole uskottavaa, ettei kukaan ole laittanut kommentteja klo 15.33 ja 17.20 välillä.
Kävin täällä iltapäivällä ja oli vaikka kuinka monta saman henkilön spämmiviestiä, joko samaa viestiä monta peräkkäin tai jotain ihme huutelua täysin järjettömistä asioista. Ne on varmasti poistettu, ja niiden välillä ei normaaleja viestejä näkynyt. Ainakaan kun mä ne näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti joku nyt poistattaa jokaisen viestin tästä ketjusta? Eikö noin sairasta tyyppiä saa mitenkään järjestykseen?
Totta. Ei ole uskottavaa, ettei kukaan ole laittanut kommentteja klo 15.33 ja 17.20 välillä.
Lopetas nyt se itselles vastailu, sinun törkeyksiä on ainoastaan poistettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikan pitäisi ajatella lapsia!
Nehän näkee painajaisia kun puolialaston täti siellä hilluu pakarat paljaana mikrofonia panemassa laulaen tulemisesta.
Mitä lapsia? Euroviisut ei ole yli kymmeneen vuoteen ollut mikään lasten ohjelma.
Kyllä vaan on ollut ja on. Silloin kun Lordi voitti, ainakin sekä Ruotsista että Englannista kuului, että varsinkin lapset tykkäsivät hirviöistä.
Eikö Erikalla voisi olla vaikka pitkät lateksipöksyt sen yläosan kanssa, olisi ihan ok?
Euroviisut EI ole lasten ohjelma ja jo ylu 20 vuoden ajan joka vuosi kuuluu sama vinkuminen. Lapsen katsoo jos vanhemmat antaa katsoa. Se on heidän vastuulla, ei Euroviisujen. Viisujen esityksen ovat hyvien käytöstapojen, laillisuuden ja poliittisen korrektiuden rajoissa, mutta lapsille sopivuus EI ole se mittari sille mitä sinne hyväksyyään.
Norja on melko hyvä. Erika varmaan tulee kympin kärkeen.
Youtubessa kummallisen monessa top-listassa ykkösenä keikkuu Albania. Myös Puolan on aika hyvillä sijoilla. Olenko mä ainoa, jonka mielestä Albanialla ei ole aineksia voittoon? Tietysti listan kokoonpanoon vaikuttaa sekin, mistä listan laatija on kotoisin.
Kyllä vaan on ollut ja on. Silloin kun Lordi voitti, ainakin sekä Ruotsista että Englannista kuului, että varsinkin lapset tykkäsivät hirviöistä.
Itse taas muistan että kun konserttiin lähdettiin niin mukulat pelkäsi hulluna lordpin lavashowta ihmissyönti-kohtauksineen ja vihaiset vanhemmat kirjoittelivat lehtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikan pitäisi ajatella lapsia!
Nehän näkee painajaisia kun puolialaston täti siellä hilluu pakarat paljaana mikrofonia panemassa laulaen tulemisesta.
Mitä lapsia? Euroviisut ei ole yli kymmeneen vuoteen ollut mikään lasten ohjelma.
Eikö Erikalla voisi olla vaikka pitkät lateksipöksyt sen yläosan kanssa, olisi ihan ok?
Ei voisi. Noin, asia on ratkaistu ja saat rauhan sielullesi kun lopetat tämän pakkomielteisen jauhamisen Erikan persseestä. Tajuatko että me muut ei käytetä päivästämme minuuttiakaan sen ajattelemiseen?
Pakkomielteisen jauhamisen?? Oli ensimmäinen viestini tähän ketjuun ja samalla myös viimeinen. Eipä teitä montaa täällä näykään ilkeilemässä, kinatkaa keskenänne. Tack och adjö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos teillä ei ole mitään kykyä keskustella mun kanssa asiallisesti niin jättäkää mut rauhaan.
Eikö teillä ole lukutaitoa?
Kyllähän mä joku päivä asiallisesti kirjoittelin.
Ei se ole mun vika että ette hyväksy mielipiteitä.
Teidän kanssa pitää ilmeisesti olla samaa mieltä kaikesta.
Ja miksi puolustatte Erikaa koko aika??
Taitaa olla niin, että sinulla itselläsi ei ole kykyä keskustella kenenkään kanssa. Menes välillä vaikka Emmerdale-ketjuun!
Mä en seuraa sitä ohjelmaa.
Ongelma on tasan se että täällä ei hyväksytä mitään negatiivisia mielipiteitä Erikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin täällä iltapäivällä ja oli vaikka kuinka monta saman henkilön spämmiviestiä, joko samaa viestiä monta peräkkäin tai jotain ihme huutelua täysin järjettömistä asioista. Ne on varmasti poistettu, ja niiden välillä ei normaaleja viestejä näkynyt. Ainakaan kun mä ne näin.
Se selittää paljon. Seurasin ketjua eilen. Keskustelu oli vilkasta, eikä pelkkää yksinpuhelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se selittää paljon. Seurasin ketjua eilen. Keskustelu oli vilkasta, eikä pelkkää yksinpuhelua.
Mä en ole yksin puhunut.
Kyllä mulle ollaan välillä vastattu.
Yleensä vastaukset on ollut asiallisia.
Riippuen toki siitä mitä olen sanonut.
Täällä vaan ei hyväksytä negatiivisia mielipiteitä Erikasta.
Ja Joel tuntuu suorastaan olevan kirosana tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Youtubessa kummallisen monessa top-listassa ykkösenä keikkuu Albania. Myös Puolan on aika hyvillä sijoilla. Olenko mä ainoa, jonka mielestä Albanialla ei ole aineksia voittoon? Tietysti listan kokoonpanoon vaikuttaa sekin, mistä listan laatija on kotoisin.
Minä pidän Albanian kappaleesta. Kovasti. Oon ihan varma että se sijoittuu hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän Albanian kappaleesta. Kovasti. Oon ihan varma että se sijoittuu hyvin.
Mukana olevan miehen rooli ei avaudu ei sitten millään. Albanialla on ollut viime vuosina dramaattisia biisejä ja välillä oli pari vähäpukeista naistakin, sijoitukset aina loppupäässä.
Vasta semifinaalien jälkeen alkaa kärkijoukko hahmottumaan listoissa. Ei kannata ottaa noita liian tosissaan vielä tässä vaiheessa.
Ruotsi ja Norja vahvoilla. Suomesta en tiedä. Måns valitaan todennäköisesti ruotsin edustajaksi. Kaj on liian huumori biisi ruotsalaisten makuun.
Etenkin kun täällä on viikkokaupalla huudettu että mitäs jos Ich Kommea laulaisi mies??? No nyt kun varsin seksuaalinen biisi on kisassa miehen laulamana niin aletaan selittää taas jotain ihan muuta vikaa Erikassa...