Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi ja Norja vahvoilla. Suomesta en tiedä. Måns valitaan todennäköisesti ruotsin edustajaksi. Kaj on liian huumori biisi ruotsalaisten makuun.
Norja on todella ärsyttävä, ei jatkoon.
Jesta, Kyle on vasta 18-vuotias! Jotenkin tämän vuoden nuoret miehet on tämän äitimuorin mieleen: Islanti, Norja ja Itävalta.
Erika on vahvoilla monien listalla. Ollaan Erikasta ylpeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi ja Norja vahvoilla. Suomesta en tiedä. Måns valitaan todennäköisesti ruotsin edustajaksi. Kaj on liian huumori biisi ruotsalaisten makuun.
Jesta, Kyle on vasta 18-vuotias! Jotenkin tämän vuoden nuoret miehet on tämän äitimuorin mieleen: Islanti, Norja ja Itävalta.
Ok, minä en tykkää Islannista myöskään olisin halunnut sen vanhemman miehen balladin, Itävalta taitaa olla vielä kuulematta, kun en muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, minä en tykkää Islannista myöskään olisin halunnut sen vanhemman miehen balladin, Itävalta taitaa olla vielä kuulematta, kun en muista.
Joo ei ole julkistettu biisiä, mutta laulaja on puoliksi filippiiniläinen ja laulaa Wienin valtion oopperassa. Erittäin mielenkiintoinen tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin. Norjahan on todella hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei ole julkistettu biisiä, mutta laulaja on puoliksi filippiiniläinen ja laulaa Wienin valtion oopperassa. Erittäin mielenkiintoinen tapaus.
Siis selittäkääs tietämättömälle, että miten Itävalta on voinut julkaista esiintyjän muttei biisiä? Eikö siellä ollut sellaista umk-tyyppistä äänestystä?
Vierailija kirjoitti:
Erika on vahvoilla monien listalla. Ollaan Erikasta ylpeitä.
Kyllä! Ja keikkuuhan tuo vieläkin kolmosena ja Ranskaa ei ole vielä edes kuultu. Hyvältä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Erikan onstassa oli, että aikoo esiintyä finaalissa Munsalan kansallispuvussa. Valtakunnassa kaikki hyvin!
Mutta asuuko tekijä Vantaalla???
Minäkin tykkään Norjasta. Ihmettelen kun ei saa kannatusta.
mm Itävalta ja Alankomaat käyttävät tänä vuonna sisäistä valintaa.
Toivottavasti Georgia valitsee taas jotain kiinnostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Erikan onstassa oli, että aikoo esiintyä finaalissa Munsalan kansallispuvussa. Valtakunnassa kaikki hyvin!
Voisiko joku täällä tehdä sellaisen Erikalle 25 eurolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis missä puvussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee iso ongelma liivin kanssa, koska napit eivät pysy kiinni:)
Tiesittekö että "Olen suomalainen" -kappaleen alkuperäisesittäjä, italialainen Toto Cutugno, on aikoinaan voittanut viisut? Vuonna 1992.
Munsalan kansallispuku tais olla vitsi. Se sopii erilaisiin juhlatilaisuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö että "Olen suomalainen" -kappaleen alkuperäisesittäjä, italialainen Toto Cutugno, on aikoinaan voittanut viisut? Vuonna 1992.
1992 voitti Irlannin Linda Martin (Johnny Loganin) kappaleella Why Me? Muistan koska olin 9, katsoin viisuja (ja nauhoitin VHS:lle) ja suutuin kun oli niin tyhmä voittaja 😁.
Toto voitti muistaakseni 1990.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1992 voitti Irlannin Linda Martin (Johnny Loganin) kappaleella Why Me? Muistan koska olin 9, katsoin viisuja (ja nauhoitin VHS:lle) ja suutuin kun oli niin tyhmä voittaja 😁.
Siis sry, Toto voitti vuonna 1990!