Syövätkö kaikki miehet kuin hevoset?
Ensimmäistä kertaa asun miehen kanssa saman katon alla ja olen huomannut miehen syövän kuin hevonen. Tuntuu, että jääkaappia saa täydentää vähän väliä ja ruokaa vetää ruokailuaikana kaksi isoa kukkurallista lautasellista 😳 Onko tämä ihan normaalia miesten syömistä?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Kukaan tuntemani mies ei ole syönyt heinää.
Mutta polttavat ruohoa.
Onpa ihmeellistä! Ai kauheeta!
Toiset nyt syövät enemmän kuin toiset. Mitä tuota taivastelemaan.
Tebarilla syövät niin paljon, kuin saavat lautaselle ahdattua. Hevonenkin syö vähemmän.
https://i.scdn.co/image/ab67616d0000b2736f342b8e553dd2b1abcf2d56 Voi olla mutta ei siitä sen....
Sinä täytät jääkaappia ja vedät ruokaa kaksi kukkurallista lautasta. Onkohan se ongelma kuitenkaan miehen ruokahalussa?
Osta sille maitohappobakteerikapseleita. Ne vähentää pötsin epätasapainoa ja saa aikaan balanssin suoleen ettei se huuda safkaa koko ajan.
Ps. Naiset se toimii myös laihduttajana teille
Vierailija kirjoitti:
Kauroja ja paalirehua menee päivittäin.
M34
Ja samalla hirnahdellaan äänekkäästi.
Vierailija kirjoitti:
Syövätkö kaikki naiset kuin linnut?!
Eivät. Annika Saarikko ei ainakaan.
Ei varmaan kaikki, riippuu koosta sekä kuinka paljon fyysistä hommaa tekevät. Itse vetelen päivässä varmaan semmoset 2 kiloa ruokaa. Painoa 85kg, hyvässä kunnossa.
Kyllähän ne syö, varsinkin jos fyysinen työ ja harrastuksia. Jos saat joskus poikalapsia varaudu siihen että ruokaa menee yhdelle teinipojalle vähintään kolme kertaa enemmän kuin mitä itse syöt. Et usko sitä ruoan määrää mitä niihin laiheliineihin uppoaa 😊, eikä näy missään, paino ei nouse, kaiken kuluttavat.
Kukaan tuntemani mies ei ole syönyt heinää.