Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustakaa tolle Kaj jutulle oma ketjunne, minua toi biisi ja Suomen kielellä ratsastaminen ärsyttää, yhtä huono vitsibiisi kuin Viron Tommy, tuntuu trollaukselta jo toi pakkosyöttö.
Eikös hän ole mahdollinen euroviisuedustaja? Ja kaiken lisäksi RUOTSIN, jopa mahis voittaa koko viisut
No ei ole oikeasti mahista, tuomarit päättää sen 50% sitten ymmärtäisin tän kohkauksen paremmin, jos olis jo edustajaksi valittu.
Tästä taisi tulla hitti.
Vierailija kirjoitti:
Yksi syy vauvapalstalla nousseeseen Kaj-hurmokseen voi olla sekin, että Pohjanmaan kouluissa on just nyt hiihtolomaviikko ja porukoilla on aikaa...
No mä fiilistelen KAJta kyllä ihan pääkaupunkiseudulla eikä hiihtolomat vaikuta mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla suomalaisista taitaa tulla oksu suuhun, kun mainitseekin nimen Erika Vikman.
Kyllä ärsytti tuo jo ennen umk.ta. Joka helvetin vuosi pitää tunkea itsensä umk.hon. Sitten ne gaalat joihin oukeutuu kuin mikäkin Suomen 70 vee madonna omenat poskissa. Mutta vielä tämä, että piti mennä euroviisuihin voimaantumaan. Häpäisemään koko Suomen lippu! Se on jo liikaa😡
Sinun ei tarvitse pitää esityksestä tai esittäjästä, mutta älä puhu toisesta ihmisestä noin rumasti. Käytöksesi on ala-arvoista ja paljon nolompaa kuin mikään, mitä Erika tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei tämä yksi riehuja hae apua vai näinkö huonosti Suomessa jo asiat on?
Miten niin yksi? Erikasta ei pidetä. Ei pidä mennä provoamaan, jos ei kestä seurauksia.
Joo ei ole mitään "koko kansan Erikaa" tänä vuonna. Suurin osa häpeää ja inhoaa Suomen edustajaa ja kannustaa mieluummin Ruotsia, varmaan ensimmäistä kertaa historiassa.
Ei häpeä, ei inhoa. Suurin osa äänestäjistä halusi Erikan ja nyt kannustaa häntä. Jos Suomen kansa ei halunnut Erikaa, mikseivät ihmiset sitten äänestäneet enemmän jotakuta muuta. Ulkomailla Suomen esitystä ylistetään ja sinä tuhlaat energiaasi asian häpeämiseen? En tajua.
Ulkomaalaiset fanit äänesti Erikan vo
Ei pidä paikkaansa. Suomalaiset äänestivät ihan varmasti eniten, ulkomailta pystyi antamaan yhden äänen mikäli osasi asentaa suomenkielisen apin ja sen jälkeen avata äänestyksen, mikä oli yllättävän hankalaa ihan suomalaisellekin. Aivan takuuvarmasti suomalaiset äänestivät Erikan voittoon. Tosin itse katsoin UMK:ta kansainvälisessä porukassa, ja kaikki tykkäsivät Erikasta eniten, vaikka mitään ennakkotietoja ei esiintyjistä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Kiitti äänestystilastoista.
Minusta aika yllättävää, että aktiivisia yletunnuksia on 760 000 kpl (2024) ja äänestyksiä tehtiin noilla kuitenkin vain 274 000.
Minusta taas paljon, kaikkien aikojen enkka. Tunnukset on varmaan tehty muuta tarkoitusta varten pääasiassa kuin UMK:ta. Jos haluaa katsoa Areenaa yms. tarvitaan tunnus. Mutta mielipideasioita toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes kaj on toisena siinä että kuka voittaa melodifestivalenin.
Månssilla yhä iso prosentti, mutta mukava nähdä tällaistakin- kaiken muun ankean uutisoinnin keskellä. Näille kavereille kyllä toivoo parasta matkaan, tietävät että kannustajia löytyy kotikonnuiltakin! Varmaan ennätysmäärä suomalaisia katsoo sitten mellojen finaalia.. :D
He ovat jo voittajia, vaikka eivät tulisi valituksikaan viisuihin. Biisistä tuli iso hitti Suomessa ja Ruotsissa ja kappale tulee varmasti soimaan paljon ens kesänä + luulisi keikkaakin riittävän.
Erika sai one morning leftin äänet.
Jos ne jätkät olisi saaneet jatkaa kisassa olisivat todennäköisesti itse saaneet ne äänet.
Koska oon varma että ne olisi saaneet ääniä ja paljon.
Ei ole euroviisuedustaja vain pelkkä kilpailija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin yksi? Erikasta ei pidetä. Ei pidä mennä provoamaan, jos ei kestä seurauksia.
Joo ei ole mitään "koko kansan Erikaa" tänä vuonna. Suurin osa häpeää ja inhoaa Suomen edustajaa ja kannustaa mieluummin Ruotsia, varmaan ensimmäistä kertaa historiassa.
Ei häpeä, ei inhoa. Suurin osa äänestäjistä halusi Erikan ja nyt kannustaa häntä. Jos Suomen kansa ei halunnut Erikaa, mikseivät ihmiset sitten äänestäneet enemmän jotakuta muuta. Ulkomailla Suomen esitystä ylistetään ja sinä tuhlaat energiaasi asian häpeämiseen? En tajua.
Erika sai paljon ääniä myös Käärijän ulkomaisilta faneilta. Ja kertoohan se jotain jos suurin osa Erikan saamista äänistä oli sovellusääniä, sillä ulkomailta pystyi äänestämään vain sovelluksen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Månssilla yhä iso prosentti, mutta mukava nähdä tällaistakin- kaiken muun ankean uutisoinnin keskellä. Näille kavereille kyllä toivoo parasta matkaan, tietävät että kannustajia löytyy kotikonnuiltakin! Varmaan ennätysmäärä suomalaisia katsoo sitten mellojen finaalia.. :D
He ovat jo voittajia, vaikka eivät tulisi valituksikaan viisuihin. Biisistä tuli iso hitti Suomessa ja Ruotsissa ja kappale tulee varmasti soimaan paljon ens kesänä + luulisi keikkaakin riittävän.
Norjalaisetkin kehuu, miten siellä?
Vierailija kirjoitti:
Jos ne jätkät olisi saaneet jatkaa kisassa olisivat todennäköisesti itse saaneet ne äänet.
Ei pidä paikkaansa. Mun suosikki oli OML ja toisena goldielocks, jota äänestin UMK-finaalissa useamman kerran. Erikan kappale oli mun mielestä huonoin, vaikka Erikasta muuten olen tykännyt.
Meänkieli
nakku halveksiva sana tytöstä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Mun suosikki oli OML ja toisena goldielocks, jota äänestin UMK-finaalissa useamman kerran. Erikan kappale oli mun mielestä huonoin, vaikka Erikasta muuten olen tykännyt.
Sama, minunkin ääni meni Goldielocksille, vaikka alunperin suosikki oli OML.
Kumpi parempi, Viron "kahvimies" vai Australian "pirtelömies"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi kyllä itsekin katsoa jos muistaa.
Ihan kajn takia.
Ja ellei telkkari ole varattu juuri silloin.
Netistä eli YLE Areenalta näkee suorana jo tuntia ennen TV-lähetystä.
Henri Piispanen ja Joel Hokka duo pitäisi lähettää euroviisuihin ensi kerralla.
Heillä molemmilla on niin enkelimäisen kauniit lauluäänet että voisivat aivan hyvin yhdistää voimansa ja pistää duon pystyyn.
Ja hakea umk:hon.
Joelin musiikilliset taidot menee hukkaan Blind Channelissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä nuo äänestystulokset näkyvät
"25% äänistä antoi ylen valitsemat henkilöt ja 75% katsojat"
Siis mitkä Ylen valitsemat henkilöt? Eikö se ole kansainväliset raadit jotka pisteyttävät Suomen Umk-esitykset?
Vierailija kirjoitti:
Kajn Bada Bastu Spottarissa Suomi TOP 50 listan ykkösenä. Hyvä pojat!
Eli pääluukuttaminen tapahtuu suomalaisten toimesta ja Suomessa.
No ei ole oikeasti mahista, tuomarit päättää sen 50% sitten ymmärtäisin tän kohkauksen paremmin, jos olis jo edustajaksi valittu.