Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myydäänkö Kajn jäähallikeikka loppuun mitä luulette?
Itse sain jo lipun. Mutta isolle yleisölle myynti ei ole vielä auki. Luulen että myydään.
Hitsi kun ei just nyt ole rahaa lippuun :( toivottavasti sen tosiaan saa vielä myöhemmin hommattua
Lipunmyynti KAJ ON ICE aukeaa 23.5. klo 9. Toivotaan että lippuja on vielä jäljellä tuonkin päivän jälkeen että pääset mukaan. Heidän suurkeikkansa muistuttaa musikaalia, joten mielenkiintoista luvassa.
Kuka täällä nyt mainostaa ja mitä?!?
Itseä ei jaksa ruotsinkielinen musiikki kiinnostaa niin paljoa että koko keikan jakaisin kuunnella. Luultavasti myös spiikit ruotsiksi joten hauskuus menee ohi mulla. Ei tästä samanlaista ilmiötä tule kuin Käärijästä... Haippi tasoittuu nyt myös Ruotsissa kun menestys ei ollut toivotun laista.
Ei Kajta kannata väheksyä. Sai kolmanneksi eniten yleisöääniäkin euroviisuissa. Ruotsalaiset taitaa olla siitä innostuneempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Erikakin sitten meni mukaan tähän ikivanhaan traditioon, jossa syytetään juutalaisia (tässä tapauksessa Israelia) omista vastoinkäymisistä. Israel olisi muka jotenkin masinoinut yleisönäänet. Minä äänestin Israelin kaunista kappaletta ilman mitään 'masinointia'.
Huonoja häviäjiä, kun pitää syytellä ja etsiä tällaisia selityksiä. Huolestuttavaa vaan, että tämäkin asia oli painettu lehteen, että tällaista propagandaa saa levittää nykyään. Kun mitään todisteita mistään masinoinnista ei edes ole.
Iso miinus Erikalle, jos näin on mennyt tekemään. Tulos ei enää muutu, joten tyylikkäämpää olisi ollut tyytyä hiljaa tulokseen ja jatkaa elämää.
Kyllä asiasta täytyykin pitää meteliä. Hyssyttelyn aika on ohi. Espanjassakin on alettu vaatia Ebulta toimia. Myös YLE aikoo keskustella Ebun kanssa tuloksista.
Johnny Loganin vertaus saksalaiseen juomalauluun oli tyylitön. Vai tekevätkö saksalaiset noin tasokkaita juomalauluja kun bastu.
Jaksan tässä sen verran vielä ihmetellä mikä oli syynä siihen että KAJ ei osallistunut UMK:hon? En ole sattunut lukemaan mistään. KAJ olisi sopinut Suomen edustajaksi, mutta sekö ei halunnut? Nyt sitten hela Ruotsi nyreissään heille kun '''''floppasivat''''' neljänneksi...
Ymmärrän toki varsin hyvin sen, että Erika haluttiin meiltä lähettää. Se Cicciolina-hammas kun oli edelleen muistuttamassa kivuliaasti itsestään ja aiheuttamassa jossitteluja, että mitä jos suurin valttimme onkin tämä Voimanainen. On hyvä, että saatiin tämä kokemus, ei huono, mutta ei mikään kliimaksikaan. (Toisin kuin kappaleen kertsissä erheellisesti väitetään :)
Israel...en kommentoi, pidän mölyn mahassani.
Ja nyt sitten kiinnostuin MM-kiekosta ihan rahtusen.
Vierailija kirjoitti:
Johnny Loganin vertaus saksalaiseen juomalauluun oli tyylitön. Vai tekevätkö saksalaiset noin tasokkaita juomalauluja kun bastu.
Tasokkuus on kuulijan korvissa nytten.
Joku arveli Kajta tähdenlennoksi. No toisaalta Käärijästäkin sanottiin niin. Kaj on ollut pohjanmaalla suosittu jo vuosia. Ei lähtenyt ponnistamaan mistään tuntemattomuudesta maailmalle. Suomi on sen verran jakautunut ettei suurin osa tiennyt yhtyeestä.
Vierailija kirjoitti:
Jaksan tässä sen verran vielä ihmetellä mikä oli syynä siihen että KAJ ei osallistunut UMK:hon? En ole sattunut lukemaan mistään. KAJ olisi sopinut Suomen edustajaksi, mutta sekö ei halunnut? Nyt sitten hela Ruotsi nyreissään heille kun '''''floppasivat''''' neljänneksi...
Ymmärrän toki varsin hyvin sen, että Erika haluttiin meiltä lähettää. Se Cicciolina-hammas kun oli edelleen muistuttamassa kivuliaasti itsestään ja aiheuttamassa jossitteluja, että mitä jos suurin valttimme onkin tämä Voimanainen. On hyvä, että saatiin tämä kokemus, ei huono, mutta ei mikään kliimaksikaan. (Toisin kuin kappaleen kertsissä erheellisesti väitetään :)
Suomen Umk ei olis tullut edes valituksi (eikä ne siihen olleet ees hakeneet)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Erikakin sitten meni mukaan tähän ikivanhaan traditioon, jossa syytetään juutalaisia (tässä tapauksessa Israelia) omista vastoinkäymisistä. Israel olisi muka jotenkin masinoinut yleisönäänet. Minä äänestin Israelin kaunista kappaletta ilman mitään 'masinointia'.
Huonoja häviäjiä, kun pitää syytellä ja etsiä tällaisia selityksiä. Huolestuttavaa vaan, että tämäkin asia oli painettu lehteen, että tällaista propagandaa saa levittää nykyään. Kun mitään todisteita mistään masinoinnista ei edes ole.
Iso miinus Erikalle, jos näin on mennyt tekemään. Tulos ei enää muutu, joten tyylikkäämpää olisi ollut tyytyä hiljaa tulokseen ja jatkaa elämää.
Enkä unohda sitä että Erika perui Kesäehtoon keikkansa viisukiireisiin vedoten. Olettiko saavansa rahakkaampia tarjouksia viisujen jälkeen joten putsasi etukäteen kalenteriaan sitä ajatellen. Ei maksa vaivaa tulla keikoilleen perseilyä katsomaan. Sitä lajia on nyt nähty tarpeeksi eikä se sillä pitkälle pötkinyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen Umk ei olis tullut edes valituksi (eikä ne siihen olleet ees hakeneet)
Olen samaa mieltä, kyllä Erika olisi lähetetty joka tapauksessa. Mutta kysyinkin sitä että miksi KAJ ei osallistunut UMK:hon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myydäänkö Kajn jäähallikeikka loppuun mitä luulette?
Itse sain jo lipun. Mutta isolle yleisölle myynti ei ole vielä auki. Luulen että myydään.
Hitsi kun ei just nyt ole rahaa lippuun :( toivottavasti sen tosiaan saa vielä myöhemmin hommattua
Lipunmyynti KAJ ON ICE aukeaa 23.5. klo 9. Toivotaan että lippuja on vielä jäljellä tuonkin päivän jälkeen että pääset mukaan. Heidän suurkeikkansa muistuttaa musikaalia, joten mielenkiintoista luvassa.
Kunpa tekisivätkin vielä joskus uuden musikaalin! Molemmat aiemmat nähty - osaamista löytyy.
Ovat todella taitavia. Aiemmatkin keikat olleet sellaisia ettei vastaavanlaisia ole Suomessa ennen nähty. Veikkauksen kautta lippuja saa ostaa jo nyt.
Muuten, myös Ed Sheeran on kehunut KAJta.
Erika oli monen mielestä liian seksy. Olisi pärjännyt paremmin kun olisi hieman muuttanut tyyliään. Liian tyrkky tyyli. Biisi ja ääni hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Ei Kajta kannata väheksyä. Sai kolmanneksi eniten yleisöääniäkin euroviisuissa. Ruotsalaiset taitaa olla siitä innostuneempia.
Mä olen niin kiitollinen tän vuoden euroviisuista siksi, että sain tietää KAJ:n olemassaolon. Nytkin odotan, et talo tyhjenis, et saan laittaa KAJ:n tuotannon täysille (muut ei enää kestä mun fanitusta... :))
Euroviisu näkökulmasta katsottuna kyllähän se jonkunlainen floppi on jos ei mahdu kolmen parhaan joukkoon varsinkin kun kyseessä on Ruotsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen Umk ei olis tullut edes valituksi (eikä ne si
Luojan kiitos eivät edes hakeneet. Voin kuvitella, että heidät olisi leimattu junteiksi jostain maaseudulta, koska eivät edes asu Helsingissä, eivätkä ole kenenkään näyttelijän tms. sukulaisia. Ei heidän musiikkiaan, osaamistaan ja lahjojaan olisi ymmärretty. Mutta kun he tulivat Ruotsin viisukoneiston, mellojen kautta - ei Suomi enää uskaltanut olla hiljaa tästä bändistä saatikka leimata heitä koska samalla olisivat leimanneet Ruotsin. He olisivat olleet liian hyviä UMK:ssa pilattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Erika oli monen mielestä liian seksy. Olisi pärjännyt paremmin kun olisi hieman muuttanut tyyliään. Liian tyrkky tyyli. Biisi ja ääni hyvät.
Paska biisi. SM-tyyli ei miellyttänyt kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niin kiitollinen tän vuoden euroviisuista siksi, että sain tietää KAJ:n olemassaolon. Nytkin odotan, et talo tyhjenis, et saan laittaa KAJ:n tuotannon täysille (muut ei enää kestä mun fanitusta... :))
Anna palaa vaan :D
Ei ennen viisuja tarvitse olla kuunneltu mutta kun Israel ei ole viisujen jälkeenkään mikään suosittu Euroopassa
Boikotointi tarkoittaa tässä sitä, että biisiä ei kuunnella eikä soiteta.