Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
24521/26028 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vajosin nyt niinsanotusti kaninkoloon. Ich kommen Spotifysoitot https://kworb.net/spotify/track/52NFoPnzxOKPIcJIQ9mb5Q.html

11.5 asti sitä on kuunneltu käytännössä vain Suomessa. 

Mielenkiintoinen tilasto. Saksassa eilen kuunneltu lähes 116 000 kertaa. 

Erika eilen Virossa 6. kuunnelluin :) Sveitsissä 27. 

Häh, Virossa asuu paljon suomalaisia, plus suomen turistit. Ei Virossa tykätty Erikan huonosta biisistä. Aiheutti kuullemma myötähäpeä toi Erika niinkuin Suomessakin. 

Niin varmaan, Erika sai hyvin pisteitä ihan Viron raadiltakin (enemmän kuin Ruotsi)

Vaan yleisöltäpä ei, ja sehän on oleellisempaa kuin raadin pisteet pu

Niin eli hyvin sai yleisöltäkin, en nyt ihan ymmärrä ongelmaa.

Vierailija
24522/26028 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bara bada bastua on soitettu Spotifyssa lähes 50 miljoonaa kertaa ja suurin osa kuunteluista on Ruotsista ja osittain Suomesta, mutta kukaan ei kehtaa edes kysyä, ovatko ne oikeita kuunteluja vai botteja.

Kyllä ne oikeita kuunteluja ovat. Miksi enää tässä vaiheessa botteja, kun viisut on ohi?

Saman kysymyksen voisi esittää myös Käärijän kohdalla - onko ne oikeita kuunteluja vai botteja? Vain riippuuko vastaus siitä, onko fani vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24523/26028 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAJ voi olla vain jonkun suositun bändin kuten. Flöbelin Palikoiden lämppäriesiintyjä tai väliaika numero.

Vierailija
24524/26028 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen hyvin harvoin jos koskaan Spotifyta, mutta sitäkin enemmän tulee katsottua Youtubea, Israelin kaunis video on katsottu ja kuunneltu kymmeniä kertoja. Miksi ihmeessä jotakin spotify-kuuntelua pidetään menestyksen ja suosion merkkinä, kun kerran muitakin kanavia on.

Vierailija
24525/26028 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirkushuveja kansalle, niin pysyvät kurissa ja nuhteessa.

Vierailija
24526/26028 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myydäänkö Kajn jäähallikeikka loppuun mitä luulette? 

Itse sain jo lipun. Mutta isolle yleisölle myynti ei ole vielä auki. Luulen että myydään. 

Vierailija
24527/26028 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen Jacobin ja Kevinin kanssa saunomaan.

Vierailija
24528/26028 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bara bada bastua on soitettu Spotifyssa lähes 50 miljoonaa kertaa ja suurin osa kuunteluista on Ruotsista ja osittain Suomesta, mutta kukaan ei kehtaa edes kysyä, ovatko ne oikeita kuunteluja vai botteja.

Niin ja tän mukaan jotkut piti, että voitto on varma, me osa toppuuteltiin sitten, ettei se näin mene.

Pohjoismaissa uppoaa KAJ erityisesti. Se on tietysti hieno juttu, ulkomailla varmaan on yleisöä keikoille myös. 

Niin tämä, ja Tommyn biisi menestyi, koska se aihe ja huumori uppoaa kaikille, sai ilmeisesti yleisöääniä joka maasta.

Ruotsikin sai yleisöääniä joka maasta paitsi Kyprokselta. 

Vierailija
24529/26028 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaismedia todistelee, että Yuval Raphaelia ei kuunnella Spotifyssa eikä kappale mitenkään ole voinut nousta yleisön suosikiksi euroviisufinaalissa. Eikö noitten tonttujen mieleen ole juolahtanut, että on olemassa myös Youtube ja että musiikkia voi kuunnella muuallakin kuin Spotifyssa?

Kyllä on voinut Spotifystäkin kuunnella vai mitä tarkoitetaan.

Spotify-kuuntelu on ollut median mielestä liian vähäistä.

Spotify kuuntelut ei korreloi tulokseen, muistaakseni Nemokaan viime vuonna ollut hirveän kuunneltu ennen voittoaan, onpa nyt taas päätelmät. 

Ainakin 2023 oli ihan selvästi Käärijä ja Loreen kärjessä Spotifyssa. Silloin näkyi kuuntelukerrat suo

Tuon muistan. Voittajabiisiä aina katsotaan youtubessa alkuun eniten jo ihan uteliaisuudesta, sitten tasaantuu. Käärijä tosiaan myöhemmin nousi katsellummaksi. 

Vierailija
24530/26028 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa googlettaa, mitä on moderni kansanmusiikki. Juuri sitä KAJ esittää. Se ei ole vitsi, se ei humppaa, se ei ole lastenlaulu. Jos vastaavanlainen biisi olisi tullut Suomesta (jonkun muun suomalaisen bändin biisinä/esityksenä) se olisi voinut olla kaikkia edellä mainittuja. Ruotsissa ollaan paremmin ajan hermolla musiikkijutuissa.

Vierailija
24531/26028 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israelin striimausluvuissa pitää muistaa myös viisufandomin harrastama boikotointi. Se oli viime vuonna ilmeisesti vieläkin tiukempaa kuin tänä vuonna.

Vierailija
24532/26028 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sain jo lipun. Mutta isolle yleisölle myynti ei ole vielä auki. Luulen että myydään. 

Luulenpa ettei myydä, ainakaan Tampereen Nokia Arenan kaltaista areenaa. Eihän heillä ole muuta mainittavaa menestysbiisiä.

Vaasan ympäristössä voi joku seurantalo olla loppuunmyyty.

Ruotsissakin pojat unohdetaan nopeasti, vain voitto olisi heille kelvannut.

Symppispojat saavat tavaratalokeikkoja, joissa lapset saavat keikkua mukana tämän kesän.

Lisäksi pääsevät joillekin festareille esittämään väliaikanumerona tuon saunomiskipaleen ja porukka pääsee lämmittelemään kohmeisia jäseniään kalseassa kesäyössä.

Parin kesän tähdenlento, mutta onhan sekin jo jotain.

Vierailija
24533/26028 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitsi kun ei just nyt ole rahaa lippuun :(  toivottavasti sen tosiaan saa vielä myöhemmin hommattua 

Vierailija
24534/26028 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulenpa ettei myydä, ainakaan Tampereen Nokia Arenan kaltaista areenaa. Eihän heillä ole muuta mainittavaa menestysbiisiä.

Vaasan ympäristössä voi joku seurantalo olla loppuunmyyty.

Ruotsissakin pojat unohdetaan nopeasti, vain voitto olisi heille kelvannut.

Symppispojat saavat tavaratalokeikkoja, joissa lapset saavat keikkua mukana tämän kesän.

Lisäksi pääsevät joillekin festareille esittämään väliaikanumerona tuon saunomiskipaleen ja porukka pääsee lämmittelemään kohmeisia jäseniään kalseassa kesäyössä.

Parin kesän tähdenlento, mutta onhan sekin jo jotain.

&nbs

Sanoo festareilla vain alcon vuoksi örveltävä jonka elämä loppuu jos kaljahana ja palju kuivuu :D

Vierailija
24535/26028 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitsi kun ei just nyt ole rahaa lippuun :(  toivottavasti sen tosiaan saa vielä myöhemmin hommattua 

Nyt saa siis ainakin Veikkauksen sivulta, mietin vain onko ne hinnat samat sitten myöhemminkin.

Vierailija
24536/26028 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lipunmyynti KAJ ON ICE aukeaa 23.5. klo 9. Toivotaan että lippuja on vielä jäljellä tuonkin päivän jälkeen että pääset mukaan. Heidän suurkeikkansa muistuttaa musikaalia, joten mielenkiintoista luvassa.

Vierailija
24537/26028 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Israelin striimausluvuissa pitää muistaa myös viisufandomin harrastama boikotointi. Se oli viime vuonna ilmeisesti vieläkin tiukempaa kuin tänä vuonna.

Et voi boikoitida  kertaa samaa artistia yhdestä numerosta. Sen sijaan, kun yhden ulkomaanedustuston kaikki puhelinnumerot äänestävät omaa kappaletta  kertaa niin siinä pihien äänestäjien omat yhteen kertaan äänestämiset ei paljoa kanna. 

Vierailija
24538/26028 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitin että et voi boikotoida kappaletta 20 kertaa, mutta joku jolla on numeroita käytettävissä voi äänestää 20 kertaa. En itse asiassa edes tiennyt tällaisesta mahdollisuudeseta, harvapa sitä omasta luuristaan äänestää 20 kertaa ketään. 

Kyllä kaikki vähän hämärältä tuntuu. Onneksi I oli vähällä voittaa koko kisat, EBU varmaan vähän säikähti ja säännöt muuttuvat ensi kertaa varten. 

Vierailija
24539/26028 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on kiinnitetty ällistyttävän vähän huomiota Tommy Cashin hyvään tulokseen viisuissa ja etenkin biisin menestykseen kisan jälkeen. Espresso Macchiato on noussut suunnilleen kaikille mahdollisille listoille Euroopassa ja vähän jo Euroopan ulkopuolellakin. Muut tulee kaukana perässä.

Vierailija
24540/26028 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lipunmyynti KAJ ON ICE aukeaa 23.5. klo 9. Toivotaan että lippuja on vielä jäljellä tuonkin päivän jälkeen että pääset mukaan. Heidän suurkeikkansa muistuttaa musikaalia, joten mielenkiintoista luvassa.

Kunpa tekisivätkin vielä joskus uuden musikaalin! Molemmat aiemmat nähty - osaamista löytyy. 

Ketju on lukittu.