Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei nyt Ruotsi tipu oddseissa, kyllä ihmettelen suuresti.
Miettikää jos tää olis jonkun slovenian tai Montenegron biisi, olis ihan pohjalla.
Jep. Aivan luokattoman huono biisi, live ei nostanut yhtään sen osakkeita. Laulukaan ei mennyt täydellisesti ja Måns näytti väsyneeltä.
Kyllä nosti. Oddsitkin nousi jo 15% :/
Niin siis biisi ei parantunut livenä yhtään. Vedonlyöjät nyt aina pyyhkii Ruotsin bebaa.
Parani se. Valitettavasti. Måns kuulostaa myös siltä, että juryt syö sen kädestä. Valitettavasti sekin.
Ei, kyllä se oli juuri niin tylsä ja geneerinen livenäkin kuin studioversiona. Ja mä siis tykkään Heroesista, tää oli vaan huono kopio siitä (ja Wrecking Ballista).
Oddseissa tapahtuu, ruotsi 15% ja suomi 9%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraako kukaan Islannin finaalia?
En ainakaan minä. Onko siellä mitään potentiaalista biisiä?
Mulla on päällä ihan vaan Käärijän takia :D. Voi katsoa livenä Youtubesta englanninkielisellä selostuksella Eurovision Song Contest -kanavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä ainakin jo mainittu, eli hänet nähtäneen jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Honest Vocal Coach youtubeessä pyöritteli silmiään Erikan biisin kohdalla, eikä pitänyt siitä.
Samoin Maltan biisin kohdalla ei asiasta tullut mitään. Viime vuonna tälläsi Windowsin kokonaan, ja nyt Erikan.
Ihmettelinkin milloin vihahullu löytää tuon täksyn? :D Säälittävää. On ruotsin ja islannissa karsinnat meneillään eikä tuo perse pysty muuhun kuin nuohoamaan ympäriinsä että jotain negaa löytää Erikasta.
Eii mä en halunnut tykätä Månsin biisistä mut onhan se ihan helkutin kova. Heroesin suosiota aikoinaan en tajunnut ollenkaan. Tän vuoden euroviisujen tasoa kun katsoo niin kyllä Ruotsilla on iso mahdollisuus voittaa Månsilla
Vierailija kirjoitti:
Onpas mellot väsyneet tänä vuonna. Samoin kuin Ruotsin järkkäämät viisut viime vuonna. Hohohoijaa.
Kyllä on katkeraa.
nousee oddseissa siksi että fanaatikot katsoi esityksen nähdäkseen, onko siinä potentiaalia, ja kun näkivät että on vähän, laittoivat kolikkonsa likoon
kyllä se on ainakin ammattimaisesti toteutettu joten raadit varmaan rakastaa
Vierailija kirjoitti:
Eii mä en halunnut tykätä Månsin biisistä mut onhan se ihan helkutin kova. Heroesin suosiota aikoinaan en tajunnut ollenkaan. Tän vuoden euroviisujen tasoa kun katsoo niin kyllä Ruotsilla on iso mahdollisuus voittaa Månsilla
Studioversio ei mistään kotoisin, sanat ei mistään kotoisin, mutta joka väittää, ettei toi ole mahdollinen jury top3 niin valehtelee itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on päällä ihan vaan Käärijän takia :D. Voi katsoa livenä Youtubesta englanninkielisellä selostuksella Eurovision Song Contest -kanavalta.
Vaihdon RUVille koska en jaksa kuunnella simultaanitulkkia.
Måns ja KAJ ihan ylivoimaisesti parhaat tänään.
Juryt varmaan Euroviisuissa, kun Måns edustaa Ruotsia. Ovat vaan silleen "Apua miten hyvä biisi"!
Sweden 12 points!
Hasse ja Gröna skogar on niin mukavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Studioversio ei mistään kotoisin, sanat ei mistään kotoisin, mutta joka väittää, ettei toi ole mahdollinen jury top3 niin valehtelee itselleen.
Tietenkin se on jury top 3, sehän on ihan sama mitä Måns sinne veisi, aina olisi kärjessä. Se ei tää tästä tekelestä hyvää biisiä. Ei kunnon koukkua, ei kunnon kertsiä, ei kunnon nostatusta. Ei mitään muuta kuin laskelmoitu ja sieluton pop-kappale. Se ei estä raateja äänestämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas mellot väsyneet tänä vuonna. Samoin kuin Ruotsin järkkäämät viisut viime vuonna. Hohohoijaa.
Kyllä on katkeraa.
Ei yhtään. Oon tykännyt ja katsonut melloja vuosia. Mutta alaspäin on tultu ja paljon.
Siis jos Ruotsi lähettää Månsin niin se taitaa olla mun suosikki 🙈 miten tää nyt näin meni
Tämän ruotsalaiset osaa paremmin kuin muut! Lapset mukana!
Vierailija kirjoitti:
Oddseissa tapahtuu, ruotsi 15% ja suomi 9%
Nyt jo ruotsi 16 %, suomi 9%
Månsin biisi kuulostaa ihan tekoälyn tekemältä.