Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Månsillakin kunttia esityksessä, ilmestyi suuresta vaginasta.
månsin biisi kuulostaa livenä paremmalta
Jos ei nyt Ruotsi tipu oddseissa, kyllä ihmettelen suuresti.
Miettikää jos tää olis jonkun slovenian tai Montenegron biisi, olis ihan pohjalla.
Vierailija kirjoitti:
Minä kehuin Puolan naisen asua hienoksi, ja että taustatanssijat tukivat häntä paremmalle tasolle, niin tämän ketjun Erikan hurmosfani poisti minun viestin!
Täällä ei taideta tykätä Justynasta, aiemminkin tuli vaan alapeukkua kun minäkin kehuin :D Sanon sen nyt tässä: Puolan kappale on tähän mennessä valituista mun ehdoton suosikki ja oon kattonu ton live-esityksen jo monta kertaa.
Ja tää kommentti poistuu 3... 2... 1
Vierailija kirjoitti:
Jos ei nyt Ruotsi tipu oddseissa, kyllä ihmettelen suuresti.
Miettikää jos tää olis jonkun slovenian tai Montenegron biisi, olis ihan pohjalla.
Jos tää olis Britanniasta tai Saksasta, niin varmasti haukuttais geneerisimmäks sonnaksi ikinä.
Kertokaa nyt mullekin miten näitä voestejä voi muka poistella, mä en oo ainakaan koskaan onnistunut.
Olihan se hyvä! Ehkä paperisilppua olis saanut olla vähemmän, mutta esityksenä hieno!
Ei aiheuttanut mitään väristyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Olihan se hyvä! Ehkä paperisilppua olis saanut olla vähemmän, mutta esityksenä hieno!
Juu livenä biisi heräsi enemmän eloon, måns on karismaattinen ja laulaa siten, että jury tulee tykkäämään 12 pisteen voimin aika monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on Erikan biisi parempi kuin Månsin, siitä on lähes kaikki kuulemaan kykenevät viisufanit samaa mieltä
Eihän Måns ole vielä edes esiintynyt -:)
Sen biisi on ollut ulkona 22 tuntia jo svt:n sivuilla.
Lorreeni muuten melkein tukehtui tekolumeen Euphorian juryshowssa, mutta sai pienen yskäsyn jälkeen koottua itsensä niin ettei sitä melkein huomannu
Månsin silppu oli kyllä liian isoa, saako sitä edes siivottua tarpeeksi äkkiä lavalta vai onko taas sopiva Ruotsitauko luvassa
Islannin meno on taas kovin verkkaista Melloihin verrattuna.
Mello Heat 4 järjestys omasta mielestä:
1. KAJ (hauska, korvamato, hyvä esitys)
2. Ella (kaunis ääni, ruotsinkieli plussaa)
3. Andreas (ihan ok)
4. Måns (taidokas, mutta tyhjä ja sieluton esitys)
5. Tennessee Tears (kantri ei ole omia suosikkeja)
6. AmenA (laulu heikoin näistä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kehuin Puolan naisen asua hienoksi, ja että taustatanssijat tukivat häntä paremmalle tasolle, niin tämän ketjun Erikan hurmosfani poisti minun viestin!
Täällä ei taideta tykätä Justynasta, aiemminkin tuli vaan alapeukkua kun minäkin kehuin :D Sanon sen nyt tässä: Puolan kappale on tähän mennessä valituista mun ehdoton suosikki ja oon kattonu ton live-esityksen jo monta kertaa.
Ja tää kommentti poistuu 3... 2... 1
Puola on hyvä. Kilpailee Erikan kanssa. Malta omi hirveä ha Viro ei iske. Belgia tosi outo. Ruotsi jos laittaa Månsin niin semiin jää.
Vierailija kirjoitti:
Lorreeni muuten melkein tukehtui tekolumeen Euphorian juryshowssa, mutta sai pienen yskäsyn jälkeen koottua itsensä niin ettei sitä melkein huomannu
Månsin silppu oli kyllä liian isoa, saako sitä edes siivottua tarpeeksi äkkiä lavalta vai onko taas sopiva Ruotsitauko luvassa
Sen(kin) takia Måns vikana, jotta ehtivät siivota vessapaperin lavalta.
Vierailija kirjoitti:
Ei viisuissa saa olla tollasta. Niiden pitää keksiä sillon jotain muuta. tai nyt kun kyseessä on ruotsi niin varmaan saavat jonkun erikoisluvan :D
ja anteeks nyt vaan mutta laulu on olevinaan mm ilmastonmuutoksesta, ja sitten lavalle tykitetään jotain muoviroskaa joka esityksessä ja harkoissa? ookoo, ois paremmat lyriikat riittäny
Vierailija kirjoitti:
Månsillakin kunttia esityksessä, ilmestyi suuresta vaginasta.
No sitten se on pakko lähettää viisuihin, kun se on teemana tänä vuonna.
Mua nauratti noi roskat kun joku kommentoi täällä aamupäivällä, että eikai yleisö häntä noin paljon vihaa😂
Edes ruotsi ei voita tolla månsin biisillä.