Euroviisut 2025/ virallinen
Erika Viikman Suomen edustaja
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksykää nyt se, että Erika on Suomen edustaja tänä vuonna ja se ei siitä miksikään häntä solvaamalla ja asiasta valittamalla muutu. Kyllä se siitä. Ehkä sitten ensi vuonna te saatte sinne jonkun vienon nukketytön tai kikkelikuoron tai mitä nyt kukainenkin viisuihin haluaisi. Vaikka Diandran.
Koskaan! Ikinä ole kaikki tyytyväisiä!
Se on huomattu!
Kuuntelin just mellojen tämän illan viisut. Månsin biisihän on ihan väsynyt, onko se nyt parasta mitä Ruotsilla on tarjota?! Kaj:n saunabiisikin on parempi 😅
kattokaa ruottin oma lähetys, samalla kielikylpy
https://www.svtplay.se/video/emyV5Nv/melodifestivalen/deltavling-4?vide…
Vierailija kirjoitti:
Erikan menestys vedonlyönnissä on kuin lentokone.
Ensin se nousee.
Sitten se laskee.
Olipa huono....
No mutta kuinka monta kertaa historiassa ollaan oltu vedonlyönnissä hetkeäkään ykkösenä tai edes top 5.ssä?
Minä kehuin Puolan naisen asua hienoksi, ja että taustatanssijat tukivat häntä paremmalle tasolle, niin tämän ketjun Erikan hurmosfani poisti minun viestin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin se nousee.
Sitten se laskee.
Olipa huono....
No mutta kuinka monta kertaa historiassa ollaan oltu vedonlyönnissä hetkeäkään ykkösenä tai edes top 5.ssä?
Ööö silloinkuin Lordi voitti?
Ööö 2021 Blind Channel?
Öööö Käärijä?
Esimerkiksi.
Eikä Erika ole ollut ykkösenä.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin just mellojen tämän illan viisut. Månsin biisihän on ihan väsynyt, onko se nyt parasta mitä Ruotsilla on tarjota?! Kaj:n saunabiisikin on parempi 😅
Joo mutta Erikan lätkäHUUTObiisi on parempi! HIFK kommer! HIFK kommer! :D
Vierailija kirjoitti:
Minä kehuin Puolan naisen asua hienoksi, ja että taustatanssijat tukivat häntä paremmalle tasolle, niin tämän ketjun Erikan hurmosfani poisti minun viestin!
Ja niin hieno ajatus...
Vierailija kirjoitti:
Tommy Cash on nimenomaan Cool a mundo!
Si si! Perfectione!
Vierailija kirjoitti:
Melodifestivalenin Heat 4 voi katsella Yle Areenalla klo 21 alkaen.
Kyllä katsotaan!! Samppanja viilenemässä.
Kuulen Erikan kertosäkeessä sen kuoron: Hif-faam-me, hif-faam-me.
Joo me hiffattaan kyllä .D
No on Erikan biisi parempi kuin Månsin, siitä on lähes kaikki kuulemaan kykenevät viisufanit samaa mieltä
on siellä montakin månsia parempaa melloissa, mutta mahikset pienet
kyllä ketuttais jos sulla on vuoden bängeri ja sitten joku syväjäästä sulatettu viisuikoni päättää tulla eltaantuneella voimaantumisbiisillä mukaan suuren budjetin lavashowlla
itse Lorreeni on kirjottanu tän biisin tälle tytölle, aika yllättävää mutta mikäs siinä, parempi nuorisolle kirjotella kahden voiton jälkeen
Loreenin tehtailemassa biisissä, ylläripylläri makoillaan sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin se nousee.
Sitten se laskee.
Olipa huono....
Ööö silloinkuin Lordi voitti?
Ööö 2021 Blind Channel?
Öööö Käärijä?
Esimerkiksi.
Eikä Erika ole ollut ykkösenä.
Niin. Eli neljä kertaa 69 vuoden aikana. Ja ainakin eurovisionworldin betsin mukaan aika nousujohteistahan tuo Erikan meno on viimeiset 2 viikkoa ollut.
toimiiko teillä Yle areenasta mellujen live lähetys? Mulla näkyy vaan mustaa..