Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten joku näkee ihan ok toimintana buuata nuorelle naiselle joka on selvinnyt 4 tuntia kestäneestä terroristien telotuksesta hengissä, toipunut siitä, noussut jaloilleen ja lavalle. Minulla ei kyllä kestäisi pokka buuata tuollaiselle esiintyjälle. Hän on todella rohkea nainen.
Jos olisin katsomossa ja joku vieressäni buuaisi (yhtään kenellekään esiintyjälle) niin antaisin kyllä kuulua.
Niinpä. Vähän erilaista rohkeutta kuin "rohkeissa" erikavikmaneissa tai muissa selvitä tuollaisesta ja saapua kauniina ja sädehtivänä esittämään kaunis kappale.
No millä senkin todistaa, oliko todella selviytyjä, vai tuokin pelkkää Israelin valhetta ja propagandaa. Epäilen jälkimmäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko Töyssy euroviisuihin!
Ja oopperaa. Töyssyltä sekin onnistuu ja komeasti.
Sen takia juuri. Osaa laulaa mitä tahansa genreä ja upea lauluääni. Sen on saanut tähdet tähdet ohjelmassa huomata. Joka kerta toinen toistaan hienompia esityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö yleisöäänet jo jostain?
Minä haluaisin Saksan antamat yleisöäänet tietää.
Minä itse annoin 40 ääntä kahdella puhelimella Erikalle Saksasta. Saiko Suomi Saksasta ääniä ja kuinka monta?
Hukkaan heitettyä rahaa, tut mir leid...
Nyt eteenpäin! Kiitos keskusteluista ja ensi vuonna uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten joku näkee ihan ok toimintana buuata nuorelle naiselle joka on selvinnyt 4 tuntia kestäneestä terroristien telotuksesta hengissä, toipunut siitä, noussut jaloilleen ja lavalle. Minulla ei kyllä kestäisi pokka buuata tuollaiselle esiintyjälle. Hän on todella rohkea nainen.
Jos olisin katsomossa ja joku vieressäni buuaisi (yhtään kenellekään esiintyjälle) niin antaisin kyllä kuulua.
Niinpä. Vähän erilaista rohkeutta kuin "rohkeissa" erikavikmaneissa tai muissa selvitä tuollaisesta ja saapua kauniina ja sädehtivänä esittämään kaunis kappale.
Pitäisikö ihmisten siis pyydellä anteeksi ja kokea huonommuutta sitä, että eivät ole "päässeet kokemaan" sodan kauhuja? Sori, en ole samaa mieltä kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö laittaa Ylelle palautetta noista järjettömistä äänestyshinnoista? miten voi olla muissa maissa niin paljon halvempaa?
Rahaa kiskotaan eikä ole varaa vuokrata edes Mikolle selostuskoppia paikan päältä.
Äänestyksen hinta myös ihmetyttää, mutta samalla on sanottava, että se koppi olisi ollut aivan turha kuluerä.
Jossain sen hinnaksi oli mainittu 20000 euroa. Onko tuollaisen summan maksaminen jostain pienestä selostuskopista mielestänne millään tavalla perusteltua ja tarpeellista?
lasket vielä "miehen" kulut lennot, parfyymit ja shampanat, kyllä hyvä että pysy suomessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Albania, Italia, Portugal ja Liettua ainoat hyvät. Muut olivat viisu kitchiä ja tekemällä tehtyjä Euroviisuja.
Albanialla oli aika mielenkiintoinen hieman erilainen viritelmä, nuo muut tylsiä jollotuksia.
Ei voi kuin ihmetellä, miksi Albania sai raadeilta niin huonosti ääniä. Ainoastaan 45 kun yleisö kuitenkin arvosti 173 pisteen verran ja solisti kiistatta osasi laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni yllätys oli Viro, mutta olihan se mieleenpainuva esitys ja sinänsä kyllä ansaitsi telepisteensä ja jurypisteensä. Hyvä Viro! Tommy käytti samaa kikkaa kuin Windows95man, että laittoi yhden performanssinsa esiintyjän yleisön joukkoon. Winkkarilla oli se hattumies yleisössä.
Minusta Tommyn esitys oli ihan hauska, mutta eihän se nyt kolmospaikkaa ansainnut millään tuolla raakkumisella.
Siis mulla on kanssa joku blackoutti tän suhteen, heti alitajuisesti vertasin windowsiin että samaa huumorihuttua, joka ei meilläkään menestynyt, vielä sillä erotuksella että Piispasen hienon äänen vuoksi odotin silloin Suomelle parempaa sijoitusta kuin tuli, niin miten hemmetissä tämä nyt purjehti näin koville sijoille, kun olin semeissä melko varma että jää telineisiin jo siellä?!? :D
Käsi ylös kuka hävis eniten ulkomaisille vetofirmoille rahaa??
on sen verran katkeraa kommenttia että massia on valunu ulkomaille ja paljon
Erika vikmanin 11. sija on Suomen 4. paras sijoitus suhteuttena osallistujamäärään. Eli aika hyvin meni sitten kuitenkin. Eipähän oltu siellä häntäpäässä taas kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö yleisöäänet jo jostain?
Minä haluaisin Saksan antamat yleisöäänet tietää.
Minä itse annoin 40 ääntä kahdella puhelimella Erikalle Saksasta. Saiko Suomi Saksasta ääniä ja kuinka monta?
https://eurovisionworld.com/eurovision/2025
Saksa jätti Suomen nollille.
Hyvä, siellä kyllä nähtiin tarkoituksellinen kosiskelu saksankielellä ja hitusella Rammsteinia. :D
Lähetetään ensi vuonna Taika-Pasi. ok?
Ensi vuonna Israel voittaa (jos ei heitetä ulos tai äänestystä muuteta) ja se on tämän kisan loppu. Goodbye.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä tuli vähä-älyinen vaikutelma Silvennoisen "mother is mothering" jankkauksesta Erikaan liittyen. 🙄 Keski-ikäinen mies koittaa kuulostaa epätoivoisesti nuorekkaalta.
Olisko parempi jos siellä olis joku Petteri Orpo seiväs perseessä "selostamassa". Minusta on ihanaa, että meillä on aidosti viisuskenestä kiinnostunut ja innostunut selostaja. Toivottavasti saamme pitää Mikon näissä tehtävissä vielä pitkään.
Ok selostaja, mutta voisi lähetyksessä olla sitten aidosti puolueeton eikä ilmaista omia suosikkejaan ja inhokkejaan lähetyksessä. Ilmaiskoon omat mielipiteensä omilla somekanavillaan, ei Ylen nimissä ja verorahoilla.
Monet viisutoimittajat ovat niin mukana ja sisällä Euroviisuissa etteivät näytä pystyvän puolueettomuuteen, vaikka sen pitäisi olla lähtökohta kaikessa tekemisessä.
Nää reaktiovideot hämmästyleineen on kiva katsoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä tuli vähä-älyinen vaikutelma Silvennoisen "mother is mothering" jankkauksesta Erikaan liittyen. 🙄 Keski-ikäinen mies koittaa kuulostaa epätoivoisesti nuorekkaalta.
Olisko parempi jos siellä olis joku Petteri Orpo seiväs perseessä "selostamassa". Minusta on ihanaa, että meillä on aidosti viisuskenestä kiinnostunut ja innostunut selostaja. Toivottavasti saamme pitää Mikon näissä tehtävissä vielä pitkään.
Ok selostaja, mutta voisi lähetyksessä olla sitten aidosti puolueeton eikä ilmaista omia suosikkejaan ja inhokkejaan lähetyksessä. Ilmaiskoon omat mielipiteensä omilla somekanavillaan, ei Ylen nimissä ja verorahoilla.
Monet viisutoimittajat ovat niin mukana ja sisällä Euroviisuissa etteivät näytä pystyvän puoluee
Kaikki eivät ole niin "hienoja" ihmisiä, että ovat puolueettomia kansanmurhan edessä.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö ola gay jos haluaa menestyä viisuissa
Pitää, ja jos olet lahjaton gay pääset viisujen juontajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen äänestäjäkunta tykkäsi Israelin kappaleesta.
Heh, tykkäsi ja "tykkäsi"... kuten viime vuonnakin, propagandaääniä meni taas Israelille. Onneksi kuitenkin Ruotsille meni suomalaisilta äänestäjiltä täydet 12 (mikä ei ollut tänä vuonna yllätys).
Erikan sijoitus oli Suomen viisuhistorian neljänneksi paras suhteutettuna osallistujamaiden lukumäärään. Eli ei todellakaan mennyt huonosti.
...ahahahhaaa voi pölvästejä.....luulitteko todella että Suomen edustaja voittaisi? Aivan ällö esitys. Saksa ja monta muuta maata ei antaneet yhtään pistettä.