Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
23101/26028 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, Israelia äänestettiin taas innolla. Tämä on hyvä, jokainen 20 ääntä Israelille on 30 euroa lisää seuraavan vuoden sateenkaarikekkereihin. Wienissä onkin vahva queer-kulttuuri, ja perinteisesti isot pride-paraadit.

20 ääntä Israelille on 30 euroa seuraavalle isäntämaalle? Mistä olet näin lukenut?

Kuulostaa varsin erikoiselta.

Vierailija
23102/26028 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itävallan laulajalla oli loistava ääni. Biisi on kuitenkin sellainen, että ei sitä jaksa montaa kertaa kuunnella. Alkaa kyllästyttämään. Erikan ja Kajn esityksistä en tykännyt.

Voittajan ääni kuin saksalaiselokuvan pienellä rumpalipojalla joka kirkui niin että lasit hajosivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23103/26028 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijän ja BLn yhteisesitys on nyt ylittänyt miljoonan rajan youtubessa. Sillä lailla.

Se oli timanttinen veto ja parasta oli kun alkujuonnossa sanottiin "welcome the winners of our hearts".

Vierailija
23104/26028 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö laittaa Ylelle palautetta noista järjettömistä äänestyshinnoista? miten voi olla muissa maissa niin paljon halvempaa?

Rahaa kiskotaan eikä ole varaa vuokrata edes Mikolle selostuskoppia paikan päältä.

🤯 luulin että ne oli ebun määrittelemät ja kaikille sama hinta. Mitä maksoi muissa maissa?

Jossain oli esimerkiksi 0,18e ja jossain 0,50e. Miksihän Suomessa nyhdetään tuollainen kiskurihinta?!

Vierailija
23105/26028 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteroista Johnny Logan voittanut viisut kahdesti. Kauniit oli kappaleet,jääneet viisufanien mieleen.

Vierailija
23106/26028 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö laittaa Ylelle palautetta noista järjettömistä äänestyshinnoista? miten voi olla muissa maissa niin paljon halvempaa?

Rahaa kiskotaan eikä ole varaa vuokrata edes Mikolle selostuskoppia paikan päältä.

🤯 luulin että ne oli ebun määrittelemät ja kaikille sama hinta. Mitä maksoi muissa maissa?

Jossain oli esimerkiksi 0,18e ja jossain 0,50e. Miksihän Suomessa nyhdetään tuollainen kiskurihinta?!

😲😲😲 Epätasa-arvoista. Pitäisi olla ilmainen tai jokin minimi hinta mikä kattaa vain kulut ja on joka maalle sama.

Vierailija
23107/26028 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Töyssy euroviisuihin!

Vierailija
23108/26028 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuonna en melttaa näin paljon viisujen vuoksi.

Voittaja oli oopperalauluun kykenevä. Ei sitä biisiä jaksa kuunnella.

Oli liikaa korkealta kajottavia. Ihan totta.

Erika ja Kaj ja Norja olivat kohtuullisia ja tietysti Viro, mutta korvamato.

En tykännyt Kreikan biisistä, enkä monesta muustakaan nukuttavasta.

Ihmettelin Portugalin biisin pärjäämistä. Portugalilaisia on eri puolilla Eurooppaa.

Vierailija
23109/26028 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö ola gay jos haluaa menestyä viisuissa

Vierailija
23110/26028 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä tuli vähä-älyinen vaikutelma Silvennoisen "mother is mothering" jankkauksesta Erikaan liittyen. 🙄 Keski-ikäinen mies koittaa kuulostaa epätoivoisesti nuorekkaalta.

Olisko parempi jos siellä olis joku Petteri Orpo seiväs perseessä "selostamassa". Minusta on ihanaa, että meillä on aidosti viisuskenestä kiinnostunut ja innostunut selostaja. Toivottavasti saamme pitää Mikon näissä tehtävissä vielä pitkään.

Vierailija
23111/26028 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö yleisöäänet jo jostain?

Minä haluaisin Saksan antamat yleisöäänet tietää.

Minä itse annoin 40 ääntä kahdella puhelimella Erikalle Saksasta. Saiko Suomi Saksasta ääniä ja kuinka monta?

Vierailija
23112/26028 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä tuli vähä-älyinen vaikutelma Silvennoisen "mother is mothering" jankkauksesta Erikaan liittyen. 🙄 Keski-ikäinen mies koittaa kuulostaa epätoivoisesti nuorekkaalta.

Olisko parempi jos siellä olis joku Petteri Orpo seiväs perseessä "selostamassa". Minusta on ihanaa, että meillä on aidosti viisuskenestä kiinnostunut ja innostunut selostaja. Toivottavasti saamme pitää Mikon näissä tehtävissä vielä pitkään.

Ei seiväs perseessä oleminen ole tarpeeksi heteroa.

Vierailija
23113/26028 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Albania, Italia, Portugal ja Liettua ainoat hyvät. Muut olivat viisu kitchiä ja tekemällä tehtyjä Euroviisuja. 

Vierailija
23114/26028 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeesti. Ei nämä ole vakavasti otettavat laulukilapilut olleet enää aikoihin. 

Vierailija
23115/26028 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsilta Loreen ens vuonna?

Vierailija
23116/26028 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok selostaja, mutta voisi lähetyksessä olla sitten aidosti puolueeton eikä ilmaista omia suosikkejaan ja inhokkejaan lähetyksessä. Ilmaiskoon omat mielipiteensä omilla somekanavillaan, ei Ylen nimissä ja verorahoilla.

Vierailija
23117/26028 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä itse annoin 40 ääntä kahdella puhelimella Erikalle Saksasta. Saiko Suomi Saksasta ääniä ja kuinka monta?

https://eurovisionworld.com/eurovision/2025

Saksa jätti Suomen nollille.

Vierailija
23118/26028 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi ei saanut pistettäkään Saksasta, ei tuomaristolta eikä yleisöltä.

https://eurovisionworld.com/eurovision/2025#finland

Tuossa siis kaikki Suomen saamat pisteet.

Vierailija
23119/26028 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://eurovisionworld.com/eurovision/2025

Saksa jätti Suomen nollille.

Jep, tästäkin olen edelleen järkyttynyt! Etukäteistunnelmat antoi odottaa ihan muuta :D

Vierailija
23120/26028 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen sijoitus on oikeasti todella hyvä. Täällä raakuttiin, että jäädään vikaksi tai ei päästä semiin, väärässä olitte. hyvin meni, onnittelut erikalle ja koko tiimille!<3

Todella hyvä? Älä liiottele. 11. ei ole millään "todella hyvä" sijoitus, ei edes hyvä. Sijoitus on keskitasoa, ei huono eikä hyvä. 

Keskitasoa parempihan se, maiden määrä huomioon ottaen, tuloslistan vasemmalla puolella vs. viime vuosi esimerkiksi.

Ketju on lukittu.