Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on aivan selkeästi anoreksia tai jokin muu sairaus mikä laihduttaa. Näin syömishäiriön läpikäyneenä ei voi erehtyä siitä, mikä on normaalia laihuutta ja mikä aliravitsemusta.
Syömishäiriö tmv. tuli myös mieleen, mutta hänen esiintyjäparinsahan tuntuu olevan yhtä laiha, joten tuntuisi oudolta, jos molemmilla on.
Ehkä molemmilla on sanotaanko vaikkapa että muusikoille yleisiä harrastuksia.
Mitkä on muusikoille yleisiä harrastuksia?
Eri, mutta tää viitannee kokaiinin käyttöön?
Amfetamiiniahan käytettiin alunperin laihdutuslääkkeenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoituksista puheen ollen: mistä ihmeen vallankumouksesta se Måns oikein laulaa? Mulle tulee sellainen olo laulua kuunnellessa, ettei hän tiedä itsekään ja siksi esityksestä puuttuu tunne ja uskottavuus.
Ja kaikki odottivat jotain vallankumousta kappaleen nimen perusteella.
Kattelin lyriikat. Siinä lauletaan että sun kaltaiset ihmiset on kauniita mutta me ei voida paeta tätä maailmaa ja ootetaan koko ikämme että tulee vallankumous. Jonka sinä sitten teet.
...tosta tulee suomeksi sellanen fiilis, että kuuntelen jotain seisovasilmäistä jäbää Sörnäisten metroasemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoituksista puheen ollen: mistä ihmeen vallankumouksesta se Måns oikein laulaa? Mulle tulee sellainen olo laulua kuunnellessa, ettei hän tiedä itsekään ja siksi esityksestä puuttuu tunne ja uskottavuus.
No tämäpä. On sanonu vissiin jotain että se voi sopia mihin vaan tämän ajan murheeseen ja kai ilmastonmuutokseen mutta tollanen ympäripyöreys on aika huvittavaa. Toistaa vaan revolution ja siinäpä se, ei muuta sanottavaa. Haaleaa kuin tiskivesi.
No siis siinähän lauletaan, että ""anything is possible". On siis mahdollista, että kyseessä on mikä tahansa vallankumous.
Joo mutta siis hyvin laimea ja ylimalkainen viesti tollanen. Se ei saa hyvää vastaanottoa näinä aikoina koska on hyvin pinnallinen. Parodia onkin siinä että hyvin geneerinen biisi puhuu vallankumouksesta, joka toistetaan oliko se 26 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko anoreksia muka harrastus?
Ja miten se liittyy euroviisuihin?
Mua moitittiin siitä kun puhuin ihmissuhde ongelmistani.
Mutta ei kai anoreksia sen enempää euroviisuihin liity.
Kuten ei pohdinnat siitä millaisia panokumppaneita Käärijä ja Joel Hokka olisi.
Nyt voisin itse kysyä että mikäs tän ketjun aihe olikaan?
Tässä ketjussa voit keskustella euroviisuartistien ihmissuhdeongelmista, panokumppaneista tai vaikka anoreksiasta, mutta et omistasi. Paitsi jos olet euroviisuartisti.
Ei ne liity sen enempää euroviisuihin kuin mun omatkaan.
Niin se vain on.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä Suomi näyttäisi olevan menossa huonompaan suuntaan.
Prosentti on 10.
Joo, mutta ei masennuta, viisuihin on vielä pitkä aika. Lippu korkealla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on aivan selkeästi anoreksia tai jokin muu sairaus mikä laihduttaa. Näin syömishäiriön läpikäyneenä ei voi erehtyä siitä, mikä on normaalia laihuutta ja mikä aliravitsemusta.
Syömishäiriö tmv. tuli myös mieleen, mutta hänen esiintyjäparinsahan tuntuu olevan yhtä laiha, joten tuntuisi oudolta, jos molemmilla on.
Ehkä molemmilla on sanotaanko vaikkapa että muusikoille yleisiä harrastuksia.
Mitkä on muusikoille yleisiä harrastuksia?
Juu.
Sliipatulla ja kliinisellä lavashowlla höystettynä tuo revolution kyllä käy huumorista, måns vielä hymyilee kuten heroesissa aikanaan mutta se oli sentään ihan persoonallinen esitys tikku-ukkoineen. Revolution on Love Love Peace Peace osastoa.
Vierailija kirjoitti:
Onko anoreksia muka harrastus?
Ja miten se liittyy euroviisuihin?
Mua moitittiin siitä kun puhuin ihmissuhde ongelmistani.
Mutta ei kai anoreksia sen enempää euroviisuihin liity.
Kuten ei pohdinnat siitä millaisia panokumppaneita Käärijä ja Joel Hokka olisi.
Nyt voisin itse kysyä että mikäs tän ketjun aihe olikaan?
Et viitsis nyt saivarrella. Nyt puhuttiin euroviisukilpailijasta. Sinä puhuit vain ja ainoastaan itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä Suomi näyttäisi olevan menossa huonompaan suuntaan.
Prosentti on 10.
Joo, mutta ei masennuta, viisuihin on vielä pitkä aika. Lippu korkealla
Älä pelkää en mä tahdo että Suomi voittaa.
Vaikka ei se mun tahdosta ole kiinni.
Suomi on tänä vuonna viides.
Varma tieto!
Kyllä Ruotsi voi voittaa vielä euroviisut, mutta ei Måmssilla vaan KAJilla! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kattelin lyriikat. Siinä lauletaan että sun kaltaiset ihmiset on kauniita mutta me ei voida paeta tätä maailmaa ja ootetaan koko ikämme että tulee vallankumous. Jonka sinä sitten teet.
...tosta tulee suomeksi sellanen fiilis, että kuuntelen jotain seisovasilmäistä jäbää Sörnäisten metroasemalla.
😂
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Ruotsi voi voittaa vielä euroviisut, mutta ei Måmssilla vaan KAJilla! :D
Mutta antaako ruotsalaisten ylpeys periksi tässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten kyllä, mutta liikun usein Sörnäisissä ja ne seisovasilmäiset jäbät siellä ei valiettavasti muistuta ulkoisesti yhtään Månsia. Heidän tarinoidensa sisältö on kyllä kieltämättä samaa luokkaa.
Tietäkääs te jotka tiedätte, mikä olisi tänä vuonna sellanen päräyttävä Viisu? En tarkoita vedonlyöjien suosikkeja (koska mun mielestä se on pelkkä rahanpesun muoto), tai esitystä jossa isoimmat pyrot tms, vaan mikä on paras tähän mennessä julkaistu edustuslaulu?
Erika on julkaistuista Euroviisuista 2. striimatuin Spotifyssa. Espanja 1.
Espanjan biisi ei kokonaisuutena ole kovin vahva. Suomen ehkä mieleenjäävempi. Mitä mieltä olet?
Ei Månsin tarvitsisi päästä Ruotsin edustajaksi.
Johan sekin on kerran voittanut.
Jos pääsee niin voittaa kuitenkin toisenkin kerran.
Sekö muka reilua muita kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Erika on julkaistuista Euroviisuista 2. striimatuin Spotifyssa. Espanja 1.
Espanjan biisi ei kokonaisuutena ole kovin vahva. Suomen ehkä mieleenjäävempi. Mitä mieltä olet?
Joo, kappaleena Espanja on aika yhdentekevä. Vahvuutena fyysinen esiintyjä, jolla on kauniit hiukset. Tosin kumpikaan ei oikein välity ite musiikista.
Vierailija kirjoitti:
Tietäkääs te jotka tiedätte, mikä olisi tänä vuonna sellanen päräyttävä Viisu? En tarkoita vedonlyöjien suosikkeja (koska mun mielestä se on pelkkä rahanpesun muoto), tai esitystä jossa isoimmat pyrot tms, vaan mikä on paras tähän mennessä julkaistu edustuslaulu?
Ich Komme on tähän mennessä aidosti se paras julkaistu edustuslaulu. En vielä usko että se pysyy sellaisena, esim. Ranskalta, Itävallalta tai Tsekiltä voi tulla se voittobiisi. Muuten laatu on heikohkoa tänä vuonna.
Maltalla on kyllä bängeri jos päräytystä kaipaa.
Hoora on islannissa kärden kanssa! 🌋