Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi se barbileffa on niin suosittu? Oletko nähnyt?

Vierailija
08.08.2023 |

Että pitää oikein pukeutuukin teeman mukaan kun menee sitä katsomaan. Mikä tää ilmiö on?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä pukeutunut mutta hyvä leffa oli. Yleensä nykyään pitkästyn elokuvissa mutta tässä en.

Vierailija
2/18 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt mutta nauratti se trailer esim. kun se kengät pois otettuaan kävelee kuin barbie varpaillaan. Joten ehkä siinä on jotain muutakin hauskaa. En kyllä mene leffateatteriin katsomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hajuakaan. Oon ihmetellyt myös että mikä ihme siinä nyt on että tommosesta selvästi ö-luokan elokuvasta vouhotetaan ja vielä aikuiset.

Onko se aikuisten elokuva vai mikä?

Vierailija
4/18 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en mä pukeutunut mutta hyvä leffa oli. Yleensä nykyään pitkästyn elokuvissa mutta tässä en.

En tiedä sen juonesta mitään. Liittyykö se jotenkin niihin nukkeihin?

Vierailija
5/18 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukkohysteria? Suuri osahan ihmisistä riehaantuu aivan mistä vaan ettei jää paitsi jostain. Esimerkkinä se vessapaperin ostaminen

Vierailija
6/18 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin, miksi Barbiesta on muodostunut ilmiö, leffassa on kaikki ainekset siihen. Mutta ei se kyllä erityisen hyvä elokuva ollut. Alkupuoli oli ihan hauska ja viihdyttävä, mutta jälkimmäinen puolisko (siitä eteenpäin, kun Barbie palasi Barbie-maailmaan) oli minusta toooodella pitkäveteinen ja otteeltaan saarnaava.

Vierailija
7/18 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hajuakaan. Oon ihmetellyt myös että mikä ihme siinä nyt on että tommosesta selvästi ö-luokan elokuvasta vouhotetaan ja vielä aikuiset.

No ei todellakaan ole ö-luokan leffa, käy katsomassa. On aikuisten elokuva, tosin lapsikin varmaan jaksaa katsoa, kokee sen eri tavalla. Siinä on ihan tosi paljon kaikkia viitteitä esim. muihin leffoihin, kirjallisuuteen, ym. ym., kaikkia en bongannutkaan, tekee katsomisesta hauskan.  Silti vakavaa asiaa pohjalla.

Tuo pukeutuminen on mielestäni hauskaa!  Vrt. Käärijä-huuma, kun euroviisukatsomoihin pukeuduttiin ja nautittiin pina coladoita. 

Vierailija
8/18 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt ja tykkäsit.

Epäilen yhdeksi suosion syyksi sitä, että leffa on erilainen kuin ennen valmistuneet. Toinen syy voi olla se, että ihmiset kaipaavat iloa ja valoa mustan keskelle. Siksi Käärijäkin menestyy.

Vierailija
9/18 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka menee tuota elokuvaa katsomaan, on varmasti vähintään bi-utelias.

Vierailija
10/18 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta minä enkä tyttäreni olla sitä katsomassa

Vierailija
11/18 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvien pikamuotia. Näe se tänään, huomenna se ei ketään enää kiinnosta.

Vierailija
12/18 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemattomia parempia leffoja, joille jää pienet katsojaluvut. Minusta ei mikään erityinen elokuva. Lähinnä mainos. Hyvin markkinoitu ja tietty Barbi herättää muistoja monelle sukupolvelle. Tasa-arvon ja vaginan etsimistä.

Vierailija
13/18 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt ja tykkäsit.

Epäilen yhdeksi suosion syyksi sitä, että leffa on erilainen kuin ennen valmistuneet. Toinen syy voi olla se, että ihmiset kaipaavat iloa ja valoa mustan keskelle. Siksi Käärijäkin menestyy.

Sanna sinäkö siellä?

Vierailija
14/18 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole ö-luokan leffa, käy katsomassa. On aikuisten elokuva, tosin lapsikin varmaan jaksaa katsoa, kokee sen eri tavalla. Siinä on ihan tosi paljon kaikkia viitteitä esim. muihin leffoihin, kirjallisuuteen, ym. ym., kaikkia en bongannutkaan, tekee katsomisesta hauskan.  Silti vakavaa asiaa pohjalla.

Tuo pukeutuminen on mielestäni hauskaa!  Vrt. Käärijä-huuma, kun euroviisukatsomoihin pukeuduttiin ja nautittiin pina coladoita. 

Mitä vakavaa asiaa?

Ei se pääosanäyttelijä edes muistuta kasvoiltaan oikeaa Barbieta. Susanna Laine muistuttaa.

Vierailija
15/18 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incelnaisten voimaantumista varmaan, kuten itsensäpaljastelu ja dark roomit saksalaisissa päiväkodeissa.

Vierailija
16/18 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt, enkä ajatellut mennä katsomaan. Ei kiinnosta nukeista tehty elokuva. Makunsa kullakin. Kertoo enemmän tästä ajasta, kun ihmiset ovat kovin yksinkertaisia niin myös yksinkertaiset elokuvat menestyvät.

Vierailija
17/18 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän elokuvista, joiden katsomisen jälkeen on kiva mennä kaverin kanssa kahville/illalliselle keskustelemaan näkemästään. Tästä ei ollut kyllä mitään keskusteltavaa. Tanssiesitykset niin irrallisia.

Vierailija
18/18 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oletin että se on ihan puhtaasti lasten elokuva! Miten voi olla ihan aikuisille suunnattu? Barbi??? Miten liittyy aikuisten elämään?