Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Puolan kappaleeseen on ahdettu kaikki mahdollinen ja mahdoton. Sävel on arabialaisvaikutteista etnoa ja laulu eräänlaista taisteluhuutoa ja vaikerrusta. Kappale on luultavasti äänestetty jatkoon sen camp-henkisyyden vuoksi. Vaikea kuvitella, että kovinkaan moni haluaa kuulla kappaletta muuten vaikka radiosta.
Vierailija kirjoitti:
Enää pari tuntia!! Samppanja on jo avattu. Nyt kyllä varoen, kun yleensä ei alkoholia mene. Äänestää pitää ehdottomasti, mutta viime hetkeen vielä auki ketä tai keitä?? Jos ei Itävaltaa, Ruotsia, Englantia, Israelia äänestä niin ketä?? Antakaa nyt viime hetken vinkit.
Ei kai kukaan hullu äänestä UKta missään nimessä?! 😅
Mun äänet lähtee tänään todennäköisesti näin: Suomi 14, Liettua 3, Itävalta 2, Ukraina 1.
Vierailija kirjoitti:
Miten Erikalla sujui se jurykeikka? Mikin kanssa ollut ongelmia. Saiko ylös? Sitä kai (heh) jännitän eniten tälle iltaa.
Se meni aivan nappiin. Mm. Esc Tom hehkutti maasta taivaaseen, kuulemma täydellinen!
Joko on Miss ja Mister Eurovisionit valittu? Minä kruunaisin Miss Eurovisioniksi Georgian solistin ja Mister Eurovision -pokaalin pokkaisi Gabry Ponte.
"Kukaan ei ole väittänyt että kyseessä olisi totaalifloppi. Sä taidat olla sama joka on huohottanut Justynan perään koko viikon täällä ja otat kaikki negatiiviset kommentit Puolasta henkilökohtaisesti. Tuossa luki että Puola epäonnistui pahasti jury showssa ja se on totta. Se ei ollut mikään "joka tapauksessa joutuu juoksemaan". Ja senhän näkee sitten illalla paljonko se vaikuttaa, ei sitä kukaan vielä tiedä."
Aika paksua ulvoa jostain huohottamisesta viime viikkojen toimintanne jälkeen, Erika-fani :D
"Paha epäonnistuminen" onkin merkitykseltään täysin eri kuin totaalifloppi :D
Ihanaa on se jos Serhat letkeine lantioineen on saanut synninpäästön!
Ai synninpäästön mistä? :O Se oli mun suosikki 2018 ja äänestin myös sitä :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen alkanut pitämään Islannista.
Edelleen olen sitä mieltä, että Islannin kappale sopii korkeintaan Smurffit -levylle. Ikävä tulee Hera Björkiä ja Daði Freyriä.
Kas kun et kaipaile Hataria. Minusta tämä iloisten veljesten esitys on parasta, mitä Islannista on koskaan tullut.
Hatari vuonna 2019(?). Kenties koko viisuhistorian rajuin ja energisin. Kiistaton viisuklassikko siis.
Esitys oli hieno, harmi vain se lapsellinen sanoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enää pari tuntia!! Samppanja on jo avattu. Nyt kyllä varoen, kun yleensä ei alkoholia mene. Äänestää pitää ehdottomasti, mutta viime hetkeen vielä auki ketä tai keitä?? Jos ei Itävaltaa, Ruotsia, Englantia, Israelia äänestä niin ketä?? Antakaa nyt viime hetken vinkit.
Tanska ja Viro
Tanskan biisiä ovat olleet tekemässä ruotsinsuomalaiset Debbin siskokset. Viron biisiä on ollut tekemässä Kiro Naukkarinen Suomesta. Itävallan puvustus ja lavastus ja lavashow on suomalaisten tekemä. Maltan tanssijoista yksi on suomalainen. Lisää suomalaisia ja suomalaistaustaisia Erikan ja KAJn lisäksi?
Vierailija kirjoitti:
Joko on Miss ja Mister Eurovisionit valittu? Minä kruunaisin Miss Eurovisioniksi Georgian solistin ja Mister Eurovision -pokaalin pokkaisi Gabry Ponte.
Oi mulle Mr Eurovision olisi Adonxs ja Miss varmaan Sissal.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on mikrofoni, iso sellainen. Ei mulle symboloi mitään.
Sure, Jan.
Voi sä oot keksinyt meemin jota toistella. Ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan hullu äänestä UKta missään nimessä?! 😅
Mun äänet lähtee tänään todennäköisesti näin: Suomi 14, Liettua 3, Itävalta 2, Ukraina 1.
UK:n kappale tulee olemaan kyllä ikoninen kankkuslaulu.
Vierailija kirjoitti:
"Kukaan ei ole väittänyt että kyseessä olisi totaalifloppi. Sä taidat olla sama joka on huohottanut Justynan perään koko viikon täällä ja otat kaikki negatiiviset kommentit Puolasta henkilökohtaisesti. Tuossa luki että Puola epäonnistui pahasti jury showssa ja se on totta. Se ei ollut mikään "joka tapauksessa joutuu juoksemaan". Ja senhän näkee sitten illalla paljonko se vaikuttaa, ei sitä kukaan vielä tiedä."
Aika paksua ulvoa jostain huohottamisesta viime viikkojen toimintanne jälkeen, Erika-fani :D
"Paha epäonnistuminen" onkin merkitykseltään täysin eri kuin totaalifloppi :D
Okei eli sä olet se sama tyyppi, koska keksit myös päästäsi asioita ja sit väität niitä vastaan. Mä en ole Erika-fani ja en väittänyt Puolaa totaaliflopiksi. Se on sun itsesi keksimä sana. Mä kirjoitin: epäonnistui pahasti. Ja se on faktaa että niin kävi. Hauskaa iltaa sulle, mä lähden nyt viisubileisiin!
Oho KAJ esiintyykin nytte jo!?
Ja sen sanon vielä, että on ne kultaisten suihkujen alla syntyneitä noi ruotsalaiset. Ne sai taas yhden hassunhauskan ikonisen juomalaulun entisten jatkoksi. Johdettuna laajempaan kontekstiin - ja kansantalous rulaa! MIkäs on rulatessa kun on mukava meininki! Ja en tahdo samaa Suomeen koska ei tuollaisia kulttuurijuttuja pysty siirtämään maasta toiseen. Meidän artistimme kovasta yrityksestä huolimatta vältis pysty puremaan jäyhyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Puolan kappaleeseen on ahdettu kaikki mahdollinen ja mahdoton. Sävel on arabialaisvaikutteista etnoa ja laulu eräänlaista taisteluhuutoa ja vaikerrusta. Kappale on luultavasti äänestetty jatkoon sen camp-henkisyyden vuoksi. Vaikea kuvitella, että kovinkaan moni haluaa kuulla kappaletta muuten vaikka radiosta.
Kuinka moni haluaa kuulla Ich kommen radiosta tai muualtakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Israelilla on mainoskampanja, jossa kehotetaan äänestämään niiden esitystä 20 kertaa. :D
Äänestän 20 kertaa Israelia vastaan Ruotsia.
Mäkin aion äänestää Ruotsia 20 kertaa, tosin en ketään vastaan vaan koska se on suosikkini tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on mikrofoni, iso sellainen. Ei mulle symboloi mitään.
Sure, Jan.
Voi sä oot keksinyt meemin jota toistella. Ihanaa.
Tekeekö mieli persutella ja tehdä kahden pennin analyysi seksielämän puutteesta? Ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa on se jos Serhat letkeine lantioineen on saanut synninpäästön!
Ai synninpäästön mistä? :O Se oli mun suosikki 2018 ja äänestin myös sitä :D.
Niin minunkin mutta se oli silloin se. Vuodesta 2018 on jo ikuisuus. Serhat oli edellä aikaansa letkeine lantioineen vaikka on vanhempi lilliputtivaltiomies.
Mr Eurovision on Saksan sellisti ja Miss Eurovision on Kreikan naissolisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että pikkuveljemme Viro saa järjestää seuraavat kilpailut. Aivan ylivoimaisesti katsotuin ja tykätyin kappale
Pikkuveli ? Juoppokuskien, rosvojen, huijareiden, matkijoiden ym.maa. EVVK vaikka koko "maa" häviäisi kartalta.
Pietari liittyi keskusteluun.
Sure, Jan.