Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Juryshowssa erikaa oli huudettu esityksen lopussa niin, että juontaja ei päässyt ihan heti aloittamaan 😭😭 se kuulu lähetykseen. Ihan kylmikset meni!!! heittämällä erikan paras esitys. kaikki meni ihan nappiin.
Omituinen tulkinta siitä, mitä tapahtui. Voisit nyt pysyä edes totuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi uskoa et Erika oli tokana muutaman hassun äänen päästä eka sijasta yleisö pollissa!!!
kyllähän tuomariston eli ammattilaisten on pakko nähdä miten nokkela ja kekseliäs biisi on? Ei tollasta ennen ole ollut.Miten niin ei ole. Historia täynnä noita renkutuksia.
Ich komme on 2020-luvun Tiputanssi, yksinkertainen hokema yksinkertaisille ihmisille.
Mitä mieltä oletvBara bada bastusta?
Samaa kategoriaa, mutta onko joku väittänyt sitä täysin poikkeukselliseksi säveltaiteen mestariteokseksi kuten Ich kommea?
Onhan täällä sanottu kansainvälinen laatubii
Eli kukaan ei ole väittänyt sitä samanlaiseksi mestariteokseksi kuin Ich kommea. Käärijä ei ole tunnettu laulunlahjoistaan, kuten viisuissakin todettiin, vaan hänen vahvuutensa on muualla.
Vierailija kirjoitti:
Olisin toivonut Suomelta siveellistä esitystä. Vapaus toteuttaa itseään, rohkeus ja se voimaantuminen eivät ole synonyymeja seksuaalisuuden tyrkyttämiseen ja avoimelle esittelylle.
Vierailija kirjoitti:
Juryshowssa erikaa oli huudettu esityksen lopussa niin, että juontaja ei päässyt ihan heti aloittamaan 😭😭 se kuulu lähetykseen. Ihan kylmikset meni!!! heittämällä erikan paras esitys. kaikki meni ihan nappiin.
Mistä tuon juryshown näkee? Youtubesta en löytänyt. Vai katsotko klippejä instasta vai mistä?
Kaikkien suomalaistenko pitäisi vaikka hampaat irvessä toivoa Vikmanin voittoa, koska hän edustaa Suomea? Jotain rajaa nyt!
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään tanskan biisistä. Sinne menee pari ääntä ainakin. Ihan hirveitä kommentteja tanskalaiset kirjottanut hänestä. Toivottavasti saa huippusijan.
Juu, Sissalilla on saumat yllättävänkin korkealle, top-10 ihan varmasti. Biisi kuin paremmin laulettu Euphoria ja lavaesiintyminen ujoilua harsojen takana puolet biisistä aivan kuin Saara Aallon Monstersissa. Varma resepti :D
Toivottavasti ketjun persikkafanin toive-tripla-top-3 Malta-Suomi-Tanska toteutuu, niin hänellekin edes jotain iloa puolen vuoden maniastaan ;D
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuon juryshown näkee? Youtubesta en löytänyt. Vai katsotko klippejä instasta vai mistä?
Tuskin sitä näkee mistään ainakaan vielä.
Baby, voit viel ittees rakastuu💫
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi ylen juontaja taas nitisee kun naisystövät ei nyt saa huomiota by hyy
Mikko Silvennoinen on just ihana! Naiset voisivat pitää myös toistensa puolia!
Mulle on viisuissa vierasta se, että pitäis pitää oman sukupuolensa puolia ja siitä syystä tsempata tiettyjä biissejä. Kyllä mä katson/kuuntelen viisuja ensisijaisesti biisi edellä, oli esittäjä sitten nainen tai mies ja maa mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Olisin toivonut Suomelta siveellistä esitystä. Vapaus toteuttaa itseään, rohkeus ja se voimaantuminen eivät ole synonyymeja seksuaalisuuden tyrkyttämiseen ja avoimelle esittelylle.
Ehkä Euroviisut ei ole sun juttu. Kokeile jotain körttiläisten virrenveisuukisaa ennemmin.
Vaikka Ich Kommen lavashow oli UMK:ssakin hieno niin tämä Euroviisu versio hakkaa sen 10-0, todella upea ja onnistunut. Ja molemmat kepittävät sen kömpelön esittelyvideon 100-0.
Kävi viisuissa miten kävi, ihanaa että Erika on päässyt kuitenkin kokemaan sitä arvostusta ja rakkautta, jota täällä kotimaassa ei hänelle herunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei tietäjät, miten Luxemburg on sijoittunut ennakko-arvioinneissa? Armoton korvamato, soi päässäni heti kun aamulla heräsin.
Musta hevonen.Mitä mä en tajua yhtään. Kamala renkutus, lässyttävää lallatusta ja ennakkoon kohuttu "tajunnan räjäyttävä" lavastus oli pari kameratrikkiä. Kuuluisi mun mielestä sijoille 20.-26.
Laulu oli kyllä heikkoa semifinaaleissa. Kuuntelin kuulokkeilla niin siinä huomasi, että huonosti menee
Vierailija kirjoitti:
Maltan esiintyjä tuli esiin vaginasta ja laulaa **lun palvomisesta. Missä kohu?
Ehkäpä noihin p*llun palvojiin kuten myös k*llin palvojiin ollaan jo niin lopen kyllästytty ettei jakseta.
Etkot klo 21 YLE ykkösellä. . Välissä perjantai dokkari Erikasta ja etkot jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Sanopa muuta. Kadehdin kun muilla mailla on fiksun oloisia ja näköisiä naisedustajia, kuten Ranska, Sveitsi, Kreikka, Puola, Tanska, Espanja, Albania... Tippuneista Moldova, Georgia mm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin äsken ekaa kertaa Liettuan esityksen, ja hitto!
Ei voita, mutta kerrankin erilaista rokkia. Melkein tekisi mieli äänestää sitä.
Onko se olevinaan progea?
Se on post punkia. Ukrainassa on enemmän proge-elementtejä.
Okei, mietinkin myös sitä Ukrainaa että mihin genreen se oikein luokitellaan.
Liettua on minusta grungea. Toki genre on lähellä post-punkia, joten vaikea vetää tarkkaa rajaa.
Ne on luokassa "ei jatkoon" Portugalin ja Luxemburgin ja Brittien ja Ranskan ja Puolan ja Hollannin ja monen tässä finaalissa olevan muun "3 minuuttia elämästäsi joita et saa takaisin" -esityksen kanssa, vaikka pääsivät jatkoon jostain merkillisestä syystä.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Kävi viisuissa miten kävi, ihanaa että Erika on päässyt kuitenkin kokemaan sitä arvostusta ja rakkautta, jota täällä kotimaassa ei hänelle herunut.
Erika 🥰
Vierailija kirjoitti:
Helmiä sioille. Onneksi Erikalle aukeaa upea ura Keski-Euroopassa tämän jälkeen.
No katselin eilen brittiläisen (hetero!)miehen lähetystä jossa hänkin lähes kyynelissä hehkutti Erikaa kun on niin innoissaan. Että ihan muutkin ovat tänään täpinöissään.
Musta on paljon huolestuttavampaa jos ihminen ei nauti mistään, ei innostu mistään, ei tunne mitään. Möllöttää vaan ja haukkuu vieressä iloitsijat. Mä oon katsonut viisuja 35 vuotta ja joka vuosi olen edelleen yhtä innoissani. En aio lopettaa koskaan.